Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

kelborn3 → Dark_Venus

Να πως ειμαι σε μια κα8ημερινη μερα με βαση τις δηλωσεις σου:hahaha: [IMG]http://www.deviantart.com/download/88822317/De_motivational_Poster_by_Minion_Kurchek.jpg[/IMG] Im a mean motherfucker.....so dont fuck with me:burningbe3:
Ιούν 26 2009 14:22
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

[IMG]http://img44.imageshack.us/img44/7936/dante.gif[/IMG]
Ιούν 26 2009 14:10
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

[CENTER][IMG]http://img31.imageshack.us/img31/7228/ladygagag.jpg[/IMG] [SIZE=5][B] [COLOR=DarkOrchid] I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling is fun when you're with me I love it Russian Roulette is not the same without a gun And baby when it's love if its not rough it isn't fun, fun[/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]
Ιούν 26 2009 11:31
Φωτογραφία

kelborn3 → Dark_Venus

Επειδη μου στελνεις ομορφες εικονες οριστε και μια απο μενα για σενα [IMG]http://www.wondercliparts.com/thanks/graphics/thanks_graphics_04a.gif[/IMG]
Ιούν 25 2009 23:37
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

[IMG]http://img31.imageshack.us/img31/4296/napoleono.gif[/IMG]
Ιούν 25 2009 23:14
Φωτογραφία

Tsunade-sama → kelborn3

Δεν τα θέλεις??? Οκ mister pantsu hunter, θα το θυμάμαι αυτό πολύ καλά!
Ιούν 25 2009 20:56
Φωτογραφία

Zoro → kelborn3

The force is weak in you! :tensai: [URL="http://franky-house.com/forums/showthread.php?t=9728"]http://franky-house.com/forums/showthread.php?t=9728[/URL] Kono Baka, no evil_genius yet, αρκέσου σε Franky House! Supeerr! :p
Ιούν 25 2009 13:01
Φωτογραφία

kelborn3 → Zoro

Ρε παπαρα απο που κατεβασες το νεο chapter του berserk? Κοιταξα evil genius αλλα τπ μεχρι στιγμης
Ιούν 25 2009 12:10
Φωτογραφία

Zoro → kelborn3

Yohoho... If you say so... XD Kiddin, όντως προχωρημένα πράγματα με τις εικόνες βλέπω, ειδικά η κάτω κάτω με Nami & Robin!! Be sure to spoil her a bit!! (παρ' το με όποια από τις 2 έννοιες θες :D)
Ιούν 25 2009 00:52
Φωτογραφία

kelborn3 → Dark_Venus

[I][B]A knigth never abandons his queen [IMG]http://fc05.deviantart.com/fs24/f/2007/343/b/4/The_Queen__s_Herald_by_DavidRapozaArt.jpg[/IMG] [/B][/I]
Ιούν 25 2009 00:23
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

[IMG]http://img520.imageshack.us/img520/4004/37102110.gif[/IMG]
Ιούν 25 2009 00:18
Φωτογραφία

kelborn3 → Zoro

Γτ ρε συ μια χαρα τελεις ειναι οι εικονες τις.Η Μαρια ειναι απαιχτη σε αυτο τον τομεα.Δες τι εκανε μονο με το one piece ου λατρευω.Ασε η κοπελα ειναι χρονια μπροστα:wooi2:
Ιούν 24 2009 23:58
Φωτογραφία

kelborn3

Nαι Μαρια μου
Ιούν 24 2009 23:54
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

νομιζεις...δεν λειπει.... :) χιχι αλλωστε ειναι ακομα η αρχη ε Μακη μου;
Ιούν 24 2009 23:51
Φωτογραφία

Zoro → kelborn3

Well, μπορείς πάντα να τα δώσεις στον Ζόρο-κουν για resize αν ποτέ χρειαστείς! :tensai: Μια χαρά ρε συ, έδωσα το πρώτο μάθημα την προηγούμενη βδομάδα και σύντομα γράφω το 2ο, δεν σημαίνει ότι γλίτωσα το κρέμασμα ωστόσο! :hot: Btw της Πόπης το κάνατε εσύ και η Venus με εικόνες... ο Brook που κοιτάει πάντσου λείπει!! XD
Ιούν 24 2009 23:41