Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → unagi

Aν και δεν ξέρω αν έπιασες το neko pun Ι find the theme amusing. So cat rapewars it is XD. [spoiler][URL="http://img155.imageshack.us/i/rape4chanb.jpg/"][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/6030/rape4chanb.jpg[/IMG][/URL] [/spoiler]
Sep 21 2010 00:30
Photo

unagi → iristella

[SPOILER][IMG]http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/1169988171-Gonna_get_raped_cat.png[/IMG] Also let's keep that between you and me:P [/SPOILER]
Sep 21 2010 00:05
Photo

iristella → unagi

[SPOILER=here][URL=http://img231.imageshack.us/i/dontmakemeassrapeyoutoo.jpg/][IMG]http://img231.imageshack.us/img231/9955/dontmakemeassrapeyoutoo.jpg[/IMG][/URL] Though nekos* don't usually assrape but let's keep that between you and me.[/SPOILER] Tι να πει και ο Kenny... Αμαρτίες πληρώνει αυτό το παιδί από προηγούμενες ζωές. Με εμένα τα βάζουν αυτός καταλήγει να τα ακούει. :hihi2: Λίγο ακόμη και θα τον προτείνει το Βατικανό για αγιοποίηση.
Sep 20 2010 23:58
Photo

unagi → iristella

Έγραψες πάλι iri-chan ακούς εκεί fujoshi no jutsu:kakaka:... Αυτή η ιδέα σου με τους fabulousness points πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα,άντε να κάνετε συμβούλιο οι μοντ να το αποφασίσετε, θέλω λεπτομερή περιγραφή της αντίδρασης του Κέννυ. Μια καλή ιδέα θα ήταν και να θεσπίσουμε e-penis point system:hihi2: P.S Ξανάστείλε μου link με το σετάκι δεν μου βγαίνει, και gambatte kudasai μην χάνεις την πίστη σου στην ανθρωπότητα όσο ζει ακόμα ο Τσακ Νόρις... Τι τραβάτε και εσείς οι μοντ...
Sep 20 2010 23:49
Photo

iristella → unagi

[B][FONT=Comic Sans MS]Αwwww so cute. Aν είναι όλες οι σκύλες τόσο χαριτωμένες τότε καταλαβαίνω από που βγήκε το "all men love bitches". Μια χαρά είναι το χιούμορ σου μην ανησυχείς. Actually το όλο σκηνικό στην τρύπα και η ομοφοβία που επικρατεί μου έδωσε νέες ιδέες για moderating methods. Πλέον αντί για warning θα απονέμουμε πόντους fabulousness που θα κλέβουν τον "ανδρισμό" του παραβάτη, (cause as stated we can obviously do that with the fujoshi no jutsu). Eπίσης θα βρούμε openly gay mod τον οποίο θα ντύσουμε με το [/FONT][FONT=Comic Sans MS][URL="http://img2.moonbuggy.org/imgstore/dont-make-me-assrape-you-too.jpg"]εξής[/URL] σετάκι. Behold a new era of pink terror lies before us.:8): (don't mind me I m trying desperately not to lose faith in humanity:unlucky:) on the bright side i believe granny wars were more entertaining. [/FONT][/B]
Sep 20 2010 19:03
Photo

unagi → iristella

Ήθελα να το μοιραστώ. [IMG]http://i706.photobucket.com/albums/ww63/surfinamma/puppyantiwrinklecreamdoesntwork.jpg[/IMG] Έχω λεπτό χιούμορ εγώ:hihi2: Btw τι ήταν αυτό στην τρύπα... μερικούς τους τρώει ο κ*λος τους να ξανάκλείσει.
Sep 20 2010 17:19
Photo

iristella → unagi

[quote][QUOTE=bifteki;429136]@iristela ελπίζω να μην μας [B]κανίς[/B] πλάκα:borednn9:[/QUOTE] Μπααα εγώ νομίζω οτι η iristela ντόπερμαν πλάκα:hihi2: Μην με πάρεις στα σοβαρά ένα κρύο αστείο σου έκανα.[/quote] uhmm..... γουφ?
Sep 20 2010 12:32
Photo

meidei → unagi

Μαζική αποκλήρωση προβλέπω...
Sep 19 2010 21:54
Photo

unagi → meidei

Ποτέ δεν ξέρεις:hiding_something:
Sep 19 2010 21:49
Photo

meidei → unagi

Well, είχα πάντα μια υποψία, αλλά τον θεωρώ [URL="http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/CampStraight"]τέτοια[/URL] περίπτωση.
Sep 19 2010 20:44
Photo

unagi → meidei

[QUOTE][/QUOTE]Σχετικά ναι:hihi2: Ένα από τα target group της είναι το gay community. Edit : Οχι μόνο κιτς πιό πολύ S&M θα το χαρακτήριζα. :P
Sep 19 2010 20:36
Photo

meidei → unagi

Αυτό είναι πιο κοντά στις προσδοκίες μου... και κάπως... κιτς; Φαίνεται ότι ο little bro είναι φαν πάντως, με το που έβαλα το τραγούδι που έστειλες ήρθε να ρωτήσω πώς το έπαθα και ακούω Γκάγκα... [SIZE=1]Να ανησυχώ;;[/SIZE]
Sep 19 2010 20:26
Photo

unagi → meidei

Γενικώς είναι προχειροφτιαγμένο το video αλλά τι να πεις... η κίνηση μετράει. Thanks for the request. Άμα θες να δεις έξαλλη εμφάνιση της Γκαγκα δες αυτό το κλιπ. [url]http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA&ob=av3e[/url]
Sep 19 2010 20:12
Photo

unagi → bifteki

[QUOTE=bifteki;429136]@iristela ελπίζω να μην μας [B]κανίς[/B] πλάκα:borednn9:[/QUOTE] Μπααα εγώ νομίζω οτι η iristela ντόπερμαν πλάκα:hihi2: Μην με πάρεις στα σοβαρά ένα κρύο αστείο σου έκανα.
Sep 19 2010 20:03
Photo

meidei → unagi

Ήταν πολύ έντονο όμως· [B][I]απορώ[/I][/B] που δεν το έκαναν. Πάντως περίμενα κάτι ακόμα πιο έξαλλο σε εμφάνιση· την έχω ακούσει μόνο από τις παρωδίες στο Yuhiog The Abridged Series και αλλιώς σχημάτισα την εικόνα.
Sep 19 2010 20:01