Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Nozomu → didimakia

[Ταξιαρχος Θεοχαρης] Προς τι το γελακι σκουλικι? Θα σε πατησω κατω ρε! [/Ταξιαρχος Θεοχαρης] :P
Οκτ 18 2010 02:08
Φωτογραφία

didimakia → Nozomu

:hehehe:
Οκτ 18 2010 01:49
Φωτογραφία

zoro77 → didimakia

thanks. Αυτό με τα 64 επεισόδια το είδα σε ένα site αλλά το wiki έλεγε 51, και λέω τι παίζει εδώ?
Οκτ 16 2010 22:35
Φωτογραφία

didimakia → zoro77

[U] [/U][url=http://www.animecrazy.net/fullmetal-alchemist-brotherhood-anime/]Animecrazy[/url] για Streaming [URL="http://bleach-network.com/media/fullmetal-alchemist-2-anime-downloads"]Bleach-network (register κανε)[/URL] για download και ειναι 64 επεισοδεια... μπερδευτηκα εγω ^^
Οκτ 16 2010 15:01
Φωτογραφία

zoro77 → didimakia

και τα δύο αν μπορείς.
Οκτ 16 2010 12:25
Φωτογραφία

didimakia → Putin

Hah εχω αλλα προταιρεοτητα >.<
Οκτ 16 2010 02:58
Φωτογραφία

Putin → didimakia

[url=http://img229.imageshack.us/img229/552/1285434848332.jpg]Herp derp toki wo kakeru shoujo is cool.[/url] Το παραπάνω αποτελεί επίσης προπαγάνδα για να δεις το άνιμε, αν δεν τό'χεις ήδη κάνει. ~_~
Οκτ 16 2010 02:07
Φωτογραφία

didimakia → Putin

May i have your desktop's wallpaper plz? :3
Οκτ 16 2010 01:55
Φωτογραφία

didimakia → zoro77

Ειναι διαφορετικη εκδοση απ το απλο Full Metal Alchemist Το Brotherhood πηγαινει με την ιστορια του Manga ενω το απλο κανει δικια του... Προφανως το BH ειναι κλασσεις ανωτερο.. Τι λινκ θες? Download ή Streaming?
Οκτ 16 2010 01:30
Φωτογραφία

zoro77 → didimakia

ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου:thumbup:. Μπορείς να μου πεις και τo site?:D Και κάτι άλλο δεν κατάλαβα αν το brotherhood είναι στο full metal alchemist ή είναι διαφορετικό anime?:?
Οκτ 15 2010 23:02
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → didimakia

Παρακαλώ! Μπορείς να δεις και την παρακάτω, του Werner Herzog, με τίτλο Last Words: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vi1Z9lcMNss[/youtube]
Οκτ 13 2010 18:38
Φωτογραφία

didimakia → Kamen Tantei Zura

OooOoOoo Thank you very much :D
Οκτ 13 2010 15:05
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → didimakia

Ούτε καν για τον εμφύλιο φαντάσου. Και απλά μαθαίνουμε τα βασικά, προτιμώ να μαθαίνω για τον 2' παγκόσμιο από την γιαγιά μου δηλαδή. Όντως, πάρα πολύ κακή παιδία. Οι σκηνές με τον Ρεμουνδάκη, και με άλλους χανσενικούς προέρχονται από την ταινία μικρού μήκους του Jean Daniel Pollet, L'Ordre, που τραβήχτηκε το 1973. Υπάρχουν αρκετά πλάνα από τη Σπιναλόγκα. Υπάρχει όλη στο youtube, αν θα ήθελες να την παρακολουθήσεις. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RIPGsbAUFvM[/youtube]
Οκτ 13 2010 06:33
Φωτογραφία

didimakia → Kamen Tantei Zura

Ευχαριστω δεν το ηξερα... Ειναι οντως κριμα που δεν υπαρχουν και το μονο που μαθαινουμε ειναι για τον Α' και Β' παγκοσμιο πολεμο... Δυστηχως εχουμε κακη παιδια... Αυτη η ταινια L'Orde τι ακριβως ειναι? Δωσε μου καποιες πληροφοριες plz. Θελω να ψαχτω στο θεμα ^^
Οκτ 12 2010 21:46
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → didimakia

[quote]«Περπατώντας στον δρόμο της Σπιναλόγκας, σταμάτησε και κράτησε την αναπνοή σου. Από κάποιο χαμόσπιτο τριγύρω σου θα ακούσεις τον απόηχο από κάποιο μοιρολόγι μιας μάνας, μιας αδελφής ή τον αναστεναγμό ενός άνδρα. Άφησε δύο δάκρυα από τα μάτια σου και θα δεις να λαμπυρίζουν εκατομμύρια δάκρυα που πότισαν αυτόν τον ίδιο δρόμο, που εσύ διαβαίνεις σήμερα».[/quote] Το συγκεκριμένο το είπε επίσης ο κ. Ρεμουνδάκης. Πραγματικά, αν παρακολουθήσεις όλη την ταινία L'Ordre θα ανατριχιάσεις από αυτά που λέει ο κ. Ρεμουνδάκης. Τουλάχιστον εγώ ανατρίχιασα από αρκετά λεγόμενα του. Πραγματικά, αν δεν ήταν αυτό στο mega μπορεί καν να μην γνώριζα γι' αυτό το γεγονός. Απορώ γιατί δεν υπάρχουν τέτοια κομμάτια στα βιβλία της ιστορίας, τα οποία θα έπρεπε να είναι επίσης αυτά που μας ενδιαφέρουν.
Οκτ 12 2010 20:39