Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Δεν σε ρώτησα :)
Feb 09 2010 23:11
Photo

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Δε θα πρεπε!
Feb 09 2010 21:59
Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Εγώ μιλάω :thatsit:
Feb 09 2010 20:52
Photo

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Ποιος μιλαει......
Feb 09 2010 20:48
Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Ξέρω ξέρω λέξη αγνώστου λεξιλογιού για σένα. Θα την μάθεις κάποτε καλό μου παιδί.
Feb 09 2010 20:46
Photo

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Την ποια σου?
Feb 09 2010 20:43
Photo

Night Wizard SealKenny

:nod2::nod2::nod2::nod2::nod2::nod2: Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Ευτυχώς που μου το είπες γιατί τρόμαξα.:hihi2:
Feb 09 2010 20:27
Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Μην νομίζεις από την καλή μου την καρδιά.
Feb 09 2010 20:25
Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Επειδή το ξέρω για αυτό το λέω :)
Feb 09 2010 20:25
Photo

KennyNight Wizard Seal

Δεν χρειάζεσαι το σηματάκι για να αλλάξεις input method. Όταν έχεις ενεργοποιημένο το ιαπωνικό πληκτρολόγιο και γράφει λατινικά, πατάς [ctrl]+[caps lock] για να το κάνεις να γράφει hiragana.
Feb 09 2010 20:22
Photo

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Χαχα! Εεεελα τωρα. Το παιζω κακια. Αφου ξερεις οτι κατα (πολυ) βαθος ειμαι καλο παιδακι και τους αγαπαω ολους. [spoiler] NOT [/spoiler]
Feb 09 2010 20:18
Photo

Night Wizard SealKenny

Kenny-san i need your help. Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν μπορώ να γράψω ιαπωνικά. Πάω στο γκούκλε και αλλάζω την γλώσσα αλλά δεν μου βγάζει τα σηματάκια για να το αλλάξω από λατινικούς χαρακτήρες σε χιραγκάνα κλπ κλπ. Δεν ξέρω τι γίνεται. Όταν πατάω εκτός παράθυρο το κερσορα, μου το βγάζει.
Feb 09 2010 20:15
Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Ντροπή σου.
Feb 09 2010 20:10
Photo

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Γιατι αδικο εχω? Αφου αν δεν εισαι αρρωστος με μικροβιο εισαι αρρωστος με καποια σωματικη βλαβη. Πρεπει να πηγαινεις στα Κ.Α.Π.Η να δεινεις κουραγιο στους γερους μιας κι εσυ εισαι πολυυυυυ χειροτερα απο αυτους (ναι ειμαι κακια!)
Feb 09 2010 19:59
Photo

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Αυτά τα συμπεράσματα σου:kakaka:. Να τα χαρώ. Με τιμάει η προοπτική σου για την σωματική μου ακαιρεότητα.:hihi2:
Feb 09 2010 19:42