Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
miko-chin → Erisadesu
μαρί θα με σκοτώσεις με το avatar σου!!!!!!και μετά θα λέει η γειτονιά ότι πέθανα από nosebleed!
Μάι 28 2010 18:57
miko-chin → amaya3
my soul friend ΤΕΛΕΙΩΣΑ!!!!!!!!!!!!Εντωμεταξύ την Τετάρτη γράφω πρώτο μάθημα Μαθηματικά και δεν ξέρω την τύφλα μου(συγχώρα με my soul friend).
Μάι 28 2010 09:49
amaya3 → miko-chin
kdmgdgoijdfgk
*brain function gone*
[SIZE=1][SPOILER]Τι κάνεις στο pc young lady;;!! Έχεις κάτι εξετάσεις να δώσεις, remember;! Άντε άντε, στρώσου για να μπορώ να σε πρήζω άνετα μετά! XD[/SPOILER][/SIZE]
Μάι 24 2010 03:16
miko-chin → amaya3
γιατί θα σκαγα αν δε στο δειχνα
[SPOILER][IMG]http://i672.photobucket.com/albums/vv85/Junepon/tumblr_ky97k7oNZb1qazrp2o1_500.jpg[/IMG][/SPOILER]
Μάι 20 2010 21:25
miko-chin → Erisadesu
thanks dear από κάπου την ξετρύπωσα πάλι.Ούτε καν θυμάμαι.Δυστυχώς δε την έφτιαξα εγώ.Καλά ρε μέχρι και στις κοπελιές ταιριάζουν τα γούστα μας?Αν σου άρεζε και η Kuroki Meisha νομίζω θα έπεφτε μαλλιοτράβηγμα και για τις γυναίκες.Μουαχαχαχα!Dear θα τα πούμε μετά από κανα δυο μήνες γιατί τώρα με τις εξετάσεις δε θα ανοίγω καν τον υπολογιστή.Να'σαι καλά και να προσέχεις ποια πάει να μας πάρει τον TOP και τον Nari!
Απρ 10 2010 22:13
Erisadesu → miko-chin
τέλεια η υπογραφή σου για ακόμη μια φορά!!!!
εμένα πάντως η αγαπημένη μου είναι η Dara και η CL
:P:P:P
Απρ 06 2010 22:37
jun → miko-chin
sorry for late reply τωρα το ειδα =/. xm fav mallon CL +
Minzy logo tou Please Don't Go που μ'αρεσει πολυ . u??
Απρ 06 2010 00:22
miko-chin → Erisadesu
OMNari!
[IMG]http://img18.imageshack.us/img18/4641/20100312c.jpg[/IMG]
Μάρ 14 2010 20:28
miko-chin → Erisadesu
Oh dear you haven't seen THIS
[spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pPpYTCZUPLY[/youtube][/spoiler]
Μάρ 07 2010 22:02
Erisadesu → miko-chin
Λοιπόν πάρε χαρτομάντιλα και αιμοστατικό ορό....
[spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QxcwWqZkZKY[/youtube][/spoiler]
Μάρ 05 2010 03:51
miko-chin → Erisadesu
αυτές του T.O.P είναι unbelievable kawaii!!!!
but you just killed me with TaeYang(murder weapon XD)
συνεχίζει όμως να μη μου αρέσει
απλά έχει ωραίο σώμα και ξέρει να το επιδεικνύει!
Μάρ 01 2010 22:18
Erisadesu → miko-chin
[IMG]http://i36.tinypic.com/11qkec5.gif[/IMG]
[IMG]http://img116.imageshack.us/img116/336/topftmtopxc0.gif[/IMG]
[IMG]http://img152.imageshack.us/img152/6524/bb12zj4.gif[/IMG]
[IMG]http://img30.imageshack.us/img30/8499/jess32.gif[/IMG]
source: [url]http://ygworld.wordpress.com/2008/11/30/big-bang-baskin-robbins-31-cf/[/url]
[url]http://ygworld.wordpress.com/2009/06/09/1tym-in-guam-cant-let-you-go-mv-gifs-pt-1/[/url]
[url]http://bigbangkorean.wordpress.com/2008/11/06/big-bang-top-discharged-from-hospital-all-suicidal-rumours-denied/[/url]
Μάρ 01 2010 19:36
amaya3 → miko-chin
Στο TCP thread I meant(in the previous vm). [SIZE=1]Δεν κάνω edit το προηγούμενο vm για να το δεις~[/SIZE]
Φεβ 27 2010 08:09
miko-chin → jun
στο [URL="http://www.youtube.com/watch?v=MCPFvY4ZbLM"]Try to copy me[/URL] αναφέρομαι.Είναι τέλειο!λατρεύω τα φωνητικά της CL.Ναι ο T.O.P είναι!Το μπουμπούκι μου!Του χω μεγάλη αδυναμία!Τον G-dragon τον πάω απίστευτα.Έχω πολλά κοινά χαρακτηριστικά μαζί του.Τον Seungri και τους άλλους δύο δε τους συμπαθώ πάρα πολύ.Από 2ne1 ποια είναι η αγαπημένη σου?
Φεβ 25 2010 17:41


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
