Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
unagi → meidei
[QUOTE=meidei;429142][SIZE=1]Θα μπορούσαν τουλάχιστον να επεξεργαστούν τον ήχο ώστε να μην ακούγονται οι σελίδες που διαβάζει.[/SIZE][/QUOTE]
Και εγώ αυτό σκεφτόμουνα :hihi2:
Σεπ 19 2010 19:57
unagi
→
alxdjo
Lol αυτές τις βιταμίνες για gamers τις θέλω. Ποτέ δεν ξέρεις όμως, σε αυτό το μαγαζί που σου έδωσα λινκ βρήκα παγωτό wasabi :P Νομίζω ότι έχει ακόμα θα πάω αύριο να πάρω.
Σεπ 13 2010 23:10
alxdjo
→
unagi
Το ξερω βρε οτι υπαρχουν στην Ελλαδα,ενα παραδειγμα εδωσα :p Αλλα κατι απο αυτα δεν νομιζω να μπορεις να τα βρεις εδω [URL]http://www.oddee.com/item_96451.aspx[/URL] xD
Σεπ 13 2010 22:53
unagi
→
alxdjo
[QUOTE=alxdjo;426920]γτ εσυ και εγω και ολοι μας δεν ειμαστε Ιαπωνια ωστε να σου διαφημησουν Poky και να πας να αγορασεις.[/QUOTE]
Ποιος στο είπε;
Εδώ μπορείς να βρεις πόκι [url]http://www.soya-japan.gr/grhome.html[/url]
Προχθές έτρωγα:hihi2:
Σεπ 13 2010 21:55
specialistas4
→
unagi
Eνταξει μωρε απλα να τρωγετε μην ειναι χαλια...Οταν περασω και απο το Συνταγμα μπορει να παω και στο φούριν καζάν,αν και δεν νομιζω πολλοι φιλοι μου να ερθουν για να φαμε σουσι:hot:
Σεπ 09 2010 23:33
unagi
→
specialistas4
Thaks for the request XD. Ξεκινάνε από 6 μέχρι και 10 ευρά, η τιμή πάει αναλόγως το ψάρι.
Σεπ 09 2010 23:26
specialistas4
→
unagi
:hi:arigatou!!Ωραια εχει πολυ κοντα στην περιοχη που μενω απο οτι βλεπω.Δεν εχω δοκιμασει ποτε σουσι,για να σου πω την αληθεια το σκεφτομαι καπως....Το εχω ακουσει πως τα ιαπωνικα εστιατορια στην Ελλαδα ειναι καπως ακριβα αλλα δεν ξερω ποσο.Για πες μια ενδεικτικη τιμη...μην παθω καμια πλακα:OMG3:
Σεπ 09 2010 23:18
unagi
→
specialistas4
Ιαπωνικό μόνο από το sushi bar έχω παραγγείλει σπίτι. Το φούριν καζάν δεν νομίζω να κάνει ντελίβερι. Πάντως το sushi bar κάνει πραγματικά πολύ καλό σουσι αλλά θα σου πρότεινα να μην παραγγείλεις από τα άλλα πιάτα του απλά δεν αξίζουν τα λεφτά τους. Σε προειδοποιώ όμως οτι άμα έχεις συνηθίσει τις τιμές των σουβλακίων θα σου φανεί πολύ ακριβό το sushi bar :P
Ορίστε και ποιες περιοχές καλύπτει [url]http://www.thesushibar.gr/bar/restaurants.html[/url]
Σεπ 09 2010 23:05
unagi → LethalMike
παρακαλώ... κάποτε ήθελα και εγώ να γίνω σεφ και το είχα ψάξει το θέμα με τις σχολές.
Σεπ 06 2010 21:56


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
