Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → animestarling

Καλά κάνεις και τους ακούς. Είναι Θεοί. :D Αν θες καμιά βοήθεια, σκούντα!
Ιούν 18 2011 23:30
Φωτογραφία

meidei → Night Wizard Seal

Εδώ, ζεσταίνομαι. Περιμένω και τα αποτελέσματα τέλος του μήνα (ψέμα. δεν τα περιμένω ιδιαίτερα). Εσύ; Τελείωσες ή συνεχίζετε ακόμα;
Ιούν 18 2011 23:07
Φωτογραφία

animestarling → Night Wizard Seal

Βασικα, προσεξα οτι σ'αρεσουν οι BUCK -TICK οποτε οτι θα εχουμε κοινα αφου και εμενα μ' αρεσουν:thatsit:.. Στην πραγματικοτητα ηταν το πρωτο j-rock συγκροτημα που ακουσα και γι'αυτο εχω ενα ιδιαιτερο δεσιμο μ'αυτους...:kawaii:
Ιούν 18 2011 22:58
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → animestarling

Χαρά μου :)
Ιούν 18 2011 22:51
Φωτογραφία

animestarling → Night Wizard Seal

:hi: Ευχαριστω που δεχτηκες το Friend request μου...
Ιούν 18 2011 22:49
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → meidei

Τι γίνεσαι Meidei; Πώς πάνε/πήγαν οι εξετάσεις;
Ιούν 18 2011 22:45
Φωτογραφία

Night Wizard SealTristessa

Thank you, hahaue...:blush2: [SIZE=1]where's the spelling error? I want to exterminate it :zetsubou:[/SIZE] :P Ό,τι βιβλίο ιαπωνικής λογοτεχνίας έχω, το έχω προμηθευτεί από βιβλιοπωλείο. Για τον Kawabata μπορείς να είσαι ήρεμη, βρίσκεται εύκολα. Τώρα για τον Mishima, τα πράγματα είναι λίγο παράξενα. Νομίζω μπορείς να βρεις τα "Δίψα για έρωτα", "Ο ήχος των κυμάτων" και "Ο Ναυτικός που αρνήθηκε τη θάλασσα". Η πολύ γνωστή τετραλογία του έχει εξαντληθεί(άντε να κυκλοφορεί ο Δ' Τόμος :nanana:) όπως και "Ο Ναός του χρυσού περιπτέρου". Εν ολίγοις είναι δυσεύρετα. Ελπίζω να ξανακυκλοφορήσουν.
Ιούν 18 2011 20:27
Φωτογραφία

TristessaNight Wizard Seal

Better late than ever... お誕生日おめでとう~ ♪ [QUOTE=Night Wizard Seal;507122] Τέλειωσα τελικά το "Η δίψα της αγάπης" του Μισίμα και μπορώ να πω ότι ήταν πολύ καλό. Η πρωταγωνίστρια-Etsuko ήταν πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρας και στο τέλος αποδίδεται η τελευταία πινελιά.[/QUOTE] [SIZE=1]*gasp* is that a spelling error? /χάνει πάσα ιδέα[/SIZE] j/k ofc, son, άλλο ήθελα να σε ρωτήσω. Την ιαπωνική λογοτεχνία σου την παραγγέλνεις online ή τη βρίσκεις άνετα και σε βιβλιοπωλείο; Γιατί έχω όρεξη για Kawabata και Mishima τελευταία :3
Ιούν 18 2011 20:13
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Thanks a lot! :) Όντως είναι πολύ καλό album και καλύτερο από το Jubilee. Δεν υπάρχει κάποιο τραγούδι που να μην μου αρέσει. Μια χαρά σε βρίσκω. Εγώ εκτός από φυσικές που τα πήγα χάλια (θέλω να πάω και φυσικό παναθεμά με :P), στα μαθηματικά πήγα καλά. Well, για τη φυσική φταίει ότι αρχίσαμε από τον Νοέμβριο να κάνουμε της 3ης και δεν έδινα πολύ σημασία στο σχολείο.
Ιούν 17 2011 21:26
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

[URL="http://www.mediafire.com/?t1hw4bol8z3s4i4"]Here[/URL] you are, Jorg. Να μου πεις γνώμη. Πιστεύω ότι είναι άξιο comeback! Καλά τα πήγα και στους βαθμούς. Τα γραπτά: 17,4 στα Αρχαία Κατ., 19 Λατινικά, 20 Αρχές Φιλοσοφίας, 18 έκθεση. :P
Ιούν 17 2011 14:42
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Να σε ρωτήσω από που κατέβασες το νέο album των Versailles? ^^' Also πήρατε βαθμούς; Αν ναι, πως πήγες;
Ιούν 17 2011 14:37
Φωτογραφία

BoredForLife → Night Wizard Seal

ευχαριστώ , ευχαριστώ :P
Ιούν 14 2011 19:25
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → plotolp

Είχα να σε δω καιρό μέσα, και έτσι όπως κοιτούσα ένα thread, σε είδα και σε έκανα request. :) Nice seto by the way ^^.
Ιούν 14 2011 12:23
Φωτογραφία

plotolp → Night Wizard Seal

Σε ευχαριστώ για το friend request! Είχαμε μιλήσει και πιο παλιά πως και με έκανες request?
Ιούν 13 2011 20:31
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Kamui

Nice seto, Kamui-kun :) Μεγιές μεγιές :P
Ιούν 12 2011 12:46