Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Handrawn vs Digital Animation


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#16 pasxaleas

pasxaleas

    Smell the bunny

  • Members
  • 824 posts

Posted 02 July 2014 - 11:11

Και εγώ το handrawn προτιμώ αλλά ως εκ του αποτελέσματος αν κάποτε η τεχνολογία το φτάσει η ξεπεράσει δεν θα με ενοχλούσε όλα τα άλλα είναι ωραιοποίηση κάποιων πραγμάτων και όπως είπε και η iristella πάντα κάποιος άνθρωπος θα ασχολείται δεν θα λέει εικόνα γίνε και θα γίνεται.


                                                                                                                                                09pntFA.png?1


#17 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 02 July 2014 - 15:55

Αν θυμάμαι καλά στα late 90s δεν ήταν ολοκληρωτικά hand drawn πάντως.

hannah-montana-miley-cyrus-best-of-both-

 

Όσο για τα υπόλοιπα,

 

οποιοσδήποτε έχει ασχοληθεί αρκετά με traditional+digital painting μπορεί να καταλάβει την διαφορά μεταξύ τους έστω και ενστικτωδώς. Όσο pro και αν είναι τα αλγοριθμικά brushes του photoshop (με εξαιρέσεις που σπάνε τον κανόνα και είναι πολλές φορές αποτέλεσμα μεικτής τεχνικής).

Spoiler:

 

>Αυθορμητισμός και θρασύτητα της γραμμής πριν το undo κάνει τα πάντα τέλεια

 

>πιο εκφραστική γραφή και με ποιότητες που είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις σε μοντέρνα anime.

 

>dem κόκοι και οι ποιότητες που βγάζουν, #3d_effect_before_it_was_cool

 

>πιο δύσκολο σαν εγχείρημα (παίζει ρόλο στα συναισθήματα που δημιουργεί)

 

>κίνηση που με την μοναδικότητα των στοιχείων κάθε frame βγάζει ένα πιο οικείο προς την πραγματικότητα αποτέλεσμα

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τα περισσότερα μοντέρνα π.χ. anime.

 

Δεν αντιλέγω βέβαια πως μπορεί ακόμα και με digital μέσα να βγει αποτέλεσμα πολύ κοντά στο traditional (η ρώσικη σχολή του animation τα καταφέρνει εξαιρετικά), παρόλα αυτά για την τρομαχτική πλειοψηφία π.χ. των anime δεν ακολουθείται μια τέτοια τεχνοτροπία και το γεγονός ότι το medium είναι digital είναι απευθείας παράγοντας του γεγονότος αυτού.

 

επίσης ψιλοάσχετο με το animation αλλά κάποιος που κάνει digital painting ξέρει πως αυτό που βλέπει στην οθόνη του δεν θα είναι ποτέ το ίδιο με αυτό που θα εκτυπωθεί wzASiR3.gif


Edited by Six Winged Angel, 02 July 2014 - 15:58.


#18 GhostPrince

GhostPrince

    夢遊病者

  • Members
  • 2,080 posts
  • Location ・ω・ 

Posted 02 July 2014 - 17:01

καλά εδώ σε πιο σύγχρονες παραγωγές το μεγαλύτερο μέρος του animation βγαίνει από ηθοποιούς φορώντας ειδικές στολές για να περνα η κίνηση στο 3D, η δουλειά του animator φτάνει να είναι περισσότερο για διόρθωση παρα για πραγματικό animating, ειδικά σε παραγωγές εταιριών όπως η dreamworks η η pixar e.t.c. Δεν λέω φυσικό το αποτέλεσμα ειδικά σε ανθρώπινες φιγούρες αλλα πιστεύω χάνεται όλο το νόημα έτσι και πολλές φορες λείπει όντως η "ψυχή". Αν και μαρεσούν τα 3d λόγο θεάματος δεν τα βάζω με τίποτα στον ίδιο "σακο" με τα 2d. τώρα όσο φορα 2d, hand vs tablet πιστεύω είναι θέμα απόφασης καθαρά όπως είναι και το αν γυρίσει ο άλλος ταινία με film η με digital camera. Είχαμε και το true detective με film πρόσφατα. Το αποτέλεσμα Μπορεί να είναι εξίσου καλο απλά τα digital προσφέρουν αρκετά περισσότερες "ευκολίες" .Πολλοί προτιμάνε μια μίξη, δηλαδή να ξεκινάνε από το χέρι και μετά να πέφτει το edit στο pc and after that Gfx, compositing e.t.c Είμαι κι εγώ υπέρ αυτού.
フカフカ

#19 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,112 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 02 July 2014 - 17:45

πηγαινα και εγω ενα διαστημα σε μια σχολη καλων τεχνων, στο Γαλλικο Ινστιτουτο. μετα το αλλαξα σε Κοινωνιολογια...ενω στην Γ Λυκειου ειχα διαλεξει Α δεσμη, ελεω πατερα που ειναι φυσικος....με το σπιτι τιγκα στα φιλολογικα και λογοτεχνικα βιβλια ελεω μητερας που ειναι φιλολογος....ετσι πηρα λιγο απο ολα...

 

μα διευκρινησα πως δεν εχει κανενα ρολο η ποιοτητα του εργου με το αν ειναι ψηφιακη ή παραδοσιακη.

αλλωστε ακομα υπαρχουν καλλιτεχνες με παραδοσιακα εργαστηρια που ειναι τιγκα στα χρωματα, στις μπογες και καθε ειδους...μυρωδατου υλικου.

δεν τους συγκρινω με αυτους που χρησιμοποιουν αποκλειστικα Η/Υ και ουτε προκειται

 

αλλωστε υπαρχει και η αλλη πλευρα. δηλ ενας να θελει μονο να ζωγραφιζει παραδοσιακα, χωρις να θελει να αγκαλιασει αλλους τροπους εκφρασης (Η/Υ, γλυπτικη, φωτογραφια,χαρακτικη κλπ)

γιατι υπηρχαν και τετοιες περιπτωσεις.

 

παντως θυμαμαι ειχα διαβασει στο anipages, ενας ανιματερ γνωστος ελεγε ποσο του ελειπε η μυρωδια της μπογιας οταν σχεδιαζε με το χερι, απο τη στιγμη που περασαν στην ψηφιακη εποχη



#20 iristella

iristella

    Heelchou!

  • Administrators
  • 10,437 posts

Posted 02 July 2014 - 19:26

H τέχνη εξελίσσεται όπως εξελίσσονται και τα μέσα για την δημιουργία της. Κάθε νέα τεχνική η οποία προσφέρει δυνατότητα έκφρασης στον δημιουργό δίνει παράλληλα και την δυνατότητα συνδυασμού όλων των προυπάρχοντων. Δεν είναι θέμα ευκολίας γιατί πραγματικά σε κάποιες περιπτώσεις πετυχαίνουν το ακατόρθωτο μέσω υπολογιστή με άπειρες ώρες σκληρής δουλειάς.

Παραδείγματα πάνω σε αυτό είναι το Destino για παράδειγμα το οποίο συνδυάζει παραδοσιακό και computer animation και το Paperman το οποίο συνδυαζει 3D και 2D.

Youtube Video

 

Youtube Video

 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Tatsumi το οποίο με σύγχρονα μέσα καινοτομεί και δίνει έναν retro αέρα και ατμόσφαιρα. Εάν υπάρχει η διάθεση για δημιουργία ότι μέσο και να χρησιμοποιήσεις φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα.

Youtube Video


Ή το Rosa από την άλλη που είναι δουλειά ενός και μόνο ανθρώπου, και υπάρχει απίστευτη λεπτομέρεια ακόμη και στις εκφράσεις χωρίς να χρειάζονται καν λόγια. Είναι και αυτό άψυχο και εύκολο;

Youtube Video


Yπάρχουν άπειρα ανέμπνευστα hand drawn έργα όπως υπάρχουν και πάρα πολλά απίστευτα εκτελεσμένα 3D/ computer animation  έργα. Δεν μπορούμε να τα βάζουμε σε τσουβάλι και να γενικεύουμε, αν θέλετε μπορούμε να εξετάζουμε κάθε τίτλο ξεχωριστά.

Και αν δεν δεχόμαστε τις στολές των ηθοποιών να υποθέσω δεν δεχόμαστε ούτε το rotoscoping ή το stop motion ως legit animation τεχνική; Γενικά που τραβάμε την γραμμή ανάμεσα στο "με ψυχή" και το "άψυχο" με βάση το μέσο δημιουργίας;



#21 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 02 July 2014 - 20:29

Well, δεν ακυρώνεις και τίποτα από αυτά που λέω dear :P

 

Όταν μιλάμε για τεχνικές animation ναι, το computer assisted είναι πιο εύκολο και γρήγορο σαν διαδικασία και λογικό είναι. Το ότι μπορείς να ρίξεις πολύ κόπο και σε ένα digital piece δεν αναιρεί το γεγονός ότι για να βγάλεις το ίδιο αποτέλεσμα traditionally χρειάζεται περισσότερη δουλειά, χρόνος και resources (άσε που ο χρόνος/δυσκολία είναι γενικά το αδύναμο επιχείρημα αλλά το συμπεριέλαβα διότι έναν ρόλο τον παίζει)

 

 

Ή το Rosa από την άλλη που είναι δουλειά ενός και μόνο ανθρώπου, και υπάρχει απίστευτη λεπτομέρεια ακόμη και στις εκφράσεις χωρίς να χρειάζονται καν λόγια. Είναι και αυτό άψυχο και εύκολο

 

Απίστευτη λεπτομέρεια; To βρήκα τουλάχιστον αδιάφορο με τις εκφράσεις στις φάτσες να είναι ακλόνητες σαν πρόσωπα κούκλας/αγάλματος, το κέντρο βάρος των φιγούρων ενώ πολεμάνε να είναι off και τις κινήσεις αφύσικες σαν να βλέπεις μαριονέτες. Σίγουρα όχι το καλύτερο παράδειγμα 3d animation που μπορούσε να δώσει κάποιος και αυτό ακριβώς γιατί είναι φτιαγμένο από ένα άτομο.

 

Η σύγκριση 2d με 3d στο πλαίσιο της σύγκρισης traditional vs digital animation φαίνεται το λιγότερο άκυρη. Είναι τελείως διαφορετικός τομέας, ακόμα και το μήλα-πορτοκάλια φαίνεται πιο σχετικό. Είναι σαν να συγκρίνεις καρχαρίες με αρκούδες.

 

Προσωπικά πάντως 3d απεχθάνομαι να βλέπω σε σειρές λόγω κακής ποιότητας του animation (συνήθως) και της χρήσης του για εξοικονόμηση budget. Με παραγωγές εκατομμυρίων/πολύ μικρής διάρκειας είμαι περισσότερο από a-ok γιατί μπορεί να δωθεί η απαραίτητη προσοχή.

 

Btw τα φοβερά και ενδιαφέροντα parts του destino είναι τα 2d..τα 3d? not quite.. (προσωπική άποψη)


Edited by Six Winged Angel, 02 July 2014 - 20:29.


#22 iristella

iristella

    Heelchou!

  • Administrators
  • 10,437 posts

Posted 02 July 2014 - 20:44

Στο ROsa υποτίθεται ότι είναι κούκλες/ρομπότ w/e. Mπορεί να μην είναι η παραγωγή των εκατομμυρίων αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άψυχο ή κάτι το οποίο βγαίνει εύκολα. Χίλιες φορές πιο ευρηματικό από το τυχαίο 90's OVA με το ελάχιστο budget και τα τελείω generic designs που απλά τυχαίνει να είναι hand drawn.

Και επί τη ευκαιρία με διαφορετικές μεθόδους πετυχαίνεις διαφορετικά αποτελέσματα. Νομίζω το αναγνωρίζουμε όλοι αυτό. Δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να φτιάξεις το χι εντυπωσιακό τίτλο για παράδειγμα ολόιδιο με παραδοσιακό animation γιατί και ακατόρθωτο είναι και δεν εχει και νόημα. Μπορείς να προσπαθήσεις να κάνεις animate την ιστορία του με παραδοσιακό animation κάτι το οποίο θα είναι πολύ διαφορετικό, μπορεί καλύτερο, μπορεί χειρότερο (εξαρτάται ποιος το κάνει) αλλά δεν μπορείς να πεις ότι είναι ευκολότερο ή δυσκολότερο.

Το 2D vs 3D δεν το έβαλα εγώ στην συζήτηση. Απλά προσπαθώ να πω ότι δεν οφελεί να τα τσουβαλιάζουμε και ότι μπορούν να εναρμονιστούν πολύ καλά μεταξύ τους. Γενικά δεν έχω θέμα να ακυρώσω την άποψή σου γιατί ως προς το θέμα της προτίμησης είναι τελείως προσωπική και αναγνωρίζω πολλά από τα καλά του hand drawn.

Η ένστασή μου είναι αφενός στο αφηρημένο της "ψυχής" και του "imperfection is beauty" ως αντικειμενικά κριτήρια τα οποία ισχύουν για όλους τους τίτλους ανεξαιρέτως. Θεωρώ ότι πολλά κριτήρια σε αυτή τη συζήτηση είναι πολύ περιοριστικά για την δημιουργία.



#23 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 02 July 2014 - 21:06

Τι είναι όμως

 

η δημιουργία :P

 

Το περί "ψυχής" το θεωρώ αρκετά invalid κι εγώ εκτός και αν μιλάμε για τεχνικά πράγματα (π.χ. ρεαλισμός στην απόδοση της κίνησης μιας 3D φιγούρας με σκοπό να φαίνεται ανθρώπινη)

 

Το imperfection is beauty δεν είναι τόσο αφηρημένο στοιχείο (περισσότερο τεχνικό απ' ότι φαίνεται). Έχει να κάνει με το πως λειτουργεί ο εγκέφαλος και το πως εκλαμβάνει τα πράγματα γύρω του και είναι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση την οποία όμως δεν έχω τον χρόνο να ανοίξω :P

 

edit

 

αλλά δεν μπορείς να πεις ότι είναι ευκολότερο ή δυσκολότερο

Ναι, μπορώ. Όπως μπορώ και να σου πω αν είναι πιο εύκολο να καρφώσεις μια πρόκα με τα χέρια ή με ένα σφυρί. Γνωρίζω επαρκές ποσοστό της διαδικασίας first hand.


Edited by Six Winged Angel, 02 July 2014 - 21:09.


#24 iristella

iristella

    Heelchou!

  • Administrators
  • 10,437 posts

Posted 02 July 2014 - 21:07

Τι είναι όμως

 

η δημιουργία :P

 

 

 

Ti είναι ο άνθρωπος, τι είναι η ζωή, που οδεύουμε εν πάση περιπτώση. XD

Αnw όταν βρεις χρόνο θα ήθελα να ακούσω για την τεχνικότητα του συγκεκριμένου.



#25 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 02 July 2014 - 21:16

Exactly :P

 

 

Αnw όταν βρεις χρόνο θα ήθελα να ακούσω για την τεχνικότητα του συγκεκριμένου.

 

Πιθανότατα θα άξιζε το δικό του thread (κάποια μέρα ύψιστης βαρεμάρας XP)



#26 Erebos

Erebos

    Farewell remorse; all good to me is lost. Evil, be thou my good.

  • Members
  • 1,855 posts

Posted 02 July 2014 - 22:13

Πάντως, Erebos, ασχέτως αν συμφωνώ ή όχι με τον Petran και τον filmmusic, παρακολουθώντας την συζητησή σας, είσαι, ειρωνικά, η ζωντανή απόδειξη αυτού που προσπαθούν να αποδείξουν. 
 
Εννοώ, dude, παρ'ότι υποτίθεται ότι είσαι καλλιτέχνης (και δεν αμφισβητώ ότι είσαι), διαβάζοντας αυτά που γράφεις νιώθω ότι μιλάει διευθυντής παραγωγής που δουλειά του είναι να εξοικονομήσει χρήματα και χρόνο παρά κάποιος που τον ενδιαφέρει να εκφραστεί μέσα από το έργο του. Είσαι αντιδιαμετρικά αντίθετος με το handrawn για πρακτικούς λόγους, το καταλαβαίνω, αλλά το μεγαλείο της τέχνης είναι ότι δεν είναι πάντα "πρακτική".


Δεν είμαι αντίθετος στο handdrawn για πρακτικούς λόγους.
Είμαι αντίθετος σε οποιονδήποτε κρατάει την πρόοδο πίσω επειδή "δεν είναι πια όπως τα έφτιαχναν παλιά", όπως οι μανιακοί με τα βινύλια που πιστεύουν ότι το CD κατέστρεψε τη μουσική ή αυτοί που θέλουν ακόμα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ ή αυτοί που τραβάνε φωτογραφίες ακόμα σε φιλμ.

Και νομίζεις ότι το digital animation στα σημερινά anime είναι 100% efficient και πρακτικό? Δεν είναι. Και εκεί σπαταλιούνται 1000δες ώρες προς τιμήν της τέχνης αλλά δεν βγαίνει ο animator να το πει.

Ο Glen Keane πλάσαρε σαν selling point του Duet τις 1000άδες ώρες και τα 10000άδες καρέ που χρειάστηκαν για το animation, γιατί "το handdrawn έχει τη μαγεία που δεν μπορεί να τη φτάσει το digital animation" και θέλει να τραβήξει όλους τους purists και traditionalists για να δημιουργήσουν hype.
Αν δεν είχε πει τίποτα για το τρόπο δημιουργίας του Duet και απλά έδειχναν το video, είμαι σίγουρος ότι πολλοί λίγοι θα καταλάβαιναν ότι τα αρχικά σχέδια έγιναν με μολύβι και χαρτί and everyone would be none the wiser.

Αν έφτιαχναν το Duet με digital animation και αφιέρωναν τις ΙΔΙΕΣ ώρες, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο ή και περισσότερο "μαγικό".
 

Αυτό που εκλαμβάνω ότι προσπαθούν να πουν ο Petran και ο filmmusic είναι ότι στο handrawn εκτιμούν περισσότερο το αποτέλεσμα όχι μόνο επειδή μοιάζει όμορφο, αλλά επειδή ξέρουν ότι κάποιος άνθρωπος έχει δώσει πόνο για να το δημιουργήσει και συνεπώς φαίνεται ότι για αυτόν το animating είναι κάτι περισσότερο από μια απλή δουλειά με ένα χρονοδιάγραμμα και μια αμοιβή στο τέλος. Εσύ θεωρείς ότι αυτός ο πόνος ήταν μάταιος γιατί ο noob θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει photoshop και να έχει τελειώσει στην μισή ώρα, ενώ αυτοί όχι. Δεκτό σαν επιχείρημα, αν και προσωπικά (και το λέω αυτό σαν αυτοματιστής που δουλειά του είναι να εξοικονομεί χρήματα και εργατοώρες για τα αφεντικά του) δεν καταλαβαίνω που κολλάει η τέχνη με το πόσο χρόνο θα αφιερώσεις/σπαταλήσεις/(insert παρόμοιο ρήμα της επιλογής σας) σε αυτή.


Αυτή είναι η κλασική άποψη αυτών που νομίζουν ότι "μία ψηφιακή SLR φωτογραφική μηχανή τραβάει μόνη της φωτογραφίες", ενώ αυτό που κάνει στην ουσία είναι να σου γλιτώνει χρόνο και χρήμα (σε φιλμ).
Ή ότι στο photoshop γίνεσαι αυτομάτως illustrator/animator/φωτογράφος/κλπ.
Ή ότι το τελευταίο Skyline GT-R είναι "σαν να οδηγάς στο Playstation".
Αυτά δεν είναι επιχειρήματα αλλά απόψεις με παρωπίδες.

Το μέσο δεν εξασφαλίζει την ποιότητα του αποτελέσματος, όπως έχει πει και η iristella.
 

Δεν μπορείς όμως να απορρίπτεις τις απόψεις τους με την χιλιοφορέμένη "είστε nostalgia fags" επιχειρηματολογία, γιατί φαίνεται ότι απορρίπτεις αυτόματα αυτά που έχουν να πουν μόνο και μόνο επειδή διαφωνούν μαζί σου.


Τα απορρίπτω αυτόματα γιατί τα επιχειρήματα είναι μέσα από rose-tinted glasses και δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα.

Η romanticized εικόνα του animator που σκύβει πάνω από το drawing board και γράφει-σβήνει-ξαναγράφει-ξανασβήνει πάνω στα φύλλα χαρτιού για κάποιους έχει μεγαλύτερη αξία από το τελικό αποτέλεσμα.
Στην πραγματικότητα, στο τελικό αποτέλεσμα δεν υπάρχουν αυτά τα τεράστια φύλλα χαρτιού. Τα σχέδια μεταφέρονται σε celluloid διαφάνειες, χρωματίζονται και φωτογραφίζονται ένα-ένα για να μπουν σε κίνηση. Στις διαφάνειες αυτές δεν υπάρχουν τα σβήσε-γράψε, η υφή του χαρτιού, τα δάκρυα και ο ιδρώτας του animator, παρά μόνο καθαρές γραμμές όπως θα έβγαιναν δλδ και από το digital animation.

Επίσης, το κομπιούτερ μπήκε στην Disney στα τέλη των 80's.
Το The Rescuers Down Under (1990) ήταν η 1η ταινία Disney που δεν χρησιμοποιούσε cels αλλά τα σχέδια γίνονταν με το χέρι και σκανάρονταν για διορθώσεις και coloring στον υπολογιστή.
Το How to Hook Up Your Home Theater (2007) ήταν το 1ο πείραμα της Disney για να δουν αν μπορούν να πετύχουν το handdrawn look χωρίς χαρτί.
 
Youtube Video



edit: Σχετικά με το "imperfection is beauty", φυσικά και είναι τεχνικό θέμα και υπάρχουν επιστημονικές μέθοδοι και μελέτες που το υποστηρίζουν, πχ αλλιώς ακούγεται ένα βιολί live και αλλιώς ηχογραφημένο, αλλά οι ζυγές αρμονικές παραμορφώσεις (even-order harmonics) που ενισχύονται από τους αναλογικούς ενισχυτές και τα ηχεία/ακουστικά είναι αυτές που προσθέτουν "μουσικότητα" και "warmness" στη μουσική. Φυσικά και εκεί το γούστο είναι υποκειμενικό και σε κάποιους μπορεί αυτός ο ήχος να μην αρέσει και να προτιμούν έναν πιο "αναλυτικό", "κλινικό" και true-to-life ήχο.
Χωρίς να το έχω μελετήσει, υποθέτω ότι κάτι παρόμοιο συμβαίνει στο σχέδιο και την αντίληψη της κίνησης για το animation.
Posted Image
Posted Image

#27 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 02 July 2014 - 22:37

^ινδεεδ.

 

Στις διαφάνειες αυτές δεν υπάρχουν τα σβήσε-γράψε, η υφή του χαρτιού, τα δάκρυα και ο ιδρώτας του animator, παρά μόνο καθαρές γραμμές όπως θα έβγαιναν δλδ και από το digital animation.

 

 

Να πω πάντως πως οι διαφάνειες πολλές φορές μπορεί να περιέχουν "βρωμιά" που δημιουργεί ένα ενδιαφέρον εφέ. Μπορεί να το διακρίνει κανείς πιο εύκολα σε υψηλής ευκρίνειας εκδόσεις πιο traditional animation όπως BD remasters.



#28 GhostPrince

GhostPrince

    夢遊病者

  • Members
  • 2,080 posts
  • Location ・ω・ 

Posted 03 July 2014 - 01:18

Και αν δεν δεχόμαστε τις στολές των ηθοποιών να υποθέσω δεν δεχόμαστε ούτε το rotoscoping ή το stop motion ως legit animation τεχνική; Γενικά που τραβάμε την γραμμή ανάμεσα στο "με ψυχή" και το "άψυχο" με βάση το μέσο δημιουργίας;


Δεν ξέρω για σας, εγώ ούτε το rotoscoping δέχομαι. Η τα auto computer animated CGI, Μπορεί να τα δεχτώ ως νέα τεχνική αλλα δεν τα βάζω με τίποτα σε ίδια θέση με hand drawn η computer /tablet drawn animation η ακόμα και 3D που ίσως και λόγο budget να ναι δεν τα χουν κάνει με στολές.
フカフカ

#29 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,112 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 03 July 2014 - 08:55

οταν παντως μπηκαμε σε σκοτεινο θαλαμο για να επεξεργαστουμε ασπρομαυρες φωτογραφιες, ηταν πολυ ωραια εμπειρια. Ιδιως οταν εσβησαν τα φωτα.

Και στην ασπρομαυρη πετυχαινεις πραγματα αδυνατα με ψηφιακη, σε καλλιτεχνικο επιπεδο τουλαχιστον.

Αλλα πλεον και τα σινεμα προβαλλουν ταινιες απο σκληρο δισκο, οποτε ασκοπη συζητηση

#30 Saf520

Saf520

    Περιστασιακός χρήστης anime ουσιών

  • Members
  • 154 posts

Posted 03 July 2014 - 16:08

Συμφωνώ με iristella στο ότι ο καλλιτέχνης αν θέλει μπορεί να εκφραστεί είτε με το μολύβι στο χέρι είτε με το pen είτε με ο,τιδήποτε. Το πρόβλημα για άλλη μία φορά είναι στα studios. Και παλιότερα είχαν τεχνικές για να μειώσουν χρόνο και κόστος σχεδίασης αλλά τώρα με τους υπολογιστές έχουν αποθρασυνθεί τελείως. Νομίζουν ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσω υπολογιστή χωρίς καμία καθηστέρηση.

 

Και δεν είναι μόνο τα ιαπωνικά studios. Και στο Hollywood τα ίδια και χειρότερα γίνονται. Θυμάμαι στο Jurassic Park είχαν αφιερώσει εβδομάδες μόνο για τη βροχή στη σκηνή που ο T-Rex τρώει τον φλούφλη μόνο και μόνο για να μην φανεί η διαφορά στο CGI. Τώρα ούτε τους νοιάζει...


sigpic10697_5.gif