Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Napster

Δε θυμάμαι τι είχαμε ψάξει ακριβώς και τα πετύχαμε. Γενικά, κυκλοφορούν πολλά στο youtube από nico nico για διάφορες σειρές και είναι να πεθαίνεις στο γέλιο πολλά από αυτά ή και το αντίθετο. Ε, θα του πήγαινε άμα χόρευε breakdance και δε θα ταίριαζε για spam. XD Ναι, δεν έχουμε WSJ αυτή τη βδομάδα [QUOTE][SIZE=2]1) Issue no. 17 of Weekly Shonen Jump, which was scheduled to release on March 28th, will be postponed until April 4th.[/SIZE] [SIZE=2]2) Issue no. 18 of Weekly Young Jump (03/31) will be released along with issue no. 19 (04/07) as a double issue. Therefore, issue no. 18-19 will not be released on 03/31, but on 04/07 instead.[/SIZE] [SIZE=2]3) The may issue of Jump Square (04/04) will be combined with the june issue (05/02) and will be released as a double issue on 04/21[/SIZE][/QUOTE] Kαι με αυτήν την ευκαιρία, το Gamaran το έφτασα αισίως στο 50, ίσως να ήμουν και up-to-date αν δεν τύχαιναν διάφορα. Αρκετά καλό, οι μάχες που παραείναι μπόλικες μπορώ να πω ότι δε με έχουν κουράσει ως τώρα γιατί καταλαμβάνουν φυσιολογικό αριθμό chapter. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι με το που εμφανίζονται χαρακτήρες ή εξαφανίζονται ή πεθαίνουν και δεν προλαβαίνεις να τους μάθεις και πολύ και ότι δεν έχω βρει ακόμα αγαπημένο. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου btw;
Μάρ 27 2011 22:15
Φωτογραφία

Napster → Kai

Ενταξει, καλος ειναι. Παλι καλα που δεν αρχισε να χορευει κανα breakdance αλλιως....xD Απο που τα βρηκατε ολα αυτα τα βιντεακια? Hitman Reborn δεν ειχαμε αυτη τη βδομαδα? :/
Μάρ 27 2011 21:51
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

Κάν'το κι εσύ [CENTER][IMG]http://www.wizards.com/magic/images/whatcolor_isblue.jpg[/IMG] [URL="http://www.wizards.com/magic/playmagic/whatcolorareyou.asp"][B]Take the Magic: The Gathering 'What Color Are You?' Quiz.[/B][/URL][/CENTER]
Μάρ 27 2011 18:33
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Oh-Hb-KJsPs[/youtube]
Μάρ 26 2011 20:22
Φωτογραφία

Kai → Napster

Ναι, η αλήθεια είναι πως σε λυπηθήκαμε λίγο, υπάρχουν χειρότερα από αυτό που πόσταρε στο black hole. Πρέπει όμως ν' αναγνωρίσεις τις άψογες χορευτικές κινήσεις.
Μάρ 25 2011 22:11
Φωτογραφία

Napster → Kai

OMG! Πες μου οτι αυτος ο κυριος με τα μπλε ΔΕΝ ειναι ο cool Date απο το SB γιατι απ' οτι φαινεται μου χαλασες το Σ/Κ κακια! >.< xD
Μάρ 25 2011 14:05
Φωτογραφία

Kai → Napster

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lJN2nsFdArc&feature=player_embedded#at=60[/youtube] Absolute spam για να έχεις εφιάλτες :hahaha::hahaha:
Μάρ 25 2011 10:33
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

Saga-Saga-Ru~ Saga-saga-ru~! :D
Μάρ 24 2011 12:32
Φωτογραφία

KaiAnelis

Τις τελευταίες μέρες δεν μπήκα ή μπήκα κατά λάθος και βγήκα -ναι, fail- . Συνήθως μπαίνω Σαβ/κα. :tensai: Αχ, ωραίες μέρες. Καλά θα ήταν να τους καθαρίζαμε όλους.
Μάρ 24 2011 12:16
Φωτογραφία

AnelisKai

Νιαχ νιαχ ^^ Μπαίνεις καθόλου μουσουνου εσύ, ή τώρα που δεν σκοτώνουμε και καννιβαλίζουμε αθώους όχι; XD
Μάρ 24 2011 11:51
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=LOlTlIDiix0[/YOUTUBE] :wooi2: Saga-saga-ru~! Saga-saga-ru~!
Μάρ 24 2011 11:31
Φωτογραφία

KaiAnelis

[QUOTE=Anelis;482160]το τέλος της 1ης ταινίας Pokemon...... [SPOILER]Γιατί έγινες πέτρα Assssh :nanteee:[/SPOILER] [/QUOTE] :hihi2: Σήμερα το είδα, δεν ξέρω γιατί αλλά πέθανα. Μπα σε καλό σου, μου έφτιαξες τη διάθεση.
Μάρ 24 2011 11:26
Φωτογραφία

Kaimono

:hahaha: Ωραία, φτάσε και στο 3ο volume να έχω παρέα να ρωτάμε "Πότε θα βγει καινούργιο chapter;" "Πότε θα βγει καινούργιο chapter;". Του οποίου το thread btw με έψησε να κάτσω να το δω άσχημα, ενώ δεν το σχεδίαζα ούτε στο ελάχιστο. :hahaha: Είσαστε εξίσου κακούργες. Έχε χάρη που comedy&slice-of-life είναι οι αδυναμίες μου και πρέπει να ενδώσω. Δεν κατάλαβα, σας μοιράζουν και τραπεζομάντιλα τώρα για τους κάνετε καλύτερο promo κι από το promo; Έτσι εξηγείται!! :Crying2: :zetsubou: Άτιμη αυτή η Άνοιξη, πολύ άτιμη.
Μάρ 24 2011 00:16
Φωτογραφία

monoKai

Είμαι στο τρίτο τώρα και το απολαμβάνω απίστευτα! Ελπίζω να εξηγήσει την απίστευτη ανατροπή στο τέλος του δεύτερου volume! Άσε και πάνω που λέω να μην ξαναπιάσω ongoing γιατί με τρώει η αγωνία, πας και μου ανοίγεις thread με ένα από τα αγαπημένα μου θέματα...Κακούργα, κακούργα καλά σε λέω! Το δικό μου το βούτηξα από το site του sekaiichi hatsukoi :hahaha:
Μάρ 23 2011 23:56
Φωτογραφία

Kaimono

"Μια φωτιάαααα, πύρκαγιααααα!" :nanteee: Κάτι έχω πάθει σήμερα. Από το 'μ'έκαψες' που είπες, τι μου ήρθε και καντάντησα να το ακούσω! :moeee:Θε-ός! Απολαυστικότατος σε όλα τα volumes. Τα διάβασες όλα, ε; Σε κρατάει από την αρχή ως το τέλος. Θεικότατη η σκηνή που τους σπρώξανε μέσα στο μπάνιο των κοριτσιών και η αντίδρασή του! :hahaha: Ήθελε να βγει και από πάνω. :himitsu: Από την λαϊκή, 3 ευρουλάκια το δικό μου.
Μάρ 23 2011 23:45