Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Hazuki → mono
[IMG]http://kyecha.files.wordpress.com/2008/10/cute-animals-1.jpg[/IMG]
Ιούν 15 2010 08:30
mono → Hazuki
[IMG]http://ircz.de/static/pics/2010/06/03_21_32_58/NMQrv.png[/IMG]
Ιούν 15 2010 08:15
mono → Hazuki
[IMG]http://ircz.de/static/pics/2009/08/22_23_02_32/time-breakdown-modern-web-design.png[/IMG]
Σου θυμίζει κάτι?
:P:P:P:P:P:P
Ιούν 11 2010 14:16
brilo → mono
καλώς σας βρήκα! :D πολύ ωραίο το forum και είναι καλή φάση που βλέπεις ότι υπάρχουν άτομα που ασχολούνται και είναι πρόθυμα να σε βοηθήσουν.
[SPOILER]tnx a lot!:riiight:[/SPOILER]
Ιούν 09 2010 17:12
mono → brilo
Καλώς ήρθες :P
Για να βάζεις spoiler tags το κάνεις είτε χειροκίνητα πληκτρολογόντας [spoiler]το κείμενο σου[./spoiler] χωρίς την τελίτσα δηλαδή έτσι :
[spoiler]το κέιμενο σου [/spoiler]
ή πιο απλά πατάς το κουμπάκι πάνω δεξιά με το τριγωνάκι με το θαυμαστικό...
Have fun ^^
Ιούν 09 2010 15:41
mono → Hazuki
[url]http://www.mydailymanga.com/2008/06/21/manga-reading-tool/[/url]
Ιούν 07 2010 00:20
mono → Black Rock
Είσαι θεά, μιλάμε ξύπνησα με σκατά διάθεση και μου φτιαξες την μέρα, δεν υπάρχεις λέμε ρε!!!!!!!:nod:
Είναι πανέμορφο, το φόρεσα ήδη φυσικά, έχω ξεμείνει από λόγια, είμαι κάπως έτσι :kyaaa::kyaaa::kyaaa:
*παραλήρημα*
Ιούν 05 2010 09:26
Black Rock → mono
[spoiler]μές στην νύχτα γυρίζω σαν αλήτης τον προγραμματισμό συγυρίζω. Το οτι έκανα αυτό
[IMG]http://img291.imageshack.us/img291/6961/reig.jpg[/IMG]
[IMG]http://img693.imageshack.us/img693/1444/reiav.jpg[/IMG]
δείχνει πόσα κύταρρα έκαψα. Enjoy :p[/spoiler]
Ιούν 05 2010 01:50
mono → croco~boy
Μην το βλεπεις σαν κράξιμο, δέστο σαν πείραγμα :P
Δεν φαντάζεσαι τι ακούω εγώ από την παρέα μου :hihi2:
Απλά αυτά τα κειμενάκια που κυκλοφορούν στο internet για πολλούς έχουν καταντήσει κουραστικά και δεν έχουν και κάποιο νόημα εδώ που τα λέμε γιατί όλοι έχουμε βιώσει κάτι άσχημο και δεν περιμένουμε ένα γλυκανάλατο κειμενάκι αμφιβόλου προέλευσης για να συγκινηθούμε...Από κει και πέρα σίγουρα υπάρχουν άτομα που μόνο πίσω από την οθόνη τους λένε κάποια πράγματα και άλλοι που λένε ότι σκέφτονται...Γενικά πρέπει να μάθεις να τα ξεχωρίζεις...Anw have fun, cu in da forums ^^
Ιούν 04 2010 14:48
croco~boy → mono
Οντως εχεις δικιο!! Για να με κραζουν ολοι, κατι λαθος θα εχω κανει XD!! Συγνωμη γ τους απρεπεις χαρακτηρισμους μ!
Ιούν 04 2010 14:37
mono → croco~boy
Μάλλον εσύ συμπεριφέρεσαι σαν 10χρονο καλό μου που δεν ανέχεται ούτε λίγη καζούρα :hihi2:
Χαλάρωσε λιγάκι...Αυτό που πόσταρες ήταν βλακειούλα αλλά ακόμα και να μην ήταν πρέπει να δεχτείς ότι ακριβώς όπως και στην κανονική ζωή έτσι και εδώ για κάθε τι που λες θα υπάρχουν και αρνητικά σχόλια και δεν μπορείς να προδιαγράφεις τις απαντήσεις των άλλων...Όσον αφορά εμένα αφενός απάντησα όπως θα απαντούσα irl αφετέρου σε πείραζα :P
Ιούν 04 2010 14:32


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
