Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Zoro → Mad_Hatter
Αχά, πάντως είχα ακούσει από φίλους ότι είναι πολύ σκοτεινό, κι ας μην του φαίνεται από το σχέδιο. Μιας και με ψήνουν κάτι τέτοια θα του δώσω μια προσπάθεια το συντομότερο... προς το παρόν με το FMA την έχω καταβρεί πάντως, rly nice shonen indeed.
Ιούν 22 2010 17:15
Mad_Hatter → Zoro
ah, με παιδευεις οταν μου λες να κανω καταταξεις, αλλα για μενα ειναι σε επιπεδο OP η εστω ελαχιστα πιο κατω.
Ιούν 22 2010 17:08
Mad_Hatter → Strange Loop
heh ολλες οι δραστηριοτητες του forum πρεπει να παγωνουν την ιερη ωρα της μπαλας xd
Ιούν 22 2010 17:03
Zoro → Mad_Hatter
Χαχ, νομίζετε με πιάνετε αδιάβαστο, κύριε Rin; :tensai:
Το έχω υπόψιν εδώ και πάρα πολύ καιρό (σκέψου το anime το κατέβασα το προηγούμενο καλοκαίρι :hahaha:, ενώ το manga πριν μερικούς μήνες), αλλά τι να κάνουμε, είμαι πιασμένος με το FMA αυτή την περίοδο, προχτές τελείωσα το πρώτο (anime) και μπορώ να πω ότι χαίρομαι που το ξεκίνησα πρώτο, νομίζω θα το εκτιμήσω πιο πολύ έτσι, χώρια που μου φάνηκε πολύ καλό σαν εισαγωγικό στον κόσμο της σειράς... in any case άκουσα είχε πολύ filler μέσα αλλά πραγματικά έγινε υπέροχη δουλειά, έτσι πρέπει να είναι όλα τα fillers (φυσικά να αναμένεις σεντόνι κι εκεί κάποια στιγμή :P).
Παρακολουθώ το Brotherhood από χτες λοιπόν και αφού υποτίθεται είναι και καλύτερο από το πρώτο προβλέπω marathon αυτές τις μέρες (όσο το επιτρέπουν οι εξετάσεις πάντα :calm:).
Το HxH σε τι επίπεδο το βάζεις πάντως; OP, FMA ή πιο κάτω; :P
Ιούν 22 2010 17:01
Strange Loop → Mad_Hatter
Μη βαζεις ασχετα stuff στο guess who ,οταν εχει μπαλα..
ετσι εχουμε καταντησει..
[spoiler][youtube]MrtPxpkFxEs[/youtube][/spoiler]
Ιούν 22 2010 16:59
Mad_Hatter → Zoro
σταματηστε να γραφετε σεντονια για το fairy tail Κυριε Zoro και τρεχτε να διαβασετε το [URL="http://www.mangatraders.com/manga/series/42"]HunterxHunter[/URL]
Very strongly recommended.
Ιούν 22 2010 16:45
Mad_Hatter → iristella
Δεν ειμαι πολυ των fps, για μετα την εξεταστικη το συζηταμε :)
Ιούν 21 2010 16:54
Strange Loop → Mad_Hatter
[IMG]http://freddos.yooblog.gr/files/2010/06/zizou.gif[/IMG]
i loled
Ιούν 21 2010 13:13
Black Rock → Mad_Hatter
[IMG]http://img714.imageshack.us/img714/5002/05eefd8ca5e6e4c394a7e3d.jpg[/IMG]
Ιούν 20 2010 23:42
Mad_Hatter → The Tragic Prince
Ενταξει, το awesomeness σε καινουργιο επικο επιπεδο.
Πρεπει να βρω τις picπου χρησιμοποιησε ο τυπος
Ιούν 20 2010 11:16


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
