Community Status Updates
Atridis → MisaYoshiko
Σε ευχαριστω για τοις πληροφοριες,,οσο για το κλιμα στο τοπικ ειναι οντος πολληηηηηη βαρυ:P:P
Jun 08 2009 02:41
MisaYoshiko → Atridis
δεν απανταω στο τοπικ, γτ εχει ανοιξει αλλη κουβεντα...το κλιμα ειναι πολυ βαρυ:Ρ
λπν. εισιτηριο δεν υπαρχει, απλα μπορεις(πρεπει?) να παραγγειλεις κατι απο το μαγαζι, γτ δεν ειναι οπως στο προηγουμενο που πηγαιναμε, που ηταν μια λεσχη ελευθερη για ολους. εδω ειμαστε σε καφετερια. ειναι το ιδιο μαγαζι που εγινε και το παρτυ χθες, οποτε ξερεις πως να ρθεις...και φυσικα δεν ειναι για περιορισμενο αριθμο ατομων:Ρ
Jun 08 2009 02:34
Atridis → Neuro
ime to pedi p ixe kai cosplay ton kiba(naruto) sto party ton akai panda,esi prepi na ise ena apo to pedia pou travagan foto an den kano lathos..
Jun 06 2009 00:09
Atridis → MisaYoshiko
thanks for the add θα τα πουμε αν ερθις το Σαββατο στο cosplay party :) CYAAAAA
Jun 04 2009 23:25
Atridis → Violet.Darkness
γεια να σε ροτισω επειδη θελω να κανω και εγω cosplay τον gaara μιπος θα μπορουσες να μου πεις πως εφτιαξες το g[SIZE=2]ourd bag του???[/SIZE]
Jun 04 2009 00:51
Atridis → MisaYoshiko
βασικα εσυ δεν εισε που ειχες κανει τιν maka στο παρτυ τον akai panda αν ισε τοτε ιχαμε βρεθει εκινι την ημερα και ιχαμε παει στο παρτυ ολοι μαζι ,μαζι με κατι αλλα παιδια, εγω ειμε το παιδι που ειχα ερθει με τον faceless και ειχα κανει cosplay ton kiba (naruto),,αν παλη δεν εισε εσυ,οκ και σορυ:P:P
Jun 03 2009 16:51
MisaYoshiko → Atridis
εμ thx για το request αλλα δε κανω add εκτος και αν ξερω τον αλλο. δε πιστευω να εχουμε γνωριστει κ να μην το θυμαμαι ε?:erk:
Jun 03 2009 14:04
Atridis → Hanzo
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΣΙΚΟ Μ ΜΑΛΙ ΑΛΛΑ ΙΝΕ ΙΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΑΚΡΙ ΓΙΑ ΤΕΤΙΟ COSPLAY(ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΣ ΙΝΕ ΣΑΝ ΤΟΥ OROCHIMARU) ΟΠΟΤΕ Ι ΜΟΝΙ ΛΙΣΙ ΙΝΕ Ο ΠΕΡΟΥΚΑ :PP....
May 25 2009 23:58


This status update has reached the maximum number of replies allowed
