Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

monoAnelis

Περιμένω τη Λένα να γυρίσει και κάποιος *γκουχ* βλέπει ποδόσφαιρο, κάτι πρέπει να κάνω...Άσε που είχα καιρό να ποστάρω σεντονάκια και είχα όρεξη...
Ιούλ 11 2010 23:21
Φωτογραφία

Anelismono

ong girl. 2 σεντόνια στις 12; αυπνίες, αυπνίες;
Ιούλ 11 2010 23:16
Φωτογραφία

Anelismono

αχ, αχ άντε άντε όλα τα χατήρια σου κάνω
Ιούλ 11 2010 12:54
Φωτογραφία

monoAnelis

Πάμε για κανα καφέ? Μπες μσν
Ιούλ 11 2010 12:38
Φωτογραφία

Anelismono

Μλκα άσε, είχα αυπνίες και κοιμήθηκα 7, ξύπνησα 11 και τελικά ακυρώθηκε αυτό που είχα κανονίσει και τώρα με έχει πιάσει υπερένταση και δεν ξέρω τι να κάνωωωωωω!!! Τ-Τ
Ιούλ 11 2010 12:35
Φωτογραφία

monoAnelis

Δεν πάτε καλά...Εγώ ξεράθηκα στον ύπνο...Η άλλη η μουλάρα κοιμάται ακόμα dammit και θέλω επιγόντως καφέ...
Ιούλ 11 2010 12:28
Φωτογραφία

didimakia → mono

[QUOTE]Πού να δεις thread στο /b/ με μυρμήγκια να βγαίνουν από το *αχέμ* :hahaha:[/QUOTE] I really wanna see this...:P
Ιούλ 10 2010 02:49
Φωτογραφία

mono → Strange Loop

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JXVAVHQc6OU[/youtube]
Ιούλ 09 2010 19:48
Φωτογραφία

Strange Loop → mono

Πριν που ειχες την θεα για αβα διαβαζα απο 2 φορες τα ποστς σου. Τωρα τα προσπερναω, δεν θελω να βλεπω ουτε με την ακρη του ματιου μου την μουρη της ξινης και ανοργασμικιας...xD
Ιούλ 09 2010 19:43
Φωτογραφία

monoKenny

Τί μου κάνεις μάνα μου...
Ιούλ 09 2010 19:39
Φωτογραφία

Kennymono

Νομίζω αυτό το profile χρειάζεται λίγους κεφτέδες... [IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/meatballs.jpg[/IMG]
Ιούλ 09 2010 19:16
Φωτογραφία

monoKenny

Νομίζω αυτό το profile χρειάζεται λίγη μουσική... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA[/youtube]
Ιούλ 09 2010 19:10
Φωτογραφία

mono → didimakia

Δες τη σειρά και θα καταλάβεις...Αν δεν θελήσεις να τη σαπίσεις στο ξύλο από τα πρώτα επισόδεια που εμφανίζεται είσαι άξιος της μοίρας σου...Μαζί με τους υπόλοιπους tsunderοχτυπημένους του forum... Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι όλοι μου λένε ότι της μοιάζω στο χαρακτήρα :nanana: Και καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα :if:
Ιούλ 08 2010 16:00
Φωτογραφία

didimakia → mono

Xaχαχα γτ τοσο μισος βρε? οσο για τις καμψεις 3ωρες τωρα κανω γυμναστικη..ελιωσα... [spoiler]yeah sure...[/spoiler]
Ιούλ 08 2010 15:49
Φωτογραφία

mono → didimakia

Eeeeemmm, how about NO! Και μην ξαναποστάρεις τη σιχαμένη στο προφίλ μου γιατί θα γίνουμε από δυο χωριά :ballumad: Το προφιλ μου είναι ιερό μέρος και μόλις διέπραξες ιεροσυλία :redcard2: Απλά ρώτα την Iristella και τον Kenny πόσο σοβαρό αμάρτημα διέπραξες...Εξιλεώσου, ζήτα συγχώρεση, πήγαινε να σε διαβάσει κανάς παπάς, πέσε και πάρε 3 σετάκια των 25 δεν ξέρω τι θα κάνεις... [IMG]http://www.thefunnyblog.org/wp-content/uploads/2009/07/bambi-2-II-there-will-be-blood.jpg[/IMG]
Ιούλ 08 2010 15:44