Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
mono → Loke
Καλημέρα :gotit:
Ρε συ, χωρίς καμιά διάθεση απολύτως να στην πω or sth δεν βγάζεις εκείνη την pic που έβαλες bh? Δηλαδή είναι από τα χειρότερα πράγματα που έχω δει στα internetz, and trust me i have seen a lot...Ποτέ δεν ξέρεις αν κάποιος έχει κάποιο συγγενή με πρόβλημα ή αν έχει περάσει ο ίδιος κάτι τέτοιο...Σε παρακαλώ πολύ βγάλτην :blingeye2:
Μάρ 10 2010 09:50
Azathoth
→
mono
gomen gomen, stin arxi ixa diavasi ke katalavi lathos ena post su mesa sto rage mou :/
Μάρ 09 2010 23:06
Maya-chan → mono
^^ κι εγω το ελπιζω. αν ξαναγινει meeting θα προσπαθησω να μεινω περισσοτερο.
Μάρ 05 2010 16:18
mono → Maya-chan
Χαίρομαι που με καταλαβαίνει κάποιος...Επί της ευκαιρίας να πω κρίμα που έφυγες νωρίς και δεν προλάβαμε να μιλήσουμε...Ελπίζω να υπάρξει κάποια άλλη ευκαιρία ;)
Μάρ 05 2010 16:13
Maya-chan → mono
wow. μου φαίνεται ότι και τις δτο μας συγκίνησε το Tokyo Magnitude 8.0 για τον ιδιο λογο :P
Μάρ 05 2010 16:04
QueenofHearts → mono
εικόνα άξια μιας καρδιάς!
[IMG]http://i140.photobucket.com/albums/r10/RedQueenOfHearts/various/65842_LaceHeart1.jpg[/IMG]
Μάρ 05 2010 10:23
Tea-chan → mono
Συγχαρητήρια, είναι το 200ο PM μου! (<-- σε ντελίριο... αγνοήστε την)
Μάρ 01 2010 21:59
Anelis → mono
[IMG]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:HZTtd8ZDKQcepM:http://img.photobucket.com/albums/v605/suredieone/too%20full1/smile.jpg[/IMG]
Φεβ 28 2010 14:14


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
