Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → didimakia

XD Μου χρωστάς, έκανα 5-6 κλικ με το ποντίκι, ίδρωσα. Enjoy it. :riiight: Και μόνο που δεν έχεις πρόβλημα με 6996 είναι αρκετό.
Sep 13 2010 15:24
Photo

didimakia → Kai

Ευχαριστω πολυυυυ. Σου χρωσταω :D
Sep 13 2010 15:20
Photo

Kai → didimakia

Sure. Here you go... [spoiler] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Katekyoushi%20Hitman%20Reborn/Guardians/Mukuro/MukuroXChrome/1241661251526.jpg[/IMG] [/spoiler]
Sep 13 2010 15:13
Photo

didimakia → Kenny

Ωστε εισαι κρυφος Beelzebub fan ε? :P
Sep 13 2010 15:09
Photo

didimakia → Kai

May i have you wallpaper please? your paper please! :P
Sep 13 2010 15:06
Photo

didimakia → Lord Leon

Xεχε. Αnime χαρακτηρες που καπνιζουν = B A D A S S!
Sep 13 2010 00:02
Photo

Lord Leon → didimakia

:thatsit: εγκζακτλυ! Για αυτο το γουσταρα κι εγω. μεχρι να το βαρεθω τουλαχιστον... Και το δικο σου μου αρεσε γιατι οταν το διαβασα ηταν σαν να ακουγα τον κολλητό μου! αφου του λεω να παρει τπτ μετοχές στην Camel και με γραφει.
Sep 12 2010 23:55
Photo

didimakia → Lord Leon

Η υπογραφη σου ειναι μεν αστεια αλλα επισης κρυβει νοημα.. μου αρεσει. ;)
Sep 12 2010 23:26
Photo

didimakia → Kenny

Χαχα ειναι μονο για anime ε? XD Εγω νομιζα και για manga... Gomen
Sep 11 2010 18:27
Photo

xANTONISx → didimakia

Το avatar και η υπογραφή είναι από hellsing.
Sep 11 2010 11:59
Photo

Kenny → didimakia

[QUOTE]Σκηνες απο [B]ανιμε[/B] που αφησανε εποχη..[/QUOTE]Και πας και postάρεις One Piece huge manga spoiler. OK, [B]ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ;[/B] Κάνε ένα edit, να χαρείς, αν μη τι άλλο για να είσαι on-topic.
Sep 11 2010 08:45
Photo

D.Dragon → didimakia

Ε πρέπει ένας κακός να είναι ο δυνατότερος. Τώρα Dragon + Shanks που είναι σύμμαχοι δεν λέει ...
Sep 08 2010 12:50
Photo

didimakia → D.Dragon

[QUOTE=D.Dragon;424589]Kaidou, πρέπει να είναι ο Kaidou...:smokingg:[/QUOTE] Τι κολλημα εχεις φαει τωρα τελευταια με δαυτον ρε? XD
Sep 08 2010 12:01
Photo

didimakia → Fingolfin

Oi,teme dont you dare rick roll me again... :P
Sep 08 2010 01:09
Photo

Giorgosdbz → didimakia

Χαχαχα πολλοί μου το έχουν πει αυτό...Βασικά μου αρέσει ο ΠΑΟΚ γενικώς...Σαν ομάδα είναι δεμένη...Αγαπάμε την ομάδα εμείς οι οπαδοί του ΠΑΟΚ....Βέβαια έπαιξε ρόλο και ότι μικρός είχα πάει με τον αδερφό μου στην Τούμπα σε ένα φιλικό...Και όσο να ναι...Πωρώθηκα/ Πιστεύω όμως ότι δεν είναι απαραίτητο να είσαι από Θεσσαλονίκη για να είσαι ΠΑΟΚ....'Η Αρούλης (φτου τα σκουλίκια) κλπ
Sep 07 2010 13:21