παντως σε οτι αφορα το Jin-Roh, δεν ειναι 100 % του Oshii. θα λεγα πως περισσοτερο και ιδιως στο καλλιτεχνικο κομματι, ειναι του Hiroyuki Okiura.
ο Oshii, oπως και ο Τakahata ειναι μονο σκηνοθετες. ξερουν να σκηνοθετουν και να γραφουν, οχι ομως και να δημιουργουν animation, σε αντιθεση με τους Τεζουκα, Μιγιαζαγκι.
σχετικα με τον Miyazaki, υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ προ-Ghibili και μετα-Ghibili εποχης ως προς τη θεματολογια σε οτι αφορα τα ανιμε τουλαχιστον. γιατι σε οτι αφορα τα μανγκα, εχει να επιδειξει και απο τοτε αξιολογο εργο, που δυστηχως δεν ειναι ευρυτερα γνωστο. γιατι πρωτου ασχοληθει με την Ναυσικα, ηταν απειρος στη σκηνοθεσια. Χαρη στη βοηθεια του Takahata καταφερε να σκηνοθετησει τη Future Boy Conan.
και αργησε αρκετα να ξεφυγει απο τη σκια του Takahata και να φερει τη δικη του πινελια στα ανιμε. ακομα και στο Ghibili, oi καλυτερες ταινιες ειναι αυτες που πηρε μερος ο Τakahata και ο μακαριτης ο Υ. Κondo
αυτο δεν αναιρει το εργο του σε καμια περιπτωση, σπλα δειχνει πως σε αντιθεση με τον Τεζουκα που προτιμουσε να τα κανει ολα μονος του μεχρι τελικης πτωσεως, ο Μιγιαζακι ειναι μελος της παλιας παρεας της Τοει και καλυτερα τα πηγαινε οταν συνεργαζοταν με αλλους, παρα ως σολο.