Jump to content


Community Status Updates


Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Ενταξει, εκλαψα αρκετα πιστευω. :P Aααα και εγω ειχα παει σινεμα για αυτο! Στα village του ρεντη νομιζω, εσυ? :P Εvil dead, απο τις πιο epic σειρες. Θελω πολυ να βγαλουν και 4ο. Αλλα οι ιδιοι! [url]http://btjunkie.org/torrent/I-Saw-The-Devil-2010-BRrip-DivX-Filmikz/9620901399782a57fd75dacdb0687ccdd526fd0d1dd9[/url] epic as well. Να ξερεις ομως δεν εχει τπτ υπερφυσικο. Με ενα δολοφονο ειναι.
Feb 09 2011 19:03
Photo

Anelis → BrainDeadAlive

Έτσι να κλαις! Είχα πάει να δω το remake του dawn of the dead στο σινεμά και έφυγα στο πρώτο τέταρτο γιατί η φίλη μου δίπλα έβαλε τα κλάματα στο ζομποκοριτσάκι. Ε και μου έμεινε άχτι, είχα και το boyfriend τρελό και παλαβό με ζόμπια, και κάτσαμε και κάναμε zombie marathons (night of the living dead και το remake του, τα 2 dawn, το day, evil dead trilogy) και μετά από εκεί με πήρε η μπάλα!! Btw στείλε κανά λινκ να κατεβάσω επιτέλους το I saw the devil...
Feb 09 2011 09:31
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Aκουγεται σαν ποζεριασμα ιντιντ. Αλλα...αλλα... ειπες οτι δεν ειμαι τρου στα ζομπι.... :( :P hahah ναι ε? Με ποιες ταινιες τα αγαπησες??
Feb 09 2011 02:12
Photo

Anelis → BrainDeadAlive

Χαχαχαχα, μα το ξέρω ότι μιλάς σοβαρά, σου κάνω πλάκα γιατί ακούστηκε σαν ποζέριασμα (και γιατί με έχει φάει η ζήλια που αγάπαγες τα μωρά μου πριν από εμένα που τα έμαθα το 2003 και τα ερωτεύτηκα αρχές 2004... Τ^Τ )
Feb 08 2011 21:29
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Hahahaha γιατι?? Σοβαρα σου μιλαω! Ειχε ο πατερας μου κασετες του fulci, argento, αλλες με ζομπι, καποια amityville, evil dead 2, και εβλεπα απο μικρος! Ειχα μεγαλυτερο αδερφο και ξαδερφη κιολας γιαυτο, μονος μου δεν θα τα βλεπα φανταζομαι :P Aλλα το dawn of the dead το βλεπα μονος μου το 2000 που το χα μονιμα μεσα στο βιντεο XD και πολλακις μαλιστα! XD
Feb 08 2011 13:11
Photo

Anelis → BrainDeadAlive

Και εμένα μου άρεσαν από την κούνια!!! Α παράτα μας ρεεεε!!!!! :P χο χο χο
Feb 07 2011 23:02
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Xεχεχε για το 3ο επεισοδιο ελεγα, που 2 χαζοι μπατσοι κανουν μαγκιες στους 3 που πηγαν για προμηθειες, και τους φαγαν τα ζομπια στο τελος :P Ωραιο ειναι!! Σημερα ξαναειδα το REC και αυριο εχει σειρα το REC 2 xD και μετα το walking dead!! :$
Dec 13 2010 04:08
Photo

Anelis → BrainDeadAlive

Χαχαχα, για ποιό λες ρε συ, γιατί έχω χάσει λίγο την μπάλα... Τα σπάει αυτό, ελπίζω να πωρωθείς όσο και εγώ.
Dec 12 2010 23:29
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Bastard cops got what they deserved. Βλεπω το Dead Set XD
Dec 11 2010 23:26
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Hahahaha Ειχε πλακα ρε συυυυυυυυυ. και ωραια ζομποτερατα!!! :P
Dec 04 2010 15:46
Photo

Anelis → BrainDeadAlive

Ντροπή ρε που σου αρέσει το Doghouse! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑΑΑ!
Dec 04 2010 12:42
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Το πήρα απόφαση. Κατεβαζω και το τεταρτο τωρα και θα το δω ολα μαζι οταν ολοκληρωθει XD Κατεβασα σημερα και το dead set! Αν ειναι να δεις μια ταινια αυτες τις μερες, να δεις το I saw the devil..
Nov 24 2010 21:03
Photo

Anelis → BrainDeadAlive

Ακόμα; Δες τα βρε!! Είναι καλοφτιαγμένα και πραγματικά είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψεις. Μπα τα saw τα παράτησα μετά το 2ο, αν και τα έχω όλα πλην του 3d κατεβασμένα να τα δω κάααααποτε.
Nov 19 2010 05:40
Photo

BrainDeadAlive → Anelis

Χαχαχα τα εχω κατεβασει τα επεισοδια, απλα δεν εχει τυχει ΑΚΟΜΑ να τα δω. :P Χθες, ειδα το saw 3d. πλακα ειχε!Το χεις δει? Σορρυ για την καθυστερημενη απαντηση κιολας >.<
Nov 18 2010 19:34