Jump to content


Community Status Updates


Photo

monoNighteyes

Όπα σόρυ :hot: Δεν φταίω :nanana: Πραγματικά αδυνατώ να πιάσω τη ροή της συζήτησης...Ο καθένας λέει ότι του κατεβαίνει:blurah5: Βασικά μπορείς να το σβήσεις κιόλας το post μιας και πρόκειται περί παρεξήγησης :P
Oct 08 2009 00:38
Photo

Nighteyesmono

Καλέ στον άλλον με τα Πόκεμον πήγε το σχόλιο, όχι σε σένα.;)
Oct 08 2009 00:08
Photo

Hazukimono

Χεχ άντε περαστικά. No alcohol and intertube for ya αν θες να γίνεις καλα :P
Oct 07 2009 12:56
Photo

monoHazuki

Σε πληροφορώ ότι ψηνόμουν στον πυρετό από χθες το μεσημέρι :nanana: Ε κοιμήθηκα λίγο το βράδυ και ξύπνησα στις 6 το πρωί...Τώρα έχει πέσει ο πυρετός αλλά έχω το βήχα...Κοινώς είμαι υπό κατάρευση :beaten: Όταν βρω τον π**στη που με κόλλησε I will go yaoi on him :madtodeath:
Oct 07 2009 12:16
Photo

Hazukimono

Τελικά πρέπει να είσαι πολύ άρρωστη, είδα ότι πόσταρες 8 το πρωι :P
Oct 07 2009 11:56
Photo

monoTea-chan

Ε, μα τώρα και αυτή, μέσα στην υπερβολή όμως :P Σαν τούρτα δεν είναι κάπως? Όποτε το βλέπω μου ανοίγει η όρεξη:hihi2:
Oct 04 2009 23:53
Photo

Tea-chanmono

Not, really indeed, αλλά είπα να μην είμαι προσβλητική... :P BTW, ωραία χρώματα για profile!:drink:
Oct 04 2009 23:13
Photo

ZeLiGa → mono

Thanks! ^^ Θα το χρησιμοποιήσω σε παρόμοια περίπτωση. Η δεύτερη λύση μου φαίνεται καλύτερη! :P
Oct 04 2009 01:13
Photo

Dante80mono

Ahh thanks...:lovulovu:
Oct 03 2009 20:12
Photo

monoDante80

[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/happy-birthday.jpg[/IMG]
Oct 03 2009 14:44
Photo

mono → ZeLiGa

Hi :P Το συγκεκριμένο site, το [url]www.bakabt.com[/url] έχει ότι υπάρχει από finished σειρές και ταινίες εκτός από αυτές που έχουν γίνει licensed, manga, artbooks etc . Μπορείς να κατεβάσεις αν δεν είσαι μέλος και σου δώσει κάποιος άλλος το link αλλά δεν μπορείς να κάνεις search. Οπότε αν θες να τα βρίσκεις μόνος σου πρέπει να κάνεις account. Όμως πρόσεξε γιατί πρέπει να διατηρείς ένα καλό ratio αλλιώς δεν σε αφήνουν να κατεβάσεις. Βέβαια υπάρχει πάντα η επιλογή : 1.log in 2.search 3. copy link 4. logout 5.paste link 6.download. Αν δεν έχεις καλό upload και δυσκολεύεσαι να seedαρεις είναι μια καλή λύση. Ελπίζω να βοήθησα, αν θες και κάτι άλλο με ρωτάς ;)
Oct 03 2009 14:30
Photo

monoiristella

[IMG]http://johnryanrecabar.files.wordpress.com/2009/09/cockroach.jpeg[/IMG] I love you too, my daughter :wooi2: [SPOILER]:kakaka::kakaka::kakaka:[/SPOILER]
Oct 02 2009 15:37
Photo

iristellamono

[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/the-orphan-trailer.jpg[/IMG] mommy i love you mommy xDDDDDDD
Oct 02 2009 04:08
Photo

monoKenny

Μιας και δεν εγκρίνεις τον Keanu έψαξα και βρήκα τον ιδανικό αντικαταστάτη... [SPOILER][IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1253933150097.png[/IMG][/SPOILER] [SPOILER]:hahaha::hahaha::hahaha:[/SPOILER]
Sep 26 2009 05:22
Photo

monoKenny

Mην ανησυχείς...[URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Cyanopsia"]Side effect[/URL] που προκαλεί το viagra είναι...Θα του περάσει...Και σε τόσο μικρή ηλικία:if: [SPOILER]:P:P:P:P:P:P[/SPOILER]
Sep 24 2009 21:49