Οτι ειπες ακριβως ειναι
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Fighting Games-Γενικα
#316
Καταχωρήθηκε 06 Φεβρουάριος 2018 - 12:04
#318
Καταχωρήθηκε 06 Φεβρουάριος 2018 - 13:03
μπορείς να ξεκλειδώσεις κάποιους με fight money και διάφορα challenges & survival modes αλλά δεν αξίζει τον κόπο και χαλάνε το παιχνίδι. Με Αrcade mode απλά ξεκλειδώνεις εικόνες. Συν το ότι πρέπει να είσαι πάντοτε online. Aν κάνεις το λάθος πχ και ξεκλειδώσεις τις ιστορίες των χαρακτήρων ενώ είσαι offline, χαραμίζονται για πάντα τα fight money.
Aλλά ουσιαστικά η Capcom τιμωρεί αυτους που πλήρωσαν 60 ευρώ όταν αγόρασαν την πρώτη έκδοση, μιας και κατεβάσαν τις τιμές των season pass
#319
Καταχωρήθηκε 06 Φεβρουάριος 2018 - 14:46
Ξεκλειδώνεις εικόνες; Εννοείς τα endings; Στο ίδιο video που είδα έλεγε ο τύπος ότι θα καταργήσει το σύστημα με το fight money, μπορεί και να κατάλαβα λάθος οπότε δεν αξίζει πλέον με την καμία να πάρεις την απλή έκδοση αφού δεν θα μπορείς να ξεκλειδώσεις τίποτα και θα πρέπει αναγκαστικά να πάρεις τα season pass.
Α ρε capcom και τα microtransactions σου, κανένα fighting που να είναι ολόκληρο υπάρχει; Όλα έτσι είναι πλέον;
#320
Καταχωρήθηκε 02 Μάρτιος 2018 - 14:55
To Fighting Herds είναι η επίσημη συνέχεια του My Little Pony: Fighting is Magic που ανάγκασε η Μανε6 να διακόψει λόγω μύνησης της Hasbro. H Lauren Faust συμμετείχε στην παραγωγή. Ακόμα θέλει δουλειά αλλά να πω την αλήθεια το προτιμώ απο τα Skullgirls, μιας και χρησιμοποιεί το ίδιο πρόγραμμα
Να βάλουν 2-3 χαρακτήρες ακόμα και να διορθώσουν κάποια πράγματα και θα πρόκειται για ένα αξιοπρεπές παιχνίδι.
#321
Καταχωρήθηκε 29 Μάρτιος 2018 - 21:09
#322
Καταχωρήθηκε 02 Ιούλιος 2018 - 18:50
Eπιτέλους έφτασε. Αντε να παίζω ξύλο σαν άνθρωπος. Σiχαίνομα τα dual shock με τα 4 κουμπιά και η μοχλιέρα είναι πολύ ογκώδης για να την κουβαλώ. Ελπίζω μόνο να αντέξει το dpad.
#324
Καταχωρήθηκε 05 Ιούλιος 2018 - 00:44
Αυτός ο σταυρός όμως θα σου γδάρει τον αντίχειρα. "_"
ευτυχώς η επιφάνεια είναι μαλακή και αυτό δεν είναι τίποτα μπρος στο σταυρό του μαρτυρίου του Dreamcast
#325
Καταχωρήθηκε 05 Ιούλιος 2018 - 08:30
Ναι και γω αυτόν είχα υπόψιν μου, γενικά νομίζω το first gen pad του saturn πρέπει να έχει τον καλύτερο σταυρό ever. Απλά βάζεις το δάχτυλο σου μέσα και δεν φεύγει. Βέβαια δεν είμαι pro στα fighting games αλλά θυμάμαι έπαιζα Nights με αυτό που γενικά το χρειαζόσουνα το αναλογικό και δεν είχες πρόβλημα.
#326
Καταχωρήθηκε 05 Ιούλιος 2018 - 17:55
Ναι και γω αυτόν είχα υπόψιν μου, γενικά νομίζω το first gen pad του saturn πρέπει να έχει τον καλύτερο σταυρό ever. Απλά βάζεις το δάχτυλο σου μέσα και δεν φεύγει. Βέβαια δεν είμαι pro στα fighting games αλλά θυμάμαι έπαιζα Nights με αυτό που γενικά το χρειαζόσουνα το αναλογικό και δεν είχες πρόβλημα.
έχω και ένα άλλο Pad με σταυρό που μοιάζει στο Saturn. Με το σταυρό έχω θέμα με το αριστερό shoryuken, ιδίως στο SF2T. Mε αυτό το παλιό όμως ήταν πανεύκολη η κίνηση. Βέβαια σε άλλες κινήσεις δεν ήταν και τόσο ευαίσθητο. Με το καινούργιο πάλι ζορίζομαι με αυτή τη κίνηση. Το καλό είναι πως μπορείς να στρίψεις το σταυρό 20 μοίρες δεξιά και να αυξήσεις το εύρος των γωνιών, αλλά προτιμώ την ευθεία θέση για να μην ξεσυνηθίσω
#327
Καταχωρήθηκε 16 Ιούλιος 2018 - 00:10
να πως πρέπει να γινονται οι διασκευές του Street Fighter σε ταινία
#328
Καταχωρήθηκε 10 Σεπτέμβριος 2018 - 19:57
δεκαετίες το περίμενα. Αντε και Darkstalkers το επόμενο
#330
Καταχωρήθηκε 19 Σεπτέμβριος 2018 - 14:18
Κυκλοφορησε κι αυτο εδω το οποιο δε ξερω αν αξιζει.
Μακαρι να βγαλουν νεο Darkstalkers αλλα οχι παλι δισδιαστατο, θα ηθελα κατι πιο εξελιγμενο και μοντερνο.