Jump to content


Community Status Updates


Photo

Atridis → MisaYoshiko

Σε ευχαριστω για τοις πληροφοριες,,οσο για το κλιμα στο τοπικ ειναι οντος πολληηηηηη βαρυ:P:P
Jun 08 2009 02:41
Photo

MisaYoshiko → Atridis

δεν απανταω στο τοπικ, γτ εχει ανοιξει αλλη κουβεντα...το κλιμα ειναι πολυ βαρυ:Ρ λπν. εισιτηριο δεν υπαρχει, απλα μπορεις(πρεπει?) να παραγγειλεις κατι απο το μαγαζι, γτ δεν ειναι οπως στο προηγουμενο που πηγαιναμε, που ηταν μια λεσχη ελευθερη για ολους. εδω ειμαστε σε καφετερια. ειναι το ιδιο μαγαζι που εγινε και το παρτυ χθες, οποτε ξερεις πως να ρθεις...και φυσικα δεν ειναι για περιορισμενο αριθμο ατομων:Ρ
Jun 08 2009 02:34
Photo

Neuro → Atridis

Nai XD kala 8hmase ^_^
Jun 06 2009 17:42
Photo

Atridis → Neuro

ime to pedi p ixe kai cosplay ton kiba(naruto) sto party ton akai panda,esi prepi na ise ena apo to pedia pou travagan foto an den kano lathos..
Jun 06 2009 00:09
Photo

Neuro → Atridis

Request? Εχουμε σιναντηθη απο κοντα?
Jun 05 2009 17:22
Photo

MisaYoshiko → Atridis

ok c yaa
Jun 05 2009 00:01
Photo

Atridis → MisaYoshiko

thanks for the add θα τα πουμε αν ερθις το Σαββατο στο cosplay party :) CYAAAAA
Jun 04 2009 23:25
Photo

Atridis → Violet.Darkness

γεια να σε ροτισω επειδη θελω να κανω και εγω cosplay τον gaara μιπος θα μπορουσες να μου πεις πως εφτιαξες το g[SIZE=2]ourd bag του???[/SIZE]
Jun 04 2009 00:51
Photo

MisaYoshiko → Atridis

umm yap thats me(A) added ^^
Jun 03 2009 23:08
Photo

Atridis → Asaph

den kani tpt :):):)
Jun 03 2009 21:41
Photo

Atridis → MisaYoshiko

βασικα εσυ δεν εισε που ειχες κανει τιν maka στο παρτυ τον akai panda αν ισε τοτε ιχαμε βρεθει εκινι την ημερα και ιχαμε παει στο παρτυ ολοι μαζι ,μαζι με κατι αλλα παιδια, εγω ειμε το παιδι που ειχα ερθει με τον faceless και ειχα κανει cosplay ton kiba (naruto),,αν παλη δεν εισε εσυ,οκ και σορυ:P:P
Jun 03 2009 16:51
Photo

MisaYoshiko → Atridis

εμ thx για το request αλλα δε κανω add εκτος και αν ξερω τον αλλο. δε πιστευω να εχουμε γνωριστει κ να μην το θυμαμαι ε?:erk:
Jun 03 2009 14:04
Photo

Asaph → Atridis

Thanx για το request:)
Jun 03 2009 13:28
Photo

Atridis → Hanzo

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΣΙΚΟ Μ ΜΑΛΙ ΑΛΛΑ ΙΝΕ ΙΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΑΚΡΙ ΓΙΑ ΤΕΤΙΟ COSPLAY(ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΣ ΙΝΕ ΣΑΝ ΤΟΥ OROCHIMARU) ΟΠΟΤΕ Ι ΜΟΝΙ ΛΙΣΙ ΙΝΕ Ο ΠΕΡΟΥΚΑ :PP....
May 25 2009 23:58