Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Games Recommendations


  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#526 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 21 April 2015 - 21:21

Και για PvE θα μπορουσα να πω τα ιδια!

Γενικα ειναι και διαφορετικα παιχνιδια, κακα τα ψεματα.Δεν νομιζω οτι ειναι δικαιο να τα συγκρινουμε, εχουν διαφορετικους μηχανισμους!!!

Και εννοειται πως δεν εννοω οτι λογο της πληθωρας απο μηχανισμους, το DS ειναι καλυτερο!!!Απλως εχω και εγω το ιδιο πραγμα με εσενα, χεχεχε!!!!Μαρεσουν πολυ και τα 2, αλλα την σειρα Souls την θεωρω μια ξεχωριστη gaming εμπειρια!!!


mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#527 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,264 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 03 January 2016 - 23:29

για τους Wonderboy fans!

Γάλλοι το παιχνίδι, Ιάπωνες τη μουσική!

 

Youtube Video



#528 devnull

devnull

    Starting...

  • Members
  • 13 posts

Posted 06 January 2016 - 01:55

Ελεύθερο λογισμικό κλώνος του καλύτερου στην σειρά AoE :)

openage: A free (as in freedom) clone of the Age of Empires II engine.

http://openage.sft.mx/

Για την ώρα θέλει τα γραφικά του αυθεντικού παιχνιδιού, αλλά αναμένω ότι θα μέχρι το stable release θα βρεθεί replacement gfx pack.

#529 iGi

iGi

    Something between stupid and happy. Stupidιhappyyyy!!

  • Members
  • 2 posts
  • LocationGreece

Posted 12 January 2016 - 21:17

Το Witcher 3 είναι τόσο καλό όσο λένε;; 


large.gif


#530 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 12 January 2016 - 21:41

Αν σου άρεσαν τα 1 και 2, δεν σε ενοχλεί το ρηχό σύστημα μάχης και ο κακός χειρισμός χαρακτήρα θα το διασκεδάσεις.



#531 iGi

iGi

    Something between stupid and happy. Stupidιhappyyyy!!

  • Members
  • 2 posts
  • LocationGreece

Posted 12 January 2016 - 21:48

Αχα, θα με τσατίσει λίγο, αλλά οκ. Ευχαριστώ! :) 


large.gif


#532 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 31 January 2016 - 02:03

Εγώ δε τον βρήκα τόσο κακό το χειρισμό του χαρακτήρα και έπαιζα και με πληκτρολόγιο...

 

Όταν άρχισα να αντιμετωπίζω το σύστημα μάχης πιο πολύ σαν dark souls, τότε όλα έγιναν ευκολότερα.



#533 Gilmaru

Gilmaru

    Daydreaming

  • Members
  • 507 posts

Posted 31 January 2016 - 20:47

Καλά χρυσά τα witcher, αλλά αυτό το combat system ποτέ δεν το συμπάθησα. Αν και έχω παίξει μόνο τα δύο πρώτα. Ένας από τους λόγους που αναβάλω συνεχώς να δοκιμάσω το 3ο. 



#534 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 01 February 2016 - 01:27

Καλά χρυσά τα witcher, αλλά αυτό το combat system ποτέ δεν το συμπάθησα. Αν και έχω παίξει μόνο τα δύο πρώτα. Ένας από τους λόγους που αναβάλω συνεχώς να δοκιμάσω το 3ο. 

Βασικά το combat system του 1, δεν έχει κάποια σχέση με τα επόμενα 2 (αν και προσωπικά το είχα βρει ενδιαφέρον όταν είχε βγει) και υπάρχουν αντίστοιχες διαφορές του 2 με το 3.

Νομίζω είναι από τα λίγα παιχνίδια που η εμπειρία σου με το combat system αλλάζει ανάλογα με την οπτική σου γωνία. Θέλει υπομονή σαν του 2, ναι, αλλά και σχεδιασμό (τουλάχιστον στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας) όπως το dark souls. Επίσης είναι κρίμα να το αποφύγεις μόνο για αυτό το λόγο.



#535 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 01 February 2016 - 02:33

Οι πρώτες ώρες του 3 θέλουν γαϊδουρίσια υπομονή αν έχεις έστω κάποια mediocre standards σε action-esque μάχη. Σε αυτό δε βοηθάει και το ότι και από στόρυ/κουέστς μου φάνηκε σα να άργησε να πάρει μπρος, το τελευταίο ίιιισως να ήταν λόγω δικού μου λάθους αλλά οκ

Ακόμη και αφού βελτιώθηκαν (ή απλά άρχισα να εκτιμώ) τα quests και το στόρυ τους βέβαια (read Velen), η μάχη ήταν τόσο λειψά ρηχή που ακόμη και όταν έπαιρνα ένα ενδιαφέρον contract που διασκέδαζα, θα προτιμούσα να μην πάλευα καθόλου στο τέλος.

Μεγαλύτερό του πρόβλημα στο παραπάνω, το ότι προσπαθούν να σε ξεγελάσουν πως παίζεις ένα action-rpg και έχεις έλεγχο του χαρακτήρα σου, ενώ το minimum της απαραίτητης ακρίβειας χειρισμού δεν το συναντάει. Νιώθεις σα να κουνάς ένα σακί με άμμο μέσα σε λασπόλακκο (μμμ κάτι μου θυμίζει αυτό), ο οποίος σάκος τυχαίνει να έχει και gps το οποίο σου αφαιρεί ακόμη περισσότερο από την ελευθερία της κίνησης. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν είναι απολαυστικό ούτε το freeroam γιατί το άλογο κυριολεκτικά τρέχει σε αυτόματο πιλότο και παλεύεις ώστε να μη στρίψει δεξιά στο σταυροδρόμι ενώ θες να πας αριστερά.

Θα προτιμούσα να έπαιζα ένα καθαρό rpg που τουλάχιστον δεν προσπαθεί να κάνει κάτι πέρα από τις δυνατότητές του. Και αυτό έρχεται από κάποιον που θα προτιμήσει χωρίς δεύτερη σκέψη καθαρό action από καθαρό rpg.

 

Ευτυχώς πλέον πήρα λίγο καλό gear οπότε νιώθω αυτιστικά καλά γι αυτό ενώ δεν άλλαξε κάτι στην τελική, καθώς και άνοιξα μερικά παραπάνω sign overrides τα οποία μου δίνουν κάποιο παραπάνω στόχο στη μάχη από το να έχω απλά καλό equipment και να χρησιμοποιώ κάνα sign εδώ κι εκεί.

Συγκεκριμένα παίζω με το override του trap το οποίο θέλει λίγο ζόρι να το στήσεις, αλλά τελικά βλέπεις αποτέλεσμα. Ιδανικά ρίχνω στο ίδιο μέρος και την απλή παγίδα προσπαθώντας παράλληλα να διατηρώ ενεργή την ασπίδα, οπότε αφού στη συνέχεια πέσουν τα πάντα νιώθω καλά που σκότωσα μερικούς γαλάζιους λεχρίτες με έναν autotracking edgelord

Το θέμα είναι πως όλα αυτά έγιναν μετά δεκάδες ώρες παιχνιδιού, focus αποκλειστικά στο sign skill tree, και αρκετούς έξτρα πόντους από μέρη ΔΥΝΑΜΗΣ

 

Αν κάτι παραδέχομαι στο γκέημ αυτό είναι πως σε κάνει να νιώθεις πως όντως ζεις μια νέα περιπέτεια σε κάθε νέο (καλό) quests, ακόμη κι αν εσύ ο ίδιος δεν κάνεις σχεδόν τίποτα πέρα από το να πας σε 2-3 μέρη, να ακολουθήσεις τους "οδηγούς" του γκέημ, άντε και να σκοτώσεις καμιά αηδία με πόδια. Αξιοζήλευτο το πως σε κάνουν να νιώθεις καλά ενώ παραμένεις ένα άχρηστο σκουπίδι ακόμα και μέσα στο παιχνίδι


HnH5aB0.jpg


#536 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 01 February 2016 - 03:15

Οι πρώτες ώρες του 3 θέλουν γαϊδουρίσια υπομονή αν έχεις έστω κάποια mediocre standards σε action-esque μάχη. Σε αυτό δε βοηθάει και το ότι και από στόρυ/κουέστς μου φάνηκε σα να άργησε να πάρει μπρος, το τελευταίο ίιιισως να ήταν λόγω δικού μου λάθους αλλά οκ

Ακόμη και αφού βελτιώθηκαν (ή απλά άρχισα να εκτιμώ) τα quests και το στόρυ τους βέβαια (read Velen), η μάχη ήταν τόσο λειψά ρηχή που ακόμη και όταν έπαιρνα ένα ενδιαφέρον contract που διασκέδαζα, θα προτιμούσα να μην πάλευα καθόλου στο τέλος.

Μεγαλύτερό του πρόβλημα στο παραπάνω, το ότι προσπαθούν να σε ξεγελάσουν πως παίζεις ένα action-rpg και έχεις έλεγχο του χαρακτήρα σου, ενώ το minimum της απαραίτητης ακρίβειας χειρισμού δεν το συναντάει. Νιώθεις σα να κουνάς ένα σακί με άμμο μέσα σε λασπόλακκο (μμμ κάτι μου θυμίζει αυτό), ο οποίος σάκος τυχαίνει να έχει και gps το οποίο σου αφαιρεί ακόμη περισσότερο από την ελευθερία της κίνησης. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν είναι απολαυστικό ούτε το freeroam γιατί το άλογο κυριολεκτικά τρέχει σε αυτόματο πιλότο και παλεύεις ώστε να μη στρίψει δεξιά στο σταυροδρόμι ενώ θες να πας αριστερά.

Θα προτιμούσα να έπαιζα ένα καθαρό rpg που τουλάχιστον δεν προσπαθεί να κάνει κάτι πέρα από τις δυνατότητές του. Και αυτό έρχεται από κάποιον που θα προτιμήσει χωρίς δεύτερη σκέψη καθαρό action από καθαρό rpg.

 

Ευτυχώς πλέον πήρα λίγο καλό gear οπότε νιώθω αυτιστικά καλά γι αυτό ενώ δεν άλλαξε κάτι στην τελική, καθώς και άνοιξα μερικά παραπάνω sign overrides τα οποία μου δίνουν κάποιο παραπάνω στόχο στη μάχη από το να έχω απλά καλό equipment και να χρησιμοποιώ κάνα sign εδώ κι εκεί.

Συγκεκριμένα παίζω με το override του trap το οποίο θέλει λίγο ζόρι να το στήσεις, αλλά τελικά βλέπεις αποτέλεσμα. Ιδανικά ρίχνω στο ίδιο μέρος και την απλή παγίδα προσπαθώντας παράλληλα να διατηρώ ενεργή την ασπίδα, οπότε αφού στη συνέχεια πέσουν τα πάντα νιώθω καλά που σκότωσα μερικούς γαλάζιους λεχρίτες με έναν autotracking edgelord

Το θέμα είναι πως όλα αυτά έγιναν μετά δεκάδες ώρες παιχνιδιού, focus αποκλειστικά στο sign skill tree, και αρκετούς έξτρα πόντους από μέρη ΔΥΝΑΜΗΣ

 

Αν κάτι παραδέχομαι στο γκέημ αυτό είναι πως σε κάνει να νιώθεις πως όντως ζεις μια νέα περιπέτεια σε κάθε νέο (καλό) quests, ακόμη κι αν εσύ ο ίδιος δεν κάνεις σχεδόν τίποτα πέρα από το να πας σε 2-3 μέρη, να ακολουθήσεις τους "οδηγούς" του γκέημ, άντε και να σκοτώσεις καμιά αηδία με πόδια. Αξιοζήλευτο το πως σε κάνουν να νιώθεις καλά ενώ παραμένεις ένα άχρηστο σκουπίδι ακόμα και μέσα στο παιχνίδι

Θα έλεγα πως παίζαμε άλλο παιχνίδι. Αλλά από την άλλη εμένα δε μου αρέσουν τα ιδιαίτερα περίπλοκα combat systems (γιατί συνήθως δε βάζω τόσο βάρος σε αυτά). Ουσιαστικά θα προτιμούσα καθαρό rpg από καθαρό action. Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι αν και υπάρχουν ενδείξεις ρεαλισμού στην προσέγγιση που πρέπει να ακολουθήσεις στις μάχες, οι κινήσεις είναι πολύ flashy.



#537 Gilmaru

Gilmaru

    Daydreaming

  • Members
  • 507 posts

Posted 01 February 2016 - 05:52

Βασικά το combat system του 1, δεν έχει κάποια σχέση με τα επόμενα 2 (αν και προσωπικά το είχα βρει ενδιαφέρον όταν είχε βγει) και υπάρχουν αντίστοιχες διαφορές του 2 με το 3.

Νομίζω είναι από τα λίγα παιχνίδια που η εμπειρία σου με το combat system αλλάζει ανάλογα με την οπτική σου γωνία. Θέλει υπομονή σαν του 2, ναι, αλλά και σχεδιασμό (τουλάχιστον στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας) όπως το dark souls. Επίσης είναι κρίμα να το αποφύγεις μόνο για αυτό το λόγο.

 

Τι να σου πω, εγώ δεν βρήκα τοοσο μεγάλη διαφορά στο combat του 2ου σε σχέση με το 1ο. Αυτό που με πείραξε ήταν ότι έβγαλαν τα τρια διαφορετικά stances στο swordfighting, κάτι που με έκανε να βαρεθώ όσο δεν πάει από ακόμη πιο νωρίς στο 2ο. Έφταιγε και το ότι ήταν το 2ο witcher που έπαιζα, έστω και μετά από καιρό, επομένως καταλαβαίνεις γιατί κολλάω στο 3ο :D. Ότι θα το παίξω, θα το παίξω πάντως. Τουλάχιστον έχει επική μουσική επομένως στις μάχες θα χοροπηδάω από δω κι από κει για να την ακούω και να ευχαριστιέμαι.

 

Youtube Video


Edited by Gilmaru, 01 February 2016 - 06:01.


#538 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,264 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 19 December 2017 - 10:58

To Persona 4 το είχα παρατήσει από ένα σημείο και μετά και έλεγα να μην ξανασχοληθώ με τέτοιου είδους παιχνίδια. Κυρίως λόγω turn based combat που είναι αρκετά χρονοβόρο. Δεν έφτανε που έπρεπε να βλέπω μία ώρα διαλόγους σε κάθε επεισόδιο. Και κάποιοι χαρακτήρες και npc δεν μου άρεσαν. Ένας λόγος που δεν ασχολήθηκα με το 5.
Το Tokyo Xanadu ex+ παραδόξως διόρθωσε ότι δεν γούστα στο P4. Συν το action rpg από Ys & Zwei είναι πιο γρήγορο και λιγότερο βαρετό. Επιτέλους βλέπεις ένα σοβαρό μέλος συμμορίας και μια ενεργή ποπ σταρ η οποία εκτός από ζωντανά τραγούδια είναι και μαχητρια αντί να έχει απλά υποστηρικτικό ρόλο. NPC και οι ιστορίες τους είναι περισσότεροι και καλύτεροι. Μόνο ο πρωταγωνιστής δε μου άρεσε.
Το προτείνω αν θέλετε να φορτωθήτε με όλα τα στερεότυπα των καινούργιων άνιμε, θετικά τα περισσότερα.

Youtube Video


#539 Erudinam

Erudinam

    Anime Newbie

  • Members
  • 46 posts

Posted 29 April 2020 - 19:03

κατι σε adventure? οχι παλιο ομως


wdasa.png


#540 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 29 April 2020 - 20:28

Τσέκαρε το STASIS.