Jump to content


Community Status Updates


Photo

didimakia → Adventurer

Στρατο ε? Κουραγιο και υπομονη! :D
Oct 28 2010 01:37
Photo

didimakia → iristella

Βuhahaha The One Piece Fandom will conquer the world!
Oct 27 2010 15:44
Photo

iristella → didimakia

Ε μα... Πάω στο ένα thread βλέπω ζητάνε αράπη για νέο Nakama και συζητάνε για το αν ο zoro με τον Kizaru είναι το ίδιο μαύροι, πάω στο άλλο βλέπω ζητάνε νάνο. It was either a LOTR joke or an AV one. XD I visualised both and I had trouble sleeping.
Oct 27 2010 12:54
Photo

didimakia → iristella

[QUOTE]Aν είναι να το κάνουμε LOTR και να μετονομαστεί το πλήρωμα σε fellowship of the strawhats ας πάρουν κανά ξωτικό με τόξο να απολαύσει και το γυναικείο κοινό λίγο fanservice. :P [I]One piece [/I]to rule [I]them all[/I], [I]One piece to find[/I] them, [I]One piece[/I] to bring [I]them all[/I] and in the darkness [I]bind[/I] them.. Ω θεοί λάλησα πρωινιάτικα με αυτά που διαβάζω και ο Tolkien στριφογυρίζει στον τάφο του. Anw για το καλό όλων μας και επειδή τα εγκεφαλικά κύτταρα δεν φυτρώνουν στα δέντρα δεν σταματάμε το spam και τα όνειρα θερινής νυχτός εδώ?[/QUOTE] Λιωνωωωωωωωωωωωωωωωωωωω χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Oct 27 2010 10:41
Photo

didimakia → Tenshi

Ε μαλλον ναι :P Τουλ τα καλυτερα θα τα εχει σιγουρα ^^
Oct 26 2010 21:35
Photo

Tenshi → didimakia

Βρήκα αυτό [I][B]MAME Plus + 6000 Roms + Extras Deluxe [/B][/I] που είναι 20 GB, αλλά πιστεύω πάνω κάτω τα ίδια παιχνίδια θα έχουνε. Είναι στα 93 % τώρα.... xD
Oct 26 2010 18:42
Photo

Ryuji → didimakia

Δυστυχώς δεν έχω acc άρα βολεύομαι με τα direct ^^ Thx τα έψαχνα for ages! :respect:
Oct 25 2010 22:08
Photo

didimakia → Ryuji

Λοιπον... Εχω 2 λινκ.. Ενα τορρεντ με πολλους seeders ομως ειναι απο teamofgreekz το οποιο ειναι private torrentαδικο.. δεν ξερω αν εχεις account... [URL]http://teamofgreekz.com/details.php?id=22320[/URL] Επισης δεν ξερω αν π.χ. σου στειλω το torrent file μπορεις να το κατεβασεις >.< και εχω και direct download απο εδω ^^ [URL]http://megarapid.net/forums/t/272275.aspx[/URL]
Oct 25 2010 21:22
Photo

Ryuji → didimakia

Μπορείς να μου στείλεις το λινκ για το torrent με τα mame που βρήκες? :blingeye2:
Oct 25 2010 15:52
Photo

Kamui → didimakia

Δεν ειναι κατι που προσπαθω να καταπολεμησω,απλα δεν το νιωθω. Εχω φτασει ισως κοντα, η μπορει και να το εχω νιωσει,αλλα το μονο που γινεται ειναι ενα μπερδεμα στο μυαλο μου.
Oct 23 2010 14:49
Photo

didimakia → Kamui

Ναι μωρε πολλοι καταστρεφονται απο αυτον... ολος ο κοσμος γινεται ευτιχισμενος επισης :) στο [QUOTE]thelw na sou pw pws o kathe anthropos vriskei to diko tou logo gia na zei.Kai aftos poy ton exei brei einai aftos poy pragmatika exei zwh[/QUOTE] θα συμφωνησω απολυτα απλως σου δινω συμβουλη... ο ερωτας ειναι μοναδικο... ζησε το :)
Oct 23 2010 14:39
Photo

Kamui → didimakia

exeis dikio pos eimai mikros gia na leo megala logia(eimai 15) xoris na xerw ti akrivos einai o erwtas alla exw dei poloys na katastrefontai apo afton, kai thelw na sou pw pws o kathe anthropos vriskei to diko tou logo gia na zei.Kai aftos poy ton exei brei einai aftos poy pragmatika exei zwh
Oct 23 2010 14:00
Photo

didimakia → Six Winged Angel

Xεχε και εμενα απ τις αγαπημενες μου... Παντως τωρα με την καλη αναλυση φενετε 100φορες καλυτερο :D
Oct 22 2010 14:45
Photo

Six Winged Angel → didimakia

Είδες είμαι γρηγορος εγώ :P Βασικά νομίζω έκανα κάποια βλακεία με το link, και σου έδωσα τη χάλια version, lol [LEFT]this should do: [/LEFT] [U][url]http://www.youtube.com/watch?v=BRkVFMQOoPI[/url][/U] yah, το Shimon awakening είναι αγαπημένη μου φάση της σειράς
Oct 22 2010 14:29
Photo

didimakia → Six Winged Angel

Nωρις μ'απαντησες ρε :P Οσο γι αυτο το amv εχει το εκπληκτικο αυτο soundtrack (Simon awaking! xD) αλλα χανει πολυ στην ποιοτητα.. και τεχνικα ειναι πολυ κατωτερο αλλα παλι βγαζει μια ωραια αισθηση :)
Oct 22 2010 14:12