Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Hazuki → kelborn3

Oux mouskaria, γατ ισ δισ τράβεστι >.>
Ιούν 29 2009 19:48
Φωτογραφία

kelborn3 → Hazuki

Cause [SIZE=3][COLOR=Black][B]RETRO [/B][/COLOR][/SIZE][COLOR=DimGray]owns [IMG]http://fc08.deviantart.com/fs44/i/2009/119/5/0/Retro_Bunch_by_TemplaSimpina.jpg[/IMG] Respect στο καλο Ossan του anime.gr [/COLOR][SPOILER][IMG]http://fc02.deviantart.com/fs8/i/2005/361/3/8/Don__t_Fuck_With_Chuck_by_KidThink.jpg[/IMG][/SPOILER]
Ιούν 29 2009 18:29
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

[IMG]http://img3.imageshack.us/img3/3161/karamelakis.gif[/IMG] [IMG]http://img87.imageshack.us/img87/9223/candymakis.gif[/IMG]
Ιούν 28 2009 22:11
Φωτογραφία

Scorpion → kelborn3

Ειναι ενας μοναδικος συνδυασμος harry potter και star wars π πετυχα τυχαια αλλα σκεφτηκα να εμπλουτησω λιγο με τη φραση κλειδι:P
Ιούν 28 2009 19:52
Φωτογραφία

kelborn3 → Scorpion

Axaxaxaxaxaxaxa απιστευτη πικ πολυ καλο:hahaha::hahaha:
Ιούν 28 2009 17:03
Φωτογραφία

Scorpion → kelborn3

thnx τωρα εφτιαξα και μια καινουργια και ετοιμαζομαι να την αφησω στο προφιλ της mwahahahahahaha
Ιούν 28 2009 16:52
Φωτογραφία

Zoro → kelborn3

indd μαθαίνω! :tensai: Θα στην προσέχω εγώ όσο θα λείπεις [SIZE=1](μπας και μου μάθει να κάνω τόσο επιτυχημένα gifακια κι εγώ---> profit! XD)[/SIZE]
Ιούν 28 2009 15:51
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

Δεν εχει νοημα τοτε... Αν δεν σε τσαντιζει δεν εχει σημασια
Ιούν 28 2009 15:47
Φωτογραφία

kelborn3 → Dark_Venus

Oπου και αν περασεις αφηνεις το στιγμα σου αυτο ειναι αλη8εια-Απο κει και περα ευχομαι να μην σε προσεξει ο γερακος γτ σιγουρα 8α πα8ει ανακοπη και μετα 8α τρεχεις και δε 8α φτανεις δολοφονα ε δολοφονα. Οσο για την γκαγκα οχι ενταξει αμα δεν ακουγεται η φωνη καπως τρωγεται οποτε βαλε αφοβα :bike:
Ιούν 28 2009 15:44
Φωτογραφία

kelborn3 → Scorpion

Dινεις berserk πικ στην aφροδιτη...νομιζα οτι ηξερες περισσοτερο να τη δωσεις σε καποιον που την εκτιμαει σαν το ζορο.Παντως ωραιο ειναι αντε και σε ανωτερες δουλειες να φτασεις το επιπεδο της venus
Ιούν 28 2009 15:40
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

οριστε μα ειναι δυνατον να μην σε λατρεψω μετα; Αχ λες να με προσεξει ο γερουλης στο Θησειο; :Pχαχαχα
Ιούν 28 2009 15:40
Φωτογραφία

kelborn3 → Zoro

Zoro σε τετοιες δηλωσεις να ξερεις να απαντας με τον κλασσικο τροπο(για να μην δεις τον εαυτο σου να κυκλοφορει με καρουμπαλα μετα) [QUOTE][ψωναρα mode]Aν και γω ειμαι πολυ πιο ομορφη πες Μακη! χαχαχαχα [mode off] [/QUOTE] Λοιπον εισαι 8εα κουκλα μου-καμια δεν συγκρινεται με σενα.Εισαι μοναδικη:nod:
Ιούν 28 2009 15:37
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

Arigato gozaimasu Maki kun.... Gomenasai δε θα σου ξαναβαλω Pics της lady GaGa..... :)
Ιούν 28 2009 15:34
Φωτογραφία

kelborn3 → Dark_Venus

Eνταξει επειδη ξερω οτι η γκαγκα δεν ειναι του γουστου φωνητικα και αποτι βλεπω και απο τις πικ ειναι αυτο που λεμε απο φωνη κορμαρα......(8α καλοπερασει η χουφτα:hahaha:) Τελοςπαντων επειδη δεν ξερω ποιος κερατας καλλιτεχνης στη σπαει παρε κοτσιρα να χαρεις στο φουλ [IMG]http://www.musicheaven.gr/html/modules/Splatt_Forums/attachment/8d5b5aecc0b50197ca98d271d914a9bb.0.Kotsiras_2007_small.jpg.atch[/IMG] [IMG]http://www.mad.tv/images/uimg/v4/2008/50/__1228821911.jpg[/IMG] [IMG]http://www.freeplay.gr/covers/8092874207161272.jpg[/IMG]
Ιούν 28 2009 15:25
Φωτογραφία

Dark_Venus → kelborn3

ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. DAMN YOU RE GONNA PAY FOR THIS!!! [IMG]http://images.starpulse.com/news/media/Lady-Gaga-latex-1.jpg[/IMG] [IMG]http://www.todayfm.com/Libraries/Gallery%20Two/lady%20gaga%20%281%29.sflb[/IMG] [IMG]http://www.contactmusic.com/pics/lb/jingle_ball_concert_131208/lady_gaga_2215825.jpg[/IMG]
Ιούν 28 2009 15:10