Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

[QUOTE=Zura]Brutal.[/QUOTE] :hahaha: Ναι, ο Mr. Bright δεν χρειάζεται Axe.
Φεβ 02 2012 21:59
Φωτογραφία

Kai → Mike The Great

Καλό αυτό. Έπιασε τόπο. Καλό βράδυ και σ' εσένα.
Φεβ 02 2012 20:57
Φωτογραφία

Mike The Great → Kai

Εξαιτιας σου το παρακολουθω με το πολυ καλο review που εκανες.Τα ξαναλεμε οταν δω περισσοτερα Καλο βραδυ!!!
Φεβ 02 2012 20:56
Φωτογραφία

Kai → Mike The Great

Καθόλου δεν με κούρασες. Δεν είχα ποτέ και πολλές ευκαιρίες να μιλήσω για το συγκεκριμένο anime. Ίσα-ίσα που χαίρομαι που σου αρέσει μέχρι τώρα.
Φεβ 02 2012 20:52
Φωτογραφία

Mike The Great → Kai

Τελειωσα για την ωρα.Συγγνωμη αν σε κουρασα αλλα μου αρεσει σαν σειρα,γι'αυτο γραφω πολυ
Φεβ 02 2012 20:51
Φωτογραφία

KennyKai

AAARRRGGH, you'll pay for this!! [spoiler]:hahaha:[spoiler]Και μη ξεχνιόμαστε, :hypno: δες Bebop. :hypno:[/spoiler][/spoiler]
Φεβ 02 2012 20:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

:3 Είμαι καλή στο να προσαρμόζομαι.
Φεβ 02 2012 20:47
Φωτογραφία

Kai → Mike The Great

:hahaha: Μα φυσικά, αν μπορούσε θα τους πουλούσε και 2 και 3 φορές.
Φεβ 02 2012 20:46
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Έτσι μπράβο παιδί μου. Έτσι μπράβο.
Φεβ 02 2012 20:45
Φωτογραφία

Mike The Great → Kai

Δεν γινεται να μην γελασεις οταν τον μεταμορφωνουν σε γυναικα και κανει σαν τρελος.Πραγματικα πιστευω οτι δεν εχει δειξει καθολου την μανα και τον πατερα του γιατι θα τους εχει πουλησει σε καποιον.
Φεβ 02 2012 20:45
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Σ-σ-σ-σ-συγγνώμη master...
Φεβ 02 2012 20:45
Φωτογραφία

KaiKenny

[QUOTE]Εγώ φταίω που χαρίζω την απύθμενη σοφία μου χωρίς καν να μου τη ζητάνε. *hairflip*[/QUOTE] :hero: Πας να τα βάλεις με την σοφία του sexiest [I]male[/I] forum member δηλαδή τώρα; Είχα καταλάβει εδώ και καιρό πως ζηλεύεις τη γοητεία μου αλλά μη ζηλεύεις και τη σοφία μου.
Φεβ 02 2012 20:43
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Καλά, σου λέει ολόκληρη Master ότι δεν φταίει το καημένο το laptop κι εσύ συνεχίζεις να το κατηγορείς; Αίσχος. Με απογοητεύεις.
Φεβ 02 2012 20:37
Φωτογραφία

Kai → Mike The Great

ΧD Καλά, αυτό να λέγεται, ο Djin κι αν δεν το έχει με το ποτό. Χαίρομαι πάντως που το βρήκες τόσο αστείο!
Φεβ 02 2012 20:36
Φωτογραφία

KaiKenny

Κάθε του λεπτό. Ειδικά όταν μέσα στο λεπτό πέφτει και χαστούκι.
Φεβ 02 2012 20:34