Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → kelborn3

εύγε,βρήκες νέα θρεντ θύματα στο art forum,εξελίσσεσαι μέρα με τη μέρα.:hahaha:
Mar 12 2009 16:04
Photo

iristella → kelborn3

To post στο naruto γενική συζήτηση σβήστηκε. Την επόμενη φορά που θα θες να μου πεις κάτι το οποιό είναι εντελώς άσχετο με το ευρύτερο θέμα του thread δοκίμασε vms, pms, msn ή irc. Ιn any case DONT SPAM. Δεν είσαι νέος χρήστης και από προσωπικές συζητήσεις ξέρω ότι έχεις επίγνωση της διαφοράς spam post και μη οπότε σου επαναλαμβάνω για αλλη μια φορά ότι αυτό που κάνεις δεν σε τιμά. Από εκεί και πέρα για να απαντήσω στην ερωτηση σου το post το οποίο είχε γίνει στο bleach γενική συζήτηση είχε δημιουργηθει με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο σαφές και κατατοπιστικό (μετά από αρκετή σκέψη). Εφόσον εξυπηρετεί και το naruto γενική συζήτηση (τροποποιημένο ανάλογα) δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να μην μπει και εκεί. Σκοπός μου στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν η καλύτερη κατανόηση του τι πρέπει να κάνουν οι χρήστες και όχι η πρωτοτυπια. Eλπίζω να σε κάλυψα
Mar 12 2009 14:51
Photo

kelborn3 → Erisadesu

Βασικα δε σε πιανω... σου ειπα μηπως κατι καποτε δε ξερω η εγραψα κατι σε κανα ποστ πες μου γτ ειλικρινα δε μου ερχεται κατι στο μυαλο...
Mar 12 2009 14:50
Photo

Erisadesu → kelborn3

εσύ τώρα το παίζεις έξυπνος; ή απλά θες να δώσεις στους ηλίθιους;?
Mar 12 2009 13:02
Photo

kelborn3 → DevilMayCry

Geia σου και σενα και καλωσηρ8ες στο φορουμ.Ευχομαι να κανεις πολλα ποστ και να χαρεις την συντροφια μας
Mar 11 2009 21:31
Photo

DevilMayCry → kelborn3

Hiiiiiiiiii
Mar 11 2009 18:43
Photo

Emmanouela → kelborn3

Ακομα δεν μου εχεις πει τι σημαινει αυτο....!!!
Mar 11 2009 14:29
Photo

kelborn3 → Emmanouela

Kono kso ona
Mar 11 2009 08:41
Photo

Emmanouela → kelborn3

temeee!!!! :P
Mar 11 2009 00:27
Photo

kelborn3 → Emmanouela

Bakame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mar 10 2009 18:48
Photo

Emmanouela → kelborn3

Kelborn no baaakaaaaa!!!!!!!! :P
Mar 10 2009 17:00
Photo

Adventurer → kelborn3

Στο Heal/Hurt game, μην ξεχασεις να ψηφισες και για νεο χαρακτηρα (αν θες πες "κανενας").
Mar 09 2009 03:08
Photo

kelborn3 → Sora

Σορα επειδη βλεπω εισαι πολυ ομιλητικος μπορεις ανετα αμα 8ες να μπεις και στο irc channel toy site οπου μιλαμε γενικα για ανιμε και οτιδηποτε μας ενδιαφερει.Αν 8ες κανεμου πμ να σου πω τι να κανεις
Feb 17 2009 13:07
Photo

kelborn3 → Mad_Hatter

Πολυ καλο ειναι το maresei to avatar
Feb 16 2009 00:53
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

like my new pein profile?
Feb 15 2009 20:25