Jump to content


Community Status Updates


Photo

Six Winged Angel → didimakia

Είδες είμαι γρηγορος εγώ :P Βασικά νομίζω έκανα κάποια βλακεία με το link, και σου έδωσα τη χάλια version, lol [LEFT]this should do: [/LEFT] [U][url]http://www.youtube.com/watch?v=BRkVFMQOoPI[/url][/U] yah, το Shimon awakening είναι αγαπημένη μου φάση της σειράς
Oct 22 2010 14:29