Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

monoMaya-chan

Heyz! Πέρασα να σου πω να βάλεις εικόνα στο anime pic trivia γιατί έχουμε κολλήσει και είναι η σειρά σου αλλά...βλέπω ότι έχεις γενέθλια οπότε screw anime pic trivia, you are seventeen now!!!!!1one Ωραία ηλικία :if: Να τη χαίρεσαι :333333
Απρ 28 2010 00:49
Φωτογραφία

monoBlack Rock

bring it on loli-tan :333333
Απρ 27 2010 00:55
Φωτογραφία

monoAnelis

Ε? Δεν σε πιάνω ρε συ...
Απρ 26 2010 22:13
Φωτογραφία

Anelismono

λολ ρε συ έλεος
Απρ 26 2010 20:39
Φωτογραφία

Black Rockmono

Never forget this... The fight is still on! ~tsun
Απρ 26 2010 20:04
Φωτογραφία

monoBlack Rock

Βρήκα μια φωτογραφία σου :kakaka: [IMG]http://img3.ak.crunchyroll.com/i/spire1/126f713758741fa9cb2c4775713845c51224989455_full.jpg[/IMG]
Απρ 25 2010 12:29
Φωτογραφία

monoPhantom Duck

Χρόνια Πολλά παπάκι :33333 Ό,τι επιθυμείς :P
Απρ 23 2010 15:34
Φωτογραφία

monoHazuki

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LmG9usleJ0U[/youtube]
Απρ 23 2010 13:29
Φωτογραφία

odinmono

Merci:blush2: Φυσικα κερναω! Το αγαπημενο μου κοκτειλ! [SPOILER][IMG]http://farm1.static.flickr.com/178/400498680_e97b3fdce1.jpg[/IMG] Zombie:hiding_something:[/SPOILER] Εναλλακτικα ισχυει και περινη προσφορα (με περινα σουβλακια) για τον Καββουρα:kill4u:
Απρ 20 2010 19:52
Φωτογραφία

monoodin

Ωωωωωπ, τώρα το πήρα χαμπάρι ότι είχες γενέθλια :P Χρόνια πολλά βρε και περιμένουμε κέρασμα ε? :hihi2:
Απρ 20 2010 17:25
Φωτογραφία

Black Rockmono

το χάσαμε το κορμί πατριώτη. Κλειστό ήταν ή μάλλον ήταν
Απρ 16 2010 16:31
Φωτογραφία

monoBlack Rock

Αντε ρε από κει που ντρέπεσαι...Μην ακούω χαζά τώρα :P Εντάξει πήγαινε ρίξε μια ματιά, πιες κανα καφέ και αν δεν σαρέσει δεν ξαναπας, σιγά τα αυγά XD
Απρ 16 2010 15:41
Φωτογραφία

Black Rockmono

τώρα ντρέπομαι περισσότερο...άσε που φοράω και τα τρελοκοκαλάκια μου σήμερα... καλά καλά πάω εγώ και όταν φτάσω ή θα πάω κι άλλο η θα γυρίσω πίσω
Απρ 16 2010 15:28
Φωτογραφία

monoBlack Rock

Άντε επιτέλους :P Είχε έρθει και Αθήνα και του είπα αν έρθει να σου μιλήσει κανένα κοριτσάκι να είσαι ευγενικός μην την τρομάξεις κακομοίρη μου:mador2: :hihi2:
Απρ 16 2010 15:07
Φωτογραφία

Black Rockmono

το ξέρω πως με μισείς αλλά πρέπει να ψάξεις βαθια,πολύ βαθιά,πιο βαθιά κι από τα βαθιά! Τώρα σκέφτομαι να πάω στο στέκι για να βρώ εκείνον τον φίλο σου που μου έλεγες. Ακόμα ντροπές έχω αλλα την προηγούμενη φορά κατάφερα και πήγα! Μόνο που είχε συνέλευση xD
Απρ 16 2010 14:59