Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy-Nyu → Vegetasmate

[IMG]http://i403.photobucket.com/albums/pp116/firuzekurt/Kamina__s_Cosplay_1_by_sujihan.jpg[/IMG]
Nov 09 2009 00:09
Photo

Vegetasmate → Lucy-Nyu

lucy-cahn....ksexasa na s po.....pou tin vrikes tin foto apo to avatar sou? einai 8eiki....kai o kamina allos 8eos!!! 8elo na m tin steileis an ginetai o-p-o-s-kai-d-i-p-o-t-e!!!!!
Nov 08 2009 23:57
Photo

Vegetasmate → Lucy-Nyu

ok...arigato!!! filouskiaaa!!!! ^_^
Nov 08 2009 22:40
Photo

Vegetasmate → ~*memole*~

aa teleia!! vasika se rotao giati mia fili mou 8elei na kanei ton zero apo vampire knight kai 8elei kai mia yuki an ginetai...kai skeftika esena!!! nai!! hihihi!! apo shojo oti 8es exo diavasei....Aaaaaaax kail den les tipota!!!! Ax kai na mouna Yuri,......!!!!! Emena m aresei kai o Ramses...... U??
Nov 08 2009 22:37
Photo

Lucy-Nyu → Vegetasmate

lοιπον το τρικ ειναι καπου στα εξαρχεια κοντα στο σολαρις.δεν θυμαμαι οδο ακριβως αλλα πηγαινε εσυ μεχρι το σολαρις και ρωτα εκει περα.ειναι πολυ κοντα. και ρωτα και καναν αλλο απο φορουμ μηπως ξερει οδο
Nov 08 2009 21:04
Photo

~*memole*~ → Vegetasmate

hi~~~, nai mikri m, will be there, de ksero akoma an tha xo cosplay i oxi pados tha rtho, tha rtheis kai sy etsi? op ti vlepo edo, Red River??? hmmm you do know of nice shojo gal ;D, aaaax Kail~
Nov 08 2009 02:09
Photo

Vegetasmate → ~*memole*~

hello giiirl!!! na se rotiso.....8a er8eis sto halloween party??
Nov 07 2009 20:39
Photo

Vegetasmate → Lucy-Nyu

auti apo to trik!!!! to trik pou akrivos einai? 8elo na pao na rixo mia matia!!!!
Nov 07 2009 18:22
Photo

Lucy-Nyu → Vegetasmate

ποια απο ολες?ΤΗ ΦΟΥΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΛΕ σου χα πει απ οwigs.gr. την ξανθια για μεντιουσα απο το τρικ(ενα μαγαζι στα εξαρχεια) το οποιο δεν εχει πολλες διαφορες απο το τρικ. την αγαπημενη μου ααυτη που θα βαλω το δεκεμβρη την πηρα απο ebay
Nov 07 2009 11:14
Photo

Six Winged Angel → Vegetasmate

Ελπίζω να τα καταφέρεις! :thatsit:Αν κολάς κάπου πες μου! \(Ο_ο)
Nov 06 2009 23:07
Photo

Vegetasmate → Six Winged Angel

Αααααχ, ασε με εμενα!!! Κατι προεκυψε και δεν ξερω αν τελικα θα μορεσω να κανω το κοσ που ειχα στο μυαλο μου.....αν και μου ρθε φλασια γαι κατι αλλα δεν ξερω αν θα προλαβω
Nov 06 2009 22:57
Photo

Vegetasmate → Zoro

lol!!! Σωστος!! Μισω τον Τουιτι!! ειναι ηλιθιο σπασικλακι και του αξιζει να φαγωθει!!! Ααααχ, ασε!! Κ εγω ετσι νομιζα!!!! Μετα το εμα8α κ εγω και επεσα σε καταθλιψη!!!!Ελεος κ αυτος ο Οντα!!! Το ξερουμε οτι του αρεσει το ΟΠ αλλα με ρεγουλα!!!!! Αυτο που ειπε σε μαι συνεντευξη οτι εχει γραψει ηδη το τελος αλλα του αρεσει η ιστορια και θελει να την τραβηξει...με εκανε να εκραγω!!!!
Nov 06 2009 22:56
Photo

Zoro → Vegetasmate

Το OP με τις "αθανασίες" που έχει σου αφήνει πολλά guilty pleasures (πάντα δεν ευχόσουν το coyote να πιάσει τον road runner ή ο sylvester τον tweety; ε, κάτι τέτοιο XD), γι' αυτό και κάθε θάνατος (σχεδόν), δεκτός! :twisted: Πιάνω την λογική σου για το Fairy Tail, αλλά φαίνεται δεν ήξερες τι σε περίμενε όταν ξεκίνησες το OP, σταυροφορία ολόκληρη! Εγώ σκέψου νόμιζα είχε ήδη τελειώσει όταν το άρχισα... μετά έμαθα για τα 10 χρόνια! :unlucky:
Nov 06 2009 21:55
Photo

Six Winged Angel → Vegetasmate

Βασικά θα είναι κάτι σχετικά απλό αλλά τουλάχιστον αρκετά κάφρικο XD (αν πάντα προλάβουμε, αλλιώς πάει για χριστούγεννα) εσύ τελικά θα ντυθείς τίποτα?
Nov 06 2009 18:06
Photo

Vegetasmate → Six Winged Angel

aaaa 8a nti8eis kiolas?? teleia teleia teleia!!!! <3 <3 anipomono na do ti 8a kaneis!!!!
Nov 06 2009 18:00