Jump to content


Community Status Updates


Photo

Jorg → Kai

Bread? :hahaha: Το ξέρω ότι είμαι τόσο awesome όσο ο Break, δεν χρειάζεται να μου το υπενθυμίζεται. XD
Apr 30 2011 11:15
Photo

Kai → Jorg

:sigh2: Lol, αλλά όντως ισχύει. Μπαίνω χθες σ' ένα thread και πώς ανεβάζω βλέπω την υπογραφή μου. "Α, έγραψε και ο Jorg!" "Πού είναι ο Jorg;" *Πάνω-κάτω* "Α, η δικιά μου είναι." FAAAAAAAAIL! Έχεις συνδεθεί με τον Bread, δεν παίζω.
Apr 30 2011 10:16
Photo

Kamen Tantei Zura → Kai

[url]http://www.deviantart.com/#/d3f564a[/url]
Apr 29 2011 15:59
Photo

Kai → Jorg

Βρήκα εικόνα που ήθελα να βάλω, γι' αυτό :ρ
Apr 28 2011 14:03
Photo

Jorg → Kai

Καλά ρε συ, δίνεις free round και αμέσως απαντάς; Δεν παλεύεσαι! :hahaha:
Apr 28 2011 13:49
Photo

Jorg → Kai

XD, Καλά μωρε δεν πειράζει. Ευχαριστώ πολύ! ^^ Also χρόνια πολλά για το Πάσχα.
Apr 28 2011 12:13
Photo

Kai → Jorg

Πω! Ε, καλά, χίλια συγνώμη ρε συ. Σου μίλησα τόσες φορές και ούτε ένα χρόνια πολλά δεν είπα για τη γιορτή σου. Πού να είχες και άλλο username δηλαδή. Χρόνια πολλά αν και υπερ-καθυστερημένα >.<
Apr 28 2011 09:47
Photo

Jorg → Kai

Και εμένα ο Break είναι ο αγαπημένος μου χαρακτήρας από εκεί μέσα. I have only one thing to say: It's rape time! :hihi2:
Apr 27 2011 23:16
Photo

KennyKai

1-2-1 το πάτε το Animu Pic Trivia, ε; Σας έχω καταλάβει εγώ. :kakaka:
Apr 27 2011 23:06
Photo

Kai → Jorg

Domo! But of course, Break & Alice είναι οι αγαπημένοι μου, αλλά βρίσκω τον Break πολύ πιο ενδιαφέρον. Τις εντυπώσεις μου τις έγραψα και στο thread βέβαια, αλλά και πάλι thanks για την πρόταση μιας και το βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρον. :)
Apr 27 2011 21:21
Photo

Jorg → Kai

Srsly, κάθε φορά που βλέπω post σου, νομίζω πως είμαι εγώ. XD Awesome new set is awesome! Kudos for your character selection!
Apr 27 2011 15:32
Photo

Kamen Tantei Zura → Kai

καημένη
Apr 26 2011 20:10
Photo

Kamen Tantei Zura → Kai

καημέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεενη
Apr 26 2011 20:09
Photo

Jorg → Kai

Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Καλά πόσο περισσότερη πρόοδο? 15 chapters έχεις ακόμα (σήμερα βγήκε και το 60). XD Άντε σε περιμένω να το τελειώσεις να ζωντανέψει λίγο και το thread.
Apr 25 2011 18:05
Photo

Kai → Jorg

Άρχισα το Pandora Hearts το Σάββατο το βράδυ και διάβασα σε μια μέρα 32 chapters. Πολύ καλό! Βέβαια από τότε δεν έχω κάνει πολλύ πρόοδο, στο 45 είμαι ακόμα, αλλά όσο πάει τόσο πιο πολύ μ' αρέσει. Περίμενα να είναι στα γούστα μου αλλά δεν περίμενα να το βρω τόσο ενδιαφέρον, έτσι ευχαριστώ που με προέτρεψες να διαβάσω το manga αντί να συνεχίσω το anime. :if: Άντε και θα φτάσω up-to-date σύντομα και θα σας κάνω παρέα να περιμένουμε όλοι μαζί νέα chapters μετά :nanteee:
Apr 25 2011 17:58