Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

unagi → meidei

[QUOTE=meidei;429142][SIZE=1]Θα μπορούσαν τουλάχιστον να επεξεργαστούν τον ήχο ώστε να μην ακούγονται οι σελίδες που διαβάζει.[/SIZE][/QUOTE] Και εγώ αυτό σκεφτόμουνα :hihi2:
Σεπ 19 2010 19:57
Φωτογραφία

alxdjo → unagi

Με εψησες να κατευω και εγω να τσιμπισω μερικα πραγματα :P
Σεπ 13 2010 23:16
Φωτογραφία

unagi → alxdjo

Lol αυτές τις βιταμίνες για gamers τις θέλω. Ποτέ δεν ξέρεις όμως, σε αυτό το μαγαζί που σου έδωσα λινκ βρήκα παγωτό wasabi :P Νομίζω ότι έχει ακόμα θα πάω αύριο να πάρω.
Σεπ 13 2010 23:10
Φωτογραφία

alxdjo → unagi

Το ξερω βρε οτι υπαρχουν στην Ελλαδα,ενα παραδειγμα εδωσα :p Αλλα κατι απο αυτα δεν νομιζω να μπορεις να τα βρεις εδω [URL]http://www.oddee.com/item_96451.aspx[/URL] xD
Σεπ 13 2010 22:53
Φωτογραφία

unagi → alxdjo

[QUOTE=alxdjo;426920]γτ εσυ και εγω και ολοι μας δεν ειμαστε Ιαπωνια ωστε να σου διαφημησουν Poky και να πας να αγορασεις.[/QUOTE] Ποιος στο είπε; Εδώ μπορείς να βρεις πόκι [url]http://www.soya-japan.gr/grhome.html[/url] Προχθές έτρωγα:hihi2:
Σεπ 13 2010 21:55
Φωτογραφία

specialistas4 → unagi

Eνταξει μωρε απλα να τρωγετε μην ειναι χαλια...Οταν περασω και απο το Συνταγμα μπορει να παω και στο φούριν καζάν,αν και δεν νομιζω πολλοι φιλοι μου να ερθουν για να φαμε σουσι:hot:
Σεπ 09 2010 23:33
Φωτογραφία

unagi → specialistas4

Thaks for the request XD. Ξεκινάνε από 6 μέχρι και 10 ευρά, η τιμή πάει αναλόγως το ψάρι.
Σεπ 09 2010 23:26
Φωτογραφία

specialistas4 → unagi

:hi:arigatou!!Ωραια εχει πολυ κοντα στην περιοχη που μενω απο οτι βλεπω.Δεν εχω δοκιμασει ποτε σουσι,για να σου πω την αληθεια το σκεφτομαι καπως....Το εχω ακουσει πως τα ιαπωνικα εστιατορια στην Ελλαδα ειναι καπως ακριβα αλλα δεν ξερω ποσο.Για πες μια ενδεικτικη τιμη...μην παθω καμια πλακα:OMG3:
Σεπ 09 2010 23:18
Φωτογραφία

unagi → specialistas4

Ιαπωνικό μόνο από το sushi bar έχω παραγγείλει σπίτι. Το φούριν καζάν δεν νομίζω να κάνει ντελίβερι. Πάντως το sushi bar κάνει πραγματικά πολύ καλό σουσι αλλά θα σου πρότεινα να μην παραγγείλεις από τα άλλα πιάτα του απλά δεν αξίζουν τα λεφτά τους. Σε προειδοποιώ όμως οτι άμα έχεις συνηθίσει τις τιμές των σουβλακίων θα σου φανεί πολύ ακριβό το sushi bar :P Ορίστε και ποιες περιοχές καλύπτει [url]http://www.thesushibar.gr/bar/restaurants.html[/url]
Σεπ 09 2010 23:05
Φωτογραφία

unagi → Fingolfin

:kakaka: i loled so much with your quadruplicate post.
Σεπ 07 2010 23:51
Φωτογραφία

LethalMike → unagi

μια χαρα.
Σεπ 06 2010 23:25
Φωτογραφία

unagi → LethalMike

Χα Ιατρικών εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας
Σεπ 06 2010 22:18
Φωτογραφία

LethalMike → unagi

και τελικα που κατεληξες ;
Σεπ 06 2010 22:02
Φωτογραφία

unagi → LethalMike

παρακαλώ... κάποτε ήθελα και εγώ να γίνω σεφ και το είχα ψάξει το θέμα με τις σχολές.
Σεπ 06 2010 21:56
Φωτογραφία

LethalMike → unagi

οκ thnx φιλαρακο :)
Σεπ 06 2010 21:54