Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

kelborn3

Παντως βλεπω στο διαστημα που ελλειψες [I][B]τεκμηριοποιημενα[/B][/I](εαν σου θυμιζει κατι) η ορθογραφια σου παραμενει καταπληκτικη, οπως και το γενικοτερο στυλ σου.Still running for mac president?
Φεβ 09 2011 22:02
Φωτογραφία

Guest-13157 → kelborn3

Αν και έχεις δίκιο σε αυτό, ότι δεν έπρεπε να ξανα απαντήσω, δεν μ'αρέσει η ηρωνία σου, δε θα το συνεχίσω τώρα επειδή δεν μπορώ.
Φεβ 09 2011 21:53
Φωτογραφία

kelborn3 → Guest-13157

[QUOTE=Gbak;466020] Ένα θα σου πω. ΕΥΓΕ. Ευχαριστώ που μου έκανες αντιληπτό το κλίμα εδώ. Ναι κατάφερες να με κάνεις να νοιώσω άσχημα, ίσως είναι το μόνο που μπορεί μιας και σε άλλα είμαι αναίσθητος.[B] Να έχετε μία καληνύχτα και μία καλή υπολοιπη διαμονή στο φόρουμ αυτό, εγώ αποχωρώ[/B].[/QUOTE] Ο σωστος αντρας δεν πηγαινει πισω στα λογια του...
Φεβ 09 2011 21:40
Φωτογραφία

kelborn3 → zade

Το μονο crisis που δεν την παλεψα κα8ολου ακομα και οταν το τελειωσα ηταν το final crisis επειδη πραγματικα ο Morrison ειναι ο ορισμος του WTF AM I READING. Απο την αλλη το να το αφησω στο ραφι hardcover με το εξωφυλλο του νεκρου batman στα χερια του Superman μου φωναζε παρε με, παρε με, δεν μου εκανε καρδια. Αλλα το αρχικο crisis ειναι και repainted και τα σχετικα αποτι βγαινει πολυ καλυτερα και εχει και αρκετα γαματο story.Διαβασε το εαν το βρεις δεν θα χασεις.
Ιαν 30 2011 17:12
Φωτογραφία

zade → kelborn3

Την παλεύεις με crisis on infinite earths; ΘΕΟΣ! Εγώ δεν έχω καταφέρει να διαβάσω κανένα από τα τρία crisis.
Ιαν 30 2011 16:17
Φωτογραφία

kelborn3 → zade

Παντως ελπιζω να εχεις αρκετες δοσεις υπομονης γτ αποτι μου ειπε ενας φιλος μου που το κατεβαζει και αυτος εδινε σε μια φαση max 100kb/s. Eυχομαι να το παιξεις συντομα γτ πραγματικα ειναι πολυ καλο.Τωρα να με συγχωρεις την κανω εχω να τελειωσω ενα crisis on infinite earths paperback:lovulovu:
Ιαν 30 2011 16:14
Φωτογραφία

zade → kelborn3

To ξέρω ρε το rls κι εγώ εκεί κοιτάζω (ή στο avaxhome.ws) ,απλά ήξερα ότι το παιχνίδι βγήκε στις 27 και συνήθως το σπασμένο βγαίνει ίδια μέρα,άντε μια μέρα μετά.Ε δεν το είδα να βγαίνει μέχρι τις 28 το βράδυ ,άντε καλά λέω ,θα το δούμε στο patch. Aλλά τελικά βγήκε νωρίς.Το κατεβάζω τώρα.
Ιαν 30 2011 14:52
Φωτογραφία

kelborn3 → zade

Τιποτε φιλε μου zade.Btw και εγω μην νομιζεις απο αλλου τα μαθαινω, απλα ποσταρω τα torrents. Αποθηκευσε αυτη τη σελιδουλα:[URL]http://www.rlslog.net/[/URL] Με το που βγαινει καποιο game σπασμενο αμεσως το ανακοινωνει. PS And fuck yeah Toki rulez:riiight:
Ιαν 30 2011 13:54
Φωτογραφία

zade → kelborn3

Ωραίος ρε που πόσταρες για το Dead Space 2 . Πίστευα ότι αφού άργησε να βγει ,θα έσπαγε αργότερα ,σε κανένα patch γι αυτό δεν το ξανακοίταξα ,αλλά τώρα μου το θύμισες και το κατεβάζω. Και εννοείται ότι Toki RULES
Ιαν 30 2011 13:40
Φωτογραφία

kelborn3 → rahxephon

Green Arrow doesnt rule...U are ALL JUST DAMN FASCISTS!!!!!!!!!!!!!
Ιαν 24 2011 10:52
Φωτογραφία

rahxephon → kelborn3

[B][I]Green Arow rulez!!!!!!![/I][/B]
Ιαν 24 2011 02:19
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → kelborn3

Ναί τελειώνω του χρόνου, να'μαστε καλά. Θα το έχω υπόψην μου.
Δεκ 05 2010 13:40
Φωτογραφία

kelborn3 → Night Wizard Seal

Πουθενα.Απλα περιορισμενος και λιγοτερο ορεξη για ποστ στο σπαμανιμε.Εσυ πως τα πας τελειωνεις του χρονου; Να σαι και καλα για τα καλα σου λογια.Αμα δεις χοκουτο νο κεν ποτε να με 8υμη8εις.
Δεκ 05 2010 03:55
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → kelborn3

Που χαθήκατε Μεσιέ; :P Μεγιές και για το σετάκι. Πολύ ωραίο.
Δεκ 05 2010 03:52
Φωτογραφία

kelborn3 → didimakia

Ναι, κλασσικα επειδη το ειχα ζητησει κιολας.Ας ελπισουμε να βγω βισματιας απο κανα γνωστο για να την περασω λιγο πιο ζωη και κοτα...μακαρι να μου κανει τετοιο δωρο ο αγιος βασιλης:bike:
Δεκ 05 2010 03:50