Jump to content


Community Status Updates


Photo

kelborn3 → Emmanouela

Λογω του οτι αρρωστησες για μια ακομη φορα επειδη δεν προσεχεις και εισαι χαζουλα νομιζω οτι η παρακατω εικονα τα λεει ολα BAKA[IMG]http://fc05.deviantart.com/fs39/f/2009/001/9/d/BAKA_by_RastaPickney_Juls.png[/IMG]
Apr 17 2009 16:03
Photo

Hatake Kakashi → kelborn3

Eυχαριστω πολυ,να εισαι καλα :D
Apr 14 2009 11:50
Photo

kelborn3

[IMG]http://epsdesign.deviantart.com/art/ALONE-77351704[/IMG]
Apr 14 2009 11:41
Photo

kelborn3 → Emmanouela

[IMG]http://fc25.deviantart.com/fs41/f/2009/040/1/1/Get_Better_by_DragonFirebender.jpg[/IMG] Get better soon:kawaii:
Apr 07 2009 17:06
Photo

kelborn3 → D.Dragon

Λοιπον bro τοσο καιρο που εισαι στο φορουμ εχεις κανει ωραια ποστ αλλα επειδη πανω απο ολα εισαι op fan με ονομα απο τους πιο κουλ χαρακτηρες στο κοσμο του οπ εγω και ο ζορο σκεφτηκαμε να σου κανουμε δωρακι μια πικ για το αβαταρ σου.Μετα απο αρκετη ωρα ψαξιματος στο νετ καταληξαμε σε 2 πικ και στις παρουσιαζουμε.Ελπιζουμε να σου αρεσουν. With all the best wishes:gotit: [url]http://img12.imageshack.us/img12/4789/monkeyd1.jpg[/url] [url]http://img12.imageshack.us/img12/8477/monkeyd2.jpg[/url]
Apr 04 2009 19:09
Photo

kelborn3 → Tea-chan

Eνταξει πολυ καλη ατακα -πραγματικα ομως πολυ καλη:hahaha:.Βασικα αυτοι οι νεοι του βατικανου μου 8υμιζουν κατι απο van hellsing-επιλεκτα σωματα τα οποια μπορει να ειναι πρωτοποριακα αλλα παρολα αυτα στα δυσκολα χρειαζονται την βοη8εια του παλιου και του κλασσικου ηρωα
Apr 04 2009 17:38
Photo

Tea-chan → kelborn3

"Ειναι η ιδεα μου η μετα απο κα8ε καρκινο και χτυπημα που πα8αινει τα εργα της αναβα8μιζονται [IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/oo.gif[/IMG]" Κάνει reboost το σύστημα! XD
Apr 04 2009 12:25
Photo

kelborn3 → Emmanouela

[IMG]http://www.chugpuppies.com/forsale/washington/ItsyBitsyBeauty1smaller.jpg[/IMG] Ναι βρηκς την πραγματικη μου μορφη και να τωρα και η δικη σου kono ahou ushi [IMG]http://www.kevinthegerbil.com/images/StupidCow.jpg[/IMG]
Apr 04 2009 01:59
Photo

Emmanouela → kelborn3

εισαι ενα αυταρεσκο, βλαμμενο και χαζο.....baka chi!!!!! :P και δεν υπαρχει συγκεκριμενος λογος...απλα εισαι ενα baka chi!!! :P
Apr 04 2009 01:37
Photo

SasukeUchiha → kelborn3

ευχαριστω....θα το τιμισω...χεχε....μολις γραφτικα βασικα θα το μαθω και μετα 3εκιναω ακαθεκτος...χεχε
Apr 03 2009 17:28
Photo

kelborn3 → Hatake Kakashi

Xρονια πολλα μαν να ζησεις να τα εκατοστησεις και να αντιγραψεις πανω απο 10000 τεχνικες:gotit:
Apr 02 2009 17:06
Photo

kelborn3 → SasukeUchiha

Γεια σου και σενα και καλη διαμονη στο forum.Ελπιζουμε να το τιμησεις με πολλα ποστ:gotit:
Apr 02 2009 16:26
Photo

SasukeUchiha → kelborn3

γεια
Apr 02 2009 13:18
Photo

Zoro → kelborn3

Η φαντασία σου!:tensai: Έχω 2 μέρες που τα βρήκα και τα τροποποίησα ώστε να ταιριάζουν με το forum και είμαι καταχαρούμενος,επιτέλους ένα ava και μια sig που δείχνουν ωραία μαζί...και επιτέλους ένα ava με τον Guts που μ'αρέσει,όσα είχα βρει προηγουμένως δεν με τρέλαναν,δύσκολο να βρεις κάτι καλό μ'αυτόν(που να μην το έχει χρησιμοποιήσει άλλος κιόλας-είπαμε,originality πάνω απ'όλα)! Όσο για την profile pic,πάντα πιστοί στην Robin,δεν αλλάζουμε(και αυτή πιο καλή από την προηγούμενη btw)!:nbleed: Thx που το παρατήρησες λοιπόν,να τα χαρείς γιατί μ'αρέσουν τόσο που θα τα κρατήσω για πολύυυυ καιρό.:ureshii:
Apr 02 2009 09:54
Photo

kelborn3 → Zoro

Ωραιος ο Guts και η πικ-νομιζω οτι τα εχεις ξαναβαλει η ειναι εμενα απλα η φαντασια μου?
Apr 02 2009 08:25