Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
kelborn3 → Hazuki
Cause [SIZE=3][COLOR=Black][B]RETRO [/B][/COLOR][/SIZE][COLOR=DimGray]owns
[IMG]http://fc08.deviantart.com/fs44/i/2009/119/5/0/Retro_Bunch_by_TemplaSimpina.jpg[/IMG]
Respect στο καλο Ossan του anime.gr
[/COLOR][SPOILER][IMG]http://fc02.deviantart.com/fs8/i/2005/361/3/8/Don__t_Fuck_With_Chuck_by_KidThink.jpg[/IMG][/SPOILER]
Ιούν 29 2009 18:29
Dark_Venus → kelborn3
[IMG]http://img3.imageshack.us/img3/3161/karamelakis.gif[/IMG]
[IMG]http://img87.imageshack.us/img87/9223/candymakis.gif[/IMG]
Ιούν 28 2009 22:11
Scorpion → kelborn3
Ειναι ενας μοναδικος συνδυασμος harry potter και star wars π πετυχα τυχαια αλλα σκεφτηκα να εμπλουτησω λιγο με τη φραση κλειδι:P
Ιούν 28 2009 19:52
Scorpion → kelborn3
thnx τωρα εφτιαξα και μια καινουργια και ετοιμαζομαι να την αφησω στο προφιλ της mwahahahahahaha
Ιούν 28 2009 16:52
Zoro → kelborn3
indd μαθαίνω! :tensai:
Θα στην προσέχω εγώ όσο θα λείπεις [SIZE=1](μπας και μου μάθει να κάνω τόσο επιτυχημένα gifακια κι εγώ---> profit! XD)[/SIZE]
Ιούν 28 2009 15:51
Dark_Venus → kelborn3
Δεν εχει νοημα τοτε... Αν δεν σε τσαντιζει δεν εχει σημασια
Ιούν 28 2009 15:47
kelborn3 → Dark_Venus
Oπου και αν περασεις αφηνεις το στιγμα σου αυτο ειναι αλη8εια-Απο κει και περα ευχομαι να μην σε προσεξει ο γερακος γτ σιγουρα 8α πα8ει ανακοπη και μετα 8α τρεχεις και δε 8α φτανεις δολοφονα ε δολοφονα.
Οσο για την γκαγκα οχι ενταξει αμα δεν ακουγεται η φωνη καπως τρωγεται οποτε βαλε αφοβα :bike:
Ιούν 28 2009 15:44
kelborn3 → Scorpion
Dινεις berserk πικ στην aφροδιτη...νομιζα οτι ηξερες περισσοτερο να τη δωσεις σε καποιον που την εκτιμαει σαν το ζορο.Παντως ωραιο ειναι αντε και σε ανωτερες δουλειες να φτασεις το επιπεδο της venus
Ιούν 28 2009 15:40
Dark_Venus → kelborn3
οριστε μα ειναι δυνατον να μην σε λατρεψω μετα; Αχ λες να με προσεξει ο γερουλης στο Θησειο; :Pχαχαχα
Ιούν 28 2009 15:40
kelborn3 → Zoro
Zoro σε τετοιες δηλωσεις να ξερεις να απαντας με τον κλασσικο τροπο(για να μην δεις τον εαυτο σου να κυκλοφορει με καρουμπαλα μετα)
[QUOTE][ψωναρα mode]Aν και γω ειμαι πολυ πιο ομορφη πες Μακη! χαχαχαχα [mode off]
[/QUOTE]
Λοιπον εισαι 8εα κουκλα μου-καμια δεν συγκρινεται με σενα.Εισαι μοναδικη:nod:
Ιούν 28 2009 15:37
Dark_Venus → kelborn3
Arigato gozaimasu Maki kun.... Gomenasai δε θα σου ξαναβαλω Pics της lady GaGa..... :)
Ιούν 28 2009 15:34
kelborn3 → Dark_Venus
Eνταξει επειδη ξερω οτι η γκαγκα δεν ειναι του γουστου φωνητικα και αποτι βλεπω και απο τις πικ ειναι αυτο που λεμε απο φωνη κορμαρα......(8α καλοπερασει η χουφτα:hahaha:)
Τελοςπαντων επειδη δεν ξερω ποιος κερατας καλλιτεχνης στη σπαει παρε κοτσιρα να χαρεις στο φουλ
[IMG]http://www.musicheaven.gr/html/modules/Splatt_Forums/attachment/8d5b5aecc0b50197ca98d271d914a9bb.0.Kotsiras_2007_small.jpg.atch[/IMG]
[IMG]http://www.mad.tv/images/uimg/v4/2008/50/__1228821911.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.freeplay.gr/covers/8092874207161272.jpg[/IMG]
Ιούν 28 2009 15:25
Dark_Venus → kelborn3
ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. DAMN YOU RE GONNA PAY FOR THIS!!!
[IMG]http://images.starpulse.com/news/media/Lady-Gaga-latex-1.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.todayfm.com/Libraries/Gallery%20Two/lady%20gaga%20%281%29.sflb[/IMG]
[IMG]http://www.contactmusic.com/pics/lb/jingle_ball_concert_131208/lady_gaga_2215825.jpg[/IMG]
Ιούν 28 2009 15:10


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
