Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Kai

:unlucky: Μόλις έσβησε το Cosmos μου,για κάτι nano seconds. Βασικά,ούτε εγώ κατάλαβα την χρησιμότητά του γιατρού,αλλά τεσπά... Παρόλα αυτά,έσωσα δυο τρεις,χωρίς να'μαι και σίγουρος.
Ιαν 13 2012 20:22
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Δεν ήσουν τυχερός Botsun, απλά μετά την πρώτη αποτυχία και την επιλογή τους να μη σε βγάλουν στον αμέσως επόμενο γύρο, νομίζω ότι δεν τους βόλευε τόσο να ασχοληθούν μαζί σου. Όπως και να το κάνουμε, οι πιθανότητες να πετύχεις το άτομο που θα τρώγανε, όταν ήταν πολλά άτομα ακόμα στο παιχνίδι, ήταν λίγες και λογικό ήταν ν' ασχοληθούν περισσότερο με επιθεωρητές και άτομα που τους βόλευαν να βγουν. Γενικότερα ο ρόλος του γιατρού, και χωρίς παρεξήγηση, δεν εννοώ πως έκανες άσχημα τη δουλειά σου, δεν μου φάνηκε πολύ χρήσιμος.
Ιαν 13 2012 20:19
Φωτογραφία

Botsun → Kai

:oo: OMG! 1)Έχω αρχίσει να καθυστεροποιούμαι και χάνω σιγά σιγά την επαφή με την Γλώσσα. 2)Πόσο κολοφαρδος ήμουν και επέζησα στο παιχνίδι ;
Ιαν 13 2012 20:15
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Εννοώ Botsun ότι εφόσον είχες πει κατά λάθος στην FAL ότι έχεις ρόλο, λογικό ήταν να προστατέψεις τον εαυτό σου μόλις είδες ότι ήταν δολοφόνος. Άρα όσοι είχαν πέτυχαν τα vms και είδαν ότι την πρώτη νύχτα ο γιατρός κατάφερε να προστατέψει αθώο, δεν θέλαν και πολύ να καταλάβουν τι ρόλο είχες.
Ιαν 13 2012 20:09
Φωτογραφία

Botsun → Kai

[QUOTE]Δλδ, μέχρι και ο Kenobi-sensei έγραφε περισσότερα "something" όταν αρχισαν να στρέφονται εναντίων του. Από τις πιο άσχημες κινήσεις ήταν που πήγατε να φάτε τον γιατρό πρώτο-πρώτο. Δυστυχώς για εσάς δεν το είχε δει μόνο η Fallen το vm και έκανε μπαμ τι ρόλο είχε ο junpei αφού σώθηκε αθώος στον πρώτο γύρο. Bravo.[/QUOTE] Ρε δεν κατάλαβα τι εννοείς.... T___T
Ιαν 13 2012 20:06
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Let the ξεκατίνιασμα begin. :hahaha:
Ιαν 13 2012 19:52
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

:himitsu::himitsu: Nαι είπα να είμαι καλή γιατί όχι τίποτα άλλο, τη βλέπω και κάθε Κυριακή σχεδόν στο παιχνίδι. It would be bad manners. >Well, έχω δει πάρα μα πάρα πολλά πράγματα και από άτομα -ευτυχώς τα πιο πολλά εκτός Ελλάδας- τέτοιων αντιδράσεων από αυτοαποκαλούμενα fangirls, αλλά ξες τα obssessive ones. >Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά τι να κάνεις?
Ιαν 13 2012 17:17
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

:hahaha: Απλά "κακό παράδειγμα fangirl" το λέμε τώρα; Ή εσύ είσαι πολύ καλή με τους χαρακτηρισμούς ή εγώ είμαι πάρα πολύ κακός άνθρωπος. > Τα fangirls δεν σου κάναν τίποτα, μην τα προσβάλλεις > Όταν βλέπω κάτι τέτοια ντρέπομαι για το φύλο μου
Ιαν 13 2012 17:08
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

:/ Kρίμα ρε συ...Πφφφφ, Microsoft!
Ιαν 13 2012 15:44
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Όχι, δεν ένιωσε. Στο pc το έκανα.
Ιαν 13 2012 15:43
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ωωωωωωω, ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ! Πολύ ωραίο! Και συνοδεύεται με το καλό νέο ότι το laptop ένιωσε να φανταστώ?
Ιαν 13 2012 15:32
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

[spoiler] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/avashion.jpg[/IMG] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Untitled-1-7.jpg[/IMG] [/spoiler]
Ιαν 13 2012 15:23
Φωτογραφία

KaiKenny

:nanana: Ό,τι προσπαθεί να μπει ανάμεσα σ' ένα από τα αγαπημένα μου pairing, είναι απειλή. Αυτή τη στιγμή είναι η πιο επικίνδυνη εκεί πέρα μέσα, πρέπει να εξουδετερωθεί. [spoiler] :hero: Θα ξυπνήσει και κάποια στιγμή θα ξυπνήσει και ο Bossun. Έδειξε 1-2 σημάδια, έχουμε ελπίδες. [/spoiler]
Ιαν 13 2012 12:58
Φωτογραφία

KennyKai

Μ' αρέσει που το είδες σαν απειλή. :hahaha: Η μεγάλη villain του manga ξέρω 'γώ. [SPOILER]Αλλά τί εννοείς με το "Μην το βάζεις κάτω, Himeko"; Does she even try at this point? >__< Παρακάλα να ξυπνήσει πρώτα... θα της φάνε τον άνδρα κι αυτή θα κοιτάει.[/SPOILER]
Ιαν 13 2012 12:53
Φωτογραφία

KaiKenny

:if: Άσε ναι, η άλλη μας απείλησε στην αρχή του κεφαλαίου. Μην το βάζεις κάτω, Himeko.
Ιαν 13 2012 12:41