Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

unagi → LethalMike

Χα είδα την συζήτηση στην τρύπα... υπάρχουν δημόσιες σχολές για σεφ για κοίτα εδώ [url]http://www.otek.edu.gr/gr/2train.htm#cook[/url]
Σεπ 06 2010 21:46
Φωτογραφία

demonicMC → unagi

οκ φιλε ευχαριστω
Σεπ 06 2010 00:43
Φωτογραφία

demonicMC → unagi

καλησπερα φιλε να ρωτησω κατι? για να φτιαξεις το onigiri που εφτιαξες χρησιμοποιησες ιαπονικο ρυζι για να κολλησει καλυτερα η οποιοδηποτε ρυζι κανει?
Σεπ 05 2010 16:14
Φωτογραφία

unagi → didimakia

Ορίστε [url]http://www.thinkgeek.com/geektoys/japanfan/b625/L:P[/url]
Σεπ 01 2010 00:37
Φωτογραφία

Jorg → unagi

Thanks για το request. ^^
Αύγ 19 2010 16:13
Φωτογραφία

Jorg → unagi

Πεστα χρυσοστομε! Lelouch και κουραφεξαλα...
Αύγ 18 2010 21:15
Φωτογραφία

unagi → Jorg

Ο Lloyd ήταν ο μοναδικός ενδιαφέρον χαρακτήρας στο Code geass, όλοι οι άλλοι ήταν ξενέρωτοι.
Αύγ 18 2010 21:06
Φωτογραφία

Jorg → unagi

Ελα να μαζευομαστε σιγσ-σιγα οι φαν του Lloyd!
Αύγ 18 2010 20:55
Φωτογραφία

unagi → Kenny

aaa ok.Εμένα είναι σχεδόν ένας χρόνος που μου έχει μπει αυτό το ταξίδι στο μυαλό. Btw πραγματικά θα αναγνωρίσω το coolness όποιου κάνει αυτό το ταξίδι χειμώνα.
Αύγ 18 2010 20:10
Φωτογραφία

Kenny → unagi

Wikipedia. Καλά, μωρέ, δεν με απασχολεί το πόσα θα φύγουν σε εισητήρια. Έτσι κι αλλιώς αν σπάσεις το ταξίδι σε διάφορους σταθμούς όπως το έχω στο μυαλό μου, θα αγοράσεις πολλά περισσότερα εισητήρια και σίγουρα θα ανέβει πολύ το ποσό. Αλλά δε βαριέσαι. Είναι ένα ταξίδι που θέλω να κάνω έτσι κι αλλιώς. Κι ας μην ξέρω ρώσικα (μέχρι τώρα, τουλάχιστον).
Αύγ 18 2010 19:42
Φωτογραφία

unagi → Kenny

Όντως ξυστά περνάς από Κίνα το τσέκαρα.Από που quotαρες το κείμενο για 250Ε από κεντρική Ευρώπη;Εγώ βρήκα για 2nd class με 329Ε από Μόσχα, οπότε φαντάζομαι για 3rd class δεν είναι απίθανη αυτή η τιμή, μάλλον θα πρόκειται για περιορισμένες προσφορές.
Αύγ 18 2010 19:03
Φωτογραφία

unagi → Kenny

Μπααα δεν θα το αντέξει, σίγουρα, θα το επιχειρήσω πάντως.
Αύγ 11 2010 23:56
Φωτογραφία

Kenny → unagi

Πολύ προχώ η μάνα σου. Δώσε της και Texhnolyze.
Αύγ 11 2010 23:46
Φωτογραφία

unagi → 1451

Πες τα...
Αύγ 09 2010 23:54
Φωτογραφία

1451 → unagi

Η υπεροχή της Rangiku είναι αδιαμφισβήτητη. Όμως το κρυφό πουλέν δεν είναι άλλη απο την Isane imho.
Αύγ 09 2010 23:41