Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → Dante80

με απατάς με το πιπινάκι απο κάτω; θα σε σκίσω.
Δεκ 21 2008 14:32
Φωτογραφία

dimitorisu → jimmare

let's see who's the strongest lol
Δεκ 21 2008 14:30
Φωτογραφία

Serestrum → RiDeLub

βαριεμαι τα πμ.... διαβασε το... ειναι τελειως σαπιο... σαπιοι χαρακτηρες... σαπιες καταστασεις... πολλη βια... απλα αψογο για μενα... και με παρα πολυ πολυ πολυ καλο σχεδιο... απο εκει ειναι η νεα μου υπογραφη και αβα... αν και δεν ειναι τελειοποιημενα...κυριως το αβα...
Δεκ 21 2008 14:21
Φωτογραφία

Erebos → SirJim

[I]Aaa arigato arigato!![/I] :) Πλάκα είχαν, μακάρι να ήταν κανονικά επεισόδια.. :if:
Δεκ 21 2008 13:41
Φωτογραφία

Adventurer → kantoros

Εξαρταται απο το account, αλλοι το κανουν public για να βλεπει οποιος θελει ολες τις φωτογραφιες του, και αλλοι private ωστε να φαινονται μονο οι φωτογραφιες τις οποιες ο ιδιος δημοσιευει. Εγω ανηκω στους δευτερους. Μη φοβασαι, μεχρι αυριο θα εχω ανεβασει τις φωτογραφιες μου στο thread του Cosplay Party οπως παντα ;)
Δεκ 21 2008 12:25
Φωτογραφία

kantoros → Adventurer

μπορεις να με πεις το account σου στο imageshack?δεν ξερω πως λειτουργει αλλα αποτι καταλαβα με accounts δουλευει.το λεω για να παρω τις φοτογραφιες απτο παρτυ αν τις ανεβασες.και αν εχεις και κανενος αλλουνου..:P
Δεκ 21 2008 12:15
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Kon_Okami → Tamaki

Μια χαρά ξύπνησα εγώ. Αλλά πάλι το χάος γινόταν πάνω. Ούτε σχολή πήγα ούτε Underworld το βράδυ(ξανά Τ3Τ). Ας ελπίσουμε ότι τώρα που μπήκαν οι γιορτές θα ηρεμήσουν και θα κυκλοφορούμε σαν άνθρωποι πάλι..... Αν όλα πάνε καλά και δεν έχει πάλι ιστορίες θα έρθω Παρασκευή απόγευμα κατά τις 5-6 εκτός έαν εν τω μεταξύ κανονιστεί κανένα "εορταστικό" καφεδάκι και τα πούμε εκεί
Δεκ 21 2008 09:28
Φωτογραφία

Adventurer → Radagast

Δεν το εχω δει το ανιμε οποτε δεν ειχα μπει στο thread... τωρα που μπηκα... ενα lol κι απο μενα! Μου κανει εντυπωση παντως που απαντας τοσο σοβαρα σε ενα ποστ του Roriconfan :oo:
Δεκ 21 2008 05:53
Φωτογραφία

Radagast → Adventurer

είδες τα ποστ στο seirei no moribito thread? /laughs
Δεκ 21 2008 05:25
Φωτογραφία

Seirios → Phantom Duck

tnx man.:) πάω να ορίσω την πρώτη ημερομινία που σταματάνε τα ποστ
Δεκ 21 2008 04:30
Φωτογραφία

GeRi → iristella

ε, ναι. αφου ειχα πεσει πανω σου ολοι xD
Δεκ 21 2008 04:06
Φωτογραφία

GeRi → Seraphimon-T.K.

γεια σου φιλεεεεεεεεεεεε!!! μαλον δεν καταλαβες καλα!!! δεν εκανα τπτ το κακο!
Δεκ 21 2008 04:04
Φωτογραφία

iristella → GeRi

Nαι καλέ σε θυμάμαι φατσικά. Εννοούσα ότι δεν έτυχε να μιλήσουμε. Yeap σωστά θυμασαι
Δεκ 21 2008 03:27
Φωτογραφία

GeRi → iristella

βασικα με ειδες....ειμουν διπλα σου....το παιδι με τη ροζ μπλουζα.....Ειρηνη δεν σε ειπαμε??
Δεκ 21 2008 03:15