Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → kakashi sensei

Χρόνια Πολλά Κακάσι σένσει :) Να τα εκατοστήσεις και με υγεία !
Απρ 29 2010 21:19
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Tenshi

Έλα ρε συ, δεν πειράζει. Συνήθως τα βρίσκω. Αν είμαι σε τέλμα θα σε δώσω ένα κόλ :P Καλη νύχτα να έχεις.
Απρ 26 2010 23:37
Φωτογραφία

Tenshi → Night Wizard Seal

Mmm..δυστυχως δεν τον ξερω τολμω να πω!! παντως ριξε και μια ματια στο btjunkie εκει εχει παρα πολυ πραμα!! Αλλιως θα ψαξω να βρω οταν θα εχω λιγο χρονο απο τη δουλεια
Απρ 26 2010 23:08
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Tenshi

Tenshi-san :) Ευχαριστώ για την προσφορά. Τωρα τώρα κοιτάω να βρώ τις παλιές ιαπωνικές ταινίες. Του Kenji Mizoguchi (αν τον ξέρεις) Σκηνοθέτης πριν το Κουροσάβα. Είμαι γενικώς ότι μου έρθει. Για αυτό ψάχνω, ψάχνω:P
Απρ 26 2010 23:04
Φωτογραφία

Tenshi → Night Wizard Seal

Ποιες ταινιες ψαχνεις ? πες εμενα μηπως και μπορω να σε βοηθησω!
Απρ 26 2010 20:00
Φωτογραφία

Night Wizard SealNighteyes

Οι σκέψεις συναντιούνται και πάλι:P Εγώ τους ψάχνω γιατί μου αρέσουν κάτι τραγούδια τους και μετά από ψάξιμο βρήκα ότι το πρώτο ending του FMAB ήταν από αυτούς. Πχ αυτό [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gpxyLpwRrsk[/youtube] Μαμάει το άτιμο το τραγούδι:hihi2:. Και απλά έλεγα πριν αρχίζω να τα κατεβάζω από το σάιτ που μου έδωσες μπας και ήξερε κανείς κανα τόρεντ. Αλλά δεν.
Απρ 26 2010 13:32
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Zoro

Όχι είδες που κατέληξα;:hihi2: Είχανε καλέσει και το FBI στο black hole για χάρη μου. Να με σώσουν:hahaha: __________________________________ Δεν βαριέσαι. Όλα στην ζωή είναι:P
Απρ 25 2010 21:33
Φωτογραφία

Zoro → Night Wizard Seal

lol, βλέπω σου κόλλησε με επιτυχία το παρατσούκλι τελικά. :P
Απρ 25 2010 20:32
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → DmJapan

:hihi2::hihi2: Hahaha ! Πρέπει να αγγίζουμε την τελειότητα. Έστω κα λίγο :hihi2: Το θέμα που με καίει είναι ότι δεν έχει τις ταινίες που θέλω. Απλά από ένα ιδιωτικό τράκερ θα βρείς μαι ταινία και με καλή ποιότητα. Αν σου έρθει άλλη από αυτό το σάιτ μπορείς να κάνεις την τεράστια χάρη και να μου την δώσεις; :if:
Απρ 25 2010 11:39
Φωτογραφία

DmJapan → Night Wizard Seal

Hahahaha! Οκοκ! Θα σε έχω υπόψιν μου όταν αποκτήσω γιατί το Demonoid δεν το πολυ χρησιμοποιώ και έχει όριο upload για να πάρεις τα invitation. Αν και τις περισσότερες ταινίες (αν δεν έχεις καύλα με την ποιότητα όπως εγώ...) μπορείς να τις βρεις σε DVD Rip στους κυριότερους public trackers.
Απρ 25 2010 11:06
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → DmJapan

Οοο domo domo. Φυλά μια πισινή για το demonoid μπορείς να μου χρειαστεί.:gotit: :nod: Απλά έναν για ταινίες θέλω μόνο. Και αν έχουμε για γενικό το demonoid no prob:hihi2: Είναι και η εποχή έχω μια μανία με τις ταινίες. 4 είδα αυτό το σαββατοκύριακο,θα δώ άλλη μια και μπορεί και μια που έχει στην τηλεόραση το βράδυ ( Johnny Depp FTW!) Έχει τον Ακέφαλο Καβαλάρη σήμερα:if:
Απρ 25 2010 10:33
Φωτογραφία

DmJapan → Night Wizard Seal

Προς το παρόν έχω μόνο μία για τον HDME οπότε την κρατάω για αυτόν που θα μου δώσει για Jpopsuki. Αλλά μόλις αποκτήσω τις πρώτες 2 για Demonoid ευχαρίστως να σου στείλω. Έχεις καμια ιδιαίτερη προτίμηση σε αυτά που κατεβάζεις ή απλά θες έναν general tracker?
Απρ 25 2010 10:23
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → DmJapan

Ρε μεγάλε μπορείς μήπως να μου δώσεις κανένα invitation για κάποιον ιδιωτικό σέρβερ; Είδα στο θρέντ "Προσκλήσεις για ιδιωτικούς τόρρεντ τράκερς" ότι είσαι σε κάποιον. Βέβαια δεν έχω κάτι για αντάλλαγμα. :nanana:
Απρ 25 2010 10:14
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Zoro

Όταν μιλάει ο μικρός Σότα κάtι ξέρει :P.
Απρ 24 2010 19:20
Φωτογραφία

Zoro → Night Wizard Seal

NWS-san, τώρα που τελείωσα και το DGM νομίζω επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά ότι έχουμε κοινά γούστα στις shonen gals. :) [SPOILER][B]Lenalee-chwaaaan!![/B][IMG]http://i41.tinypic.com/14kwt9k.gif[/IMG] Δεν έχει και τρομερά πολλές κοπέλες η σειρά αλλά αυτή αρκεί για όλες.[/SPOILER]Εγκρίνεται! :riiight: :P
Απρ 24 2010 18:22