Jump to content


Community Status Updates


Photo

tsintori → Glaurung

Tα ίδια...... Το setaki είναι από lotr;;;;
Nov 02 2008 20:38
Photo

Glaurung → tsintori

ναι και ευχαριστώ:D εσύ κανένα νέο ? καλό μήνα με την ευκαιρία :)
Nov 02 2008 18:44
Photo

Geutella → Glaurung

Γεια σου, τελικά δεν ξέρω αν τα έμαθες αλλά για το σχέδιο του roriconfan με τον σκληρό μείναμε στην κυριολεξία τρεις και ο κούκος (ο κούκος είναι ο rori χεχε) τέσπα οπότε χλωμό το βλέπω να γίνει τελικά, κρίμα γιατί ο roriconfan το έκανε με πολύ καλή διάθεση και τώρα έχει απογοητευτεί κομματάκι, πάντως κάποια anime ήδη τα έχει ανεβάσει σε megaupload στην anime-greek.forumotion.com οπότε με βλέπω να τα κατεβάζω από κει...
Nov 02 2008 17:38
Photo

tsintori → Glaurung

Hi.... Μήπως είσαι ο πρώην haku;;;; Τα σπάσει το setaki σου.....
Nov 02 2008 00:31
Photo

Anelis → Glaurung

εγω εχω βαρεθει τα fantasy εδω κ χρονια αλλα παλιοτερα τα λατρευα (καλα ιδιως τον Tolkien τον αγαπω ακομα) περαν του Τολκιν και της Ροουλινγκ μ αρεσε πολυ ο Guy Gavriel Kay, Terry Pratchett για τρελα γελια, Peter S.Beagle, Michael Moorkok κ αντε κ λιγο Ursula LeGuin τα forgotten realms κτλ παντα τα σιχαινομουνα κ δεν τα αγγιξα σχεδον καθολου
Nov 01 2008 00:04
Photo

Glaurung → Anelis

ναι , έχει 31 μέρες :D μεγάλος ! πιθανόν να μην έχω τις τρελές γνώσεις , όμως ήταν η πρώτη μου επαφή με το fantasy . Οπότε , εκτώς απο τη σταθερή του αξία , έχει και συναισθηματική αξία για εμένα . Εσύ ?
Oct 31 2008 22:33
Photo

Anelis → Glaurung

ωπ βιαστικος εισαι, αυριο αλλαζει ο μηνας βρε! ναι επιτελους ειμαι πληρως υγιης, δεν θα αντεχα αλλο! βλεπω Tolkien φαν ε;
Oct 31 2008 21:19
Photo

the goblin → Glaurung

πως παει:tensai:
Oct 31 2008 21:18
Photo

Glaurung → Anelis

:tensai: ευχαριστώ πολύ , είσαι τώρα 100% υγιή ? κανένα νέο ? καλό σου μήνα με την ευκαιρία :)
Oct 31 2008 21:17
Photo

Anelis → Glaurung

επ, και αλλαγη username και αλλαγη ava! κοντεψα να μη σε καταλαβω με γεια και καλοφορετα :)
Oct 31 2008 21:10
Photo

Glaurung → the goblin

:hahaha::hahaha::hahaha:
Oct 31 2008 14:28
Photo

the goblin → Glaurung

ποσες ωρες εισαι μεσα:oo:
Oct 30 2008 19:25
Photo

Glaurung → the goblin

χεχεχε , μυστικό :tensai::hahaha:
Oct 30 2008 15:44
Photo

the goblin → Glaurung

ρε συ πως αλαξες το username σου:oo:
Oct 30 2008 15:36
Photo

Daf_Chan → Glaurung

[URL]http://www.anime.gr/forums/meetings-%D0%F1%EF%E2%EF%EB%DD%F2/3089-%CD%DD%E1-%D3%EC%FD%F1%ED%E7-30.html[/URL] well,ψήσου.(δες τελευταιο post)
Oct 26 2008 18:14