Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Hanzo → Night Wizard Seal

Κατεβασε απο aero τα πρωτα 9,απο aoi 10-13 και το τελευταιο απο dekiagari.Λιγο μπερδεμα αλλα το αξιζει πιστεψε με, Τι αλλα βλεπεις εσυ βασικα lately?
Μάρ 11 2010 15:19
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Hanzo

:hihi2: Ευχαριστώ ρε μεγάλε. Ευτυχώς το σταμάτησα το κατέβασμα γιατί είχα ταχύτητα 3,3. Ούτε του χρόνου δεν θα μου κατέβαινε. Τότε θα ήταν Η ξενέρα:kakaka:.
Μάρ 11 2010 13:47
Φωτογραφία

Hanzo → Night Wizard Seal

Ρε συ οι rakuen απο οπου κατεβαζεις το mouryou ειναι ισπανικα subs.... Πραγματικα θα τρωγες τρελη ξενερα αν το κατεβαζες ολο και το συνειδητοποιουσες τοτε -.- Εκτος βεβαια και αν μιλας την γλωσσα ξερω γω :P
Μάρ 11 2010 05:42
Φωτογραφία

KennyNight Wizard Seal

... τεράστια κουβέντα. XD Λοιπόν, to keep it short and simple, μιας και αντιπαθώ τα μεγάλα VMs, θα πω απλά ότι έχω πολλά αγαπημένα συγκροτήματα, από πολλά και διάφορα είδη, τα οποία δεν θα κάτσω να απαριθμήσω εδώ πέρα γιατί θα χάσουμε τα αυγά και τα πασχάλια (εκτός κι αν θες να με ρωτήσεις για συγκεκριμένο είδος). Αν όμως έπρεπε να πετάξω όλη μου τη μουσική συλλογή εκτός από ένα συγκρότημα, θα κράταγα τους Pink Floyd. Τέτοιο συγκρότημα δεν υπήρξε άλλο, ούτε θα υπάρξει ποτέ. Και σε μελωδία και σε στίχο, κατ' εμέ βρίσκονται σε ένα επίπεδο πάνω από το ανθρωπίνως εφικτό. :nod:
Μάρ 09 2010 01:15
Φωτογραφία

AzathothNight Wizard Seal

answered in both
Μάρ 08 2010 22:51
Φωτογραφία

Night Wizard SealAzathoth

Μπορείς να πας λίγο στο θρέντ σου ;;; Με τα γιου-γκι-οχ :)
Μάρ 08 2010 22:45
Φωτογραφία

Night Wizard SealKenny

Πιο είναι το αγαπημένο σου συγκρότημα ή συγκροτήματα; Άκουσα το the great Misdirect. Τρελό κομμάτι.
Μάρ 08 2010 18:19
Φωτογραφία

Night Wizard SealPhantom Duck

Συμφωνώ απόλυτα για το τραγούδι των Ρότινγκ. Μου είπαν να το ακούσω. Το κομμάτι δεν παίζει. Όχι απλά ανατριχίλα. ............................................................
Μάρ 08 2010 18:18
Φωτογραφία

Black Kaiser → Night Wizard Seal

Σε ευχαριστώ φίλε μου! Να είσαι καλά ! :D
Μάρ 08 2010 00:52
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Erisadesu

Το ξέρω Λίζα-σαν, απλά μου αρέσει να βάζω και το Ε όταν το μεταφέρω από τα Κατακάνα στα Ελληνικά. Πριν κάτι εβδομαδες κατάλαβα τελικα που κόλλαγε το ρ. Εγώ βολεύομαι και με τα δύο :) Όποιο θέλει η οικοδέσποινα :P
Μάρ 05 2010 23:15
Φωτογραφία

Erisadesu → Night Wizard Seal

ευχαριστώ...και δεν με λένε Ελίζα με λενε ΛΙΖΑ!
Μάρ 05 2010 19:31
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Erisadesu

Σου είπα εγώ ότι θα το περάσεις. :) Λίγη αισιοδοξία και όχι απαισιοδοξία. Συγχαρητήρια Έλιζα-σαν :)
Μάρ 05 2010 19:25
Φωτογραφία

Zoro → Night Wizard Seal

Χαχα improvisation ήταν... και κι εμένα μου άρεσε. :P
Μάρ 04 2010 23:55
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Zoro

Ninja-jedi μου άρεσε πολύ αυτή η προσφώνηση :) Μου θύμησε το παιχνίδι Jade Empire !! Αγάπη μεγάλη.
Μάρ 04 2010 22:25
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Zoro

Thy pleasure :)
Μάρ 04 2010 22:22