Jump to content


Community Status Updates


Photo

kelborn3 → Anelis

Μαρεσει που συμφωνουμε στο azazel. Κριμα που δεν εκδηλωνουν αλλοι τις ιδιες σκεψεις. Γινεται να μην χαιρετε κανενας οταν μπορει να κανει οτι θελει 3 δαιμονες:if: Αkutabe is cynical to the bone and loving it
May 01 2011 20:57
Photo

Casshern → kelborn3

Nαι ρε μλκ, πολυ καιρο εχουμε να τα πουμε. Ολα καλα ρε bro, σπουδες, βολτες κτλ. Ετοιμαζεσαι για στρατο? Τι εγιναι με τις σπουδες? Τελειωσες η χρωστας τιποτα ακομη?
Apr 18 2011 19:08
Photo

kelborn3 → Casshern

Που εισαι εσυ χαμενος ρε μλκ? Χρονια και ζαμανια. Με πετυχες σε ασχημη περιοδο πανω στη φαση που ετοιμαζομαι να παω για φανταρος.Εσυ πως τα περνας ολα καλα?
Apr 18 2011 11:32
Photo

Casshern → kelborn3

Kel, χρονια κ ζαμανια ρε! Τι γινεται ρε τρελε? τι νεα?
Apr 18 2011 02:34
Photo

kelborn3 → exonvirus

[url]http://www.sankakucomplex.com/2011/04/12/seikon-no-qwaser-ii-more-perverted-than-ever/[/url] For the deep plot!!!!!!!!!!!!!
Apr 12 2011 13:07
Photo

Anelis → kelborn3

Hahahaha το είδα πριν φύγω το πρωί και δεν πρόλαβα ακόμα. Ναι δυστυχώς δεν ήτανε τόσο καλό όσο το ova αλλά έχω ελπίδες ακόμα :P
Apr 10 2011 22:18
Photo

kelborn3 → Anelis

Δεν σε βλεπω να εχεις γραψει στο azazel thread. Καταλαβα απογοητευτηκες ηδη :P
Apr 10 2011 21:08
Photo

Anelis → kelborn3

Meh, leave it to the bad Christians to spoil all the fun T-T
Apr 05 2011 13:09
Photo

kelborn3 → Anelis

Furries and 2d whores... Call the Purifiers!!!!!!!!! [CENTER][IMG]http://media.comicvine.com/uploads/0/77/217860-31315-purifiers_large.jpg[/IMG] [/CENTER] They burn it with fire!:P
Apr 05 2011 10:58
Photo

Nighteyes → kelborn3

Α ωραία.:hihi2: Όσο πάει βελτιώνεται το πράγμα.:hahaha: Καλά, όπως είπες, κάτσε να φτάσουμε ως εκεί.
Apr 02 2011 18:41
Photo

kelborn3 → Nighteyes

Nighteyes, εχε υποψη σου τα τελευταια 30 κατι επεισοδια ειναι υποτιτλισμενα με βαση το αραβικο dub. Εαν καταφερεις και φτασεις μεχρι εκει προσπαθησε να αντεξεις τις επικες μεταφρασεις τυπου saint-sama= saint sahib οπως και το 60% των προτασεων με ανυπαρκτη μεταφραση. All and all enjoy :joyful:
Apr 02 2011 18:36
Photo

kakashi sensei → kelborn3

axaxaxaxaa. plisiazei kai i 1i epeteios tou EBM. 17/2/10 egine to skiniko me ton amberlamps.
Feb 14 2011 03:20
Photo

kelborn3 → kakashi sensei

Epic beard man + avarice ring= epic win Ο Larfleeze πρεπει να πονεσε:riiight:
Feb 14 2011 02:33
Photo

Guest-13157 → kelborn3

Δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, ωστόσο δεν έχω όρεξη για τρολαρισματα τώρα, υποφέρω απο κληρονομική ημικρανία.
Feb 09 2011 22:06
Photo

kelborn3 → Guest-13157

Σε απαντησα στο δικο μου προφιλ γτ ξερω οτι θα μου τα σβησεις εαν στα πω εδω.:riiight:
Feb 09 2011 22:03