Jump to content


Community Status Updates


Photo

Loke → Glaurung

Bounen no Xamdou λεγεται Κατεβασε το απο YSOSRS η αμα δε μπορεις torrents απο fabulous.
Oct 24 2008 20:40
Photo

Glaurung → Loke

:hi: απο ποιο anime είναι το Signature ? EDIT: επλίζω να μην είναι η ίδια ερώτηση με την απο κάτω :'D
Oct 24 2008 19:46
Photo

Glaurung → Maya-chan

καλη ξεκούραση τώρα :)
Oct 24 2008 19:25
Photo

Glaurung → Daf_Chan

μια χαρά , έχουμε και κενό μέχρη τη Τετάτρη :wooi2::Blissfull: εσύ πως τα πάς με τα διαβάσματά σου ? τα καταφέρνεις ή έχεις δυσκολίες ?:sleepy:
Oct 24 2008 15:16
Photo

Daf_Chan → Glaurung

Hello!τι κάνεις? :)
Oct 24 2008 14:46
Photo

Glaurung → jimmare

με την [B]anime-accelerator.gr [/B]τί έγινε ? ψάχνω το site και δεν το βρίσκω πουθενά ...
Oct 24 2008 13:06
Photo

Glaurung → Geutella

με το σχέδιο για τον σκηρό δίσκο τι έγηνε ? θα μου πείτε όταν είναι ή τι ? :D
Oct 24 2008 13:05
Photo

Geutella → Glaurung

γεια σου Haku4ever... είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τ.Ε.Ι. Πατρών μιας και ρώτησες... άκου σε θυμάμαι από την accelerator... συμμετέχω και εγώ στο project του roriconfan για τον σκληρό δίσκο με τα anime που θα ταχυδρομηθεί από μέλος σε μέλος...μόνο που ήμουν γραμμένη ως Zelda εκεί, αλλά έγιναν κάποια πράγματα και τώρα δεν πρόκειται να ξαναμπώ πια στην accelerator αλλά στο σχέδιο του roriconfan συμμετέχω κανονικότατα...απλώς συνεννοούμαι κατευθείαν μαζί του τώρα πια...
Oct 24 2008 10:12
Photo

Glaurung → Anelis

αποτ το τίποτα , κάτι είναι και αυτό ... σε γιατρό πήγες ?
Oct 23 2008 17:38
Photo

Anelis → Glaurung

μου περναει σιγααααα σιγααααα!
Oct 23 2008 16:02
Photo

Anelis → Glaurung

ωχ ποσταριστικε 2 φορες!! σορι!!!
Oct 23 2008 16:02
Photo

Glaurung → Anelis

πές μου οτι σου πέρασε και δεν είσαι ακόμα άρρωστη :congrats:
Oct 23 2008 13:35
Photo

Glaurung → Geutella

ευχαριστώ για το request , καλή χρονιά και καλή διασκέδαση :D τι σπουδάζεις ? εχτές είχε η δερφή μου την πρώτη της μέρα στο πανεπιστήμιο και ζηλεύω φοβερά !!! ΥΣ θα σου έστελνα το μήνυμα εχτές , όμως υπήρχε ενα πρόβλημα και δεν με άφηνε :P
Oct 23 2008 13:33
Photo

Glaurung → tsintori

σήμερα έκανα μια ώρα μόνο , και αυτή ήταν πληροφορική :hahaha: εσείς έχετε κατάληψη ακόμα ?
Oct 21 2008 13:47
Photo

Glaurung → tsintori

έχω πληροφορική :)
Oct 21 2008 10:29