Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Six Winged Angel → didimakia

Thanks for the TTGL amv Απίστευτα GAR και καλοφτιαχμένο indeed!! Το αγαπημένο μου δικό μου είναι αυτό εδώ~ [URL="http://www.youtube.com/watch?v=nbt2JxGQDmo"] http://www.youtube.com/watch?v=BRkVFMQOoPI[/URL] enjoy! [URL="http://www.youtube.com/watch?v=nbt2JxGQDmo"][/URL]
Οκτ 22 2010 11:53
Φωτογραφία

ichigo13 → didimakia

Μπα όχι εγώ εντελώς χαλαρά το λέω για το One Piece chapter discussion.Δεν κράζω κάτι, απλώς λογικό είναι ο καθένας να θέλει άλλα πράματα man :P
Οκτ 22 2010 03:08
Φωτογραφία

didimakia → aboumonkey

Χαχ.. Το θεμα ειναι οτι δεν τελειωσε... το Part 1 τελειωσε.. και περιμενουμε εδω και ποσο καιρο για το part 2.. ακουγεται ομως οτι υπαρχει προβλημα με τον σχεδιαστη... δεν τα βρισκουν στα οικονομικα και κατι τετοια.. πανω στο καλυτερο -_-
Οκτ 21 2010 16:06
Φωτογραφία

aboumonkey → didimakia

To είχα ξεκινήσει πέρυσι (2009) πριν το καλοκαίρι, αλλά μετά δεν είχα net στο εξοχικό και το ξέχασα. Είχαν μαζευτεί και κάμποσα chapters, οπότε το άφησα γιατί πολλά manga chapters μπροστά στην οθόνη του pc εκτός από μυωπία φέρνουν και πόνους στην πλάτη:(. Μπορεί να το ξαναπιάσω τώρα που τελειώσε και τώρα που πήρα καινούργια καρέκλα και πλέον είμαι βασιλιας:mafia:
Οκτ 21 2010 15:40
Φωτογραφία

didimakia → Strange Loop

Xαχαχα... Αυτη η βραδινη η λιγουρα η πτανα ειναι pain in the ass...
Οκτ 21 2010 02:04
Φωτογραφία

Strange Loop → didimakia

εχω ενα ζαχαροπλαστείο δίπλα απο το σπιτι μουμε αυτο το ονομα που για να μην το δω καθως γυρνάω σπιτι, αλλάζω διαδρομή και ας ειναι μεγαλύτερη. Τωρα έχω εσένα να μου το θυμίζεις. Και σου ηρθε 3 το πρωι να κάνεις ποστ
Οκτ 21 2010 02:03
Φωτογραφία

didimakia → Strange Loop

Χαχαχα... Εγω ηθελα να ηταν ο τιτλος ''Η γωνια της [S]γευσης[/S]τεχνης'' αλλα δεν γινεται δυστηχως... και δεν το αλλαζω... ετσι να σε βασανιζω :hehehe:
Οκτ 21 2010 02:00
Φωτογραφία

Strange Loop → didimakia

οποτε βλεπω στην αρχικη σελιδα το thread σου νομίζω οτι λέει πάντα η γωνιά του γλυκού και μου βγαίνει μια πείνα δες τι ώρα ειναι τώρα.. άλλαξε name please..
Οκτ 21 2010 01:58
Φωτογραφία

didimakia → Kenny

Χαχ τα σπασα παλι :P Αν θες λινκ πες μου να ψαξω να το βρω παντως ^^
Οκτ 21 2010 00:00
Φωτογραφία

Kenny → didimakia

Έλεος ρε συ... :hahaha: Η σειρά είναι 26 eps. Προφανώς αυτό το 27ο επεισόδιο που βρήκες είναι το TV only extra episode.
Οκτ 20 2010 23:54
Φωτογραφία

didimakia → Kenny

Ο.ο Δεν το εχω δει ρε... μονο την ταινια.. θα το δω καποια στιγμη.. και ξες πως το βρηκα? Πατησα στο google ''Watch cowboy bebop the movie online'' πατησα εκει σε ενα τυχαιο λινκ, εβαλα το 27ο επεισοδειο νομιζω και το βγαλα φωτο XD Παρε το Respect σου πισω χαχα
Οκτ 20 2010 23:24
Φωτογραφία

Kenny → didimakia

ΠΟΥ ΔΙΑΟΛΟ το βρήκες το TV-only episode (δεν υπάρχει στα DVDs) του Cowboy Bebop; Νόμιζα ότι μόνο εγώ είμαι τόσο καμμένος μ' αυτή τη σειρά που έχω βρει, κατεβάσει και δεί μέχρι κι αυτό. Respect.
Οκτ 20 2010 23:00
Φωτογραφία

didimakia → zoro77

Σ'ευχαριστω πολυ :D
Οκτ 20 2010 15:33
Φωτογραφία

zoro77 → didimakia

:hbd:χρόνια πολλά για χθες(και λογικά για τον αδερφό σου). καλώς ήρθες στο κλαμπ των ενηλίκων:cake:
Οκτ 20 2010 15:30
Φωτογραφία

didimakia → Anelis

Κριμα τοτε :P
Οκτ 20 2010 15:19