Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

monoAnelis

Ένα έχω να σου πω.... [IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/03/memes-moustacha.jpg[/IMG]
Μάρ 09 2011 12:40
Φωτογραφία

Anelismono

[IMG]http://roflrazzi.files.wordpress.com/2011/03/476746f2-8c2e-4e44-bd1b-537bd76d4915.jpg[/IMG]
Μάρ 09 2011 09:21
Φωτογραφία

Anelismono

mwahahahaha [IMG]http://roflrazzi.files.wordpress.com/2011/03/e73127c9-d60e-4cd5-b17d-64bf44243af8.gif[/IMG]
Μάρ 09 2011 09:21
Φωτογραφία

Nozomu → mono

xD I smell big problems for humanity if that combination ever exists... xD mono + internets (tamtamtamtam , ρυζια, δωρα, μηνας του μελλητος, 9 μηνες μετα)= division by zero... :P
Μάρ 09 2011 01:24
Φωτογραφία

mono → Nozomu

Ρε συ το διάβαζα δυνατά και σε κάποια φάση δεν μπορούσα να συνεχίσω να διαβάζω γιατί έκλαιγα! Σήμερα αγαπάω το internet και θέλω να κάνω τα παιδιά του XD
Μάρ 09 2011 01:14
Φωτογραφία

Nozomu → mono

Stamataaaa me exeis pe8aneieieiei!!! (oxi sunexise m'aresei :P ) Agapimeno kommati «Το λοιπόν ή που θα αρχίσετε να μιλάτε ελληνικά, ή που θα σας ****** το ταμ τίρι ρίμ. Γουότ ιζ ταμ τίρι ρίμ; Συνέχισε να μιλάς αγγλικά μπάσταρδο και θα δεις». Axaxaxaxaxaxaxax Akoma klaiw.... xD
Μάρ 09 2011 01:08
Φωτογραφία

monoiristella

[IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/02/memes-ive-made-music-ive-made-orphans.jpg[/IMG]
Μάρ 09 2011 00:42
Φωτογραφία

monoiristella

[IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/03/memes-they-laughed-at-my-clarinet-i-laughed-at-their-funeral.jpg[/IMG]
Μάρ 08 2011 22:19
Φωτογραφία

Nozomu → mono

Mono πραγματικα το εννοω... THNX FOR SHARING! xD Eχω πεθανει στα γελια με το ΒΒ project... xD
Μάρ 08 2011 22:14
Φωτογραφία

monoAnelis

[URL=http://img40.imageshack.us/i/454503.jpg/][IMG]http://img40.imageshack.us/img40/8487/454503.jpg[/IMG][/URL]
Μάρ 08 2011 12:34
Φωτογραφία

iristellamono

[YOUTUBE]zHRfOu2fit4[/YOUTUBE] mono για σένα έχω μάτια μόνο. :D
Μάρ 08 2011 02:14
Φωτογραφία

monoiristella

Ρε συ βρήκα μία φωτογραφία του croco~boy... [spoiler][IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/03/memes-i-put-the-sensual.jpg[/IMG][/spoiler]
Μάρ 08 2011 02:01
Φωτογραφία

croco~boy → mono

Θες να γινουμε φιλοι; nyan After we get divorce, ofc! :kakaka:
Μάρ 08 2011 01:31
Φωτογραφία

zoro77 → mono

ναι μ'αρεσε δεν το συζητω! Τα παρατραγουδα τα μαθα οταν τελειωσε το παιχνιδι.. ειχε πλακα να ψαχνω στο google εικονες με διαφορετικες φατσες του zoro xD
Μάρ 07 2011 21:26
Φωτογραφία

mono → zoro77

Ευχαριστώ πολύ :3 Ελπίζω να σου άρεσε παρόλα τα παρατράγουδα :P
Μάρ 07 2011 20:52