Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → Mad_Hatter

Αχά, πάντως είχα ακούσει από φίλους ότι είναι πολύ σκοτεινό, κι ας μην του φαίνεται από το σχέδιο. Μιας και με ψήνουν κάτι τέτοια θα του δώσω μια προσπάθεια το συντομότερο... προς το παρόν με το FMA την έχω καταβρεί πάντως, rly nice shonen indeed.
Ιούν 22 2010 17:15
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Zoro

ah, με παιδευεις οταν μου λες να κανω καταταξεις, αλλα για μενα ειναι σε επιπεδο OP η εστω ελαχιστα πιο κατω.
Ιούν 22 2010 17:08
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Strange Loop

heh ολλες οι δραστηριοτητες του forum πρεπει να παγωνουν την ιερη ωρα της μπαλας xd
Ιούν 22 2010 17:03
Φωτογραφία

Zoro → Mad_Hatter

Χαχ, νομίζετε με πιάνετε αδιάβαστο, κύριε Rin; :tensai: Το έχω υπόψιν εδώ και πάρα πολύ καιρό (σκέψου το anime το κατέβασα το προηγούμενο καλοκαίρι :hahaha:, ενώ το manga πριν μερικούς μήνες), αλλά τι να κάνουμε, είμαι πιασμένος με το FMA αυτή την περίοδο, προχτές τελείωσα το πρώτο (anime) και μπορώ να πω ότι χαίρομαι που το ξεκίνησα πρώτο, νομίζω θα το εκτιμήσω πιο πολύ έτσι, χώρια που μου φάνηκε πολύ καλό σαν εισαγωγικό στον κόσμο της σειράς... in any case άκουσα είχε πολύ filler μέσα αλλά πραγματικά έγινε υπέροχη δουλειά, έτσι πρέπει να είναι όλα τα fillers (φυσικά να αναμένεις σεντόνι κι εκεί κάποια στιγμή :P). Παρακολουθώ το Brotherhood από χτες λοιπόν και αφού υποτίθεται είναι και καλύτερο από το πρώτο προβλέπω marathon αυτές τις μέρες (όσο το επιτρέπουν οι εξετάσεις πάντα :calm:). Το HxH σε τι επίπεδο το βάζεις πάντως; OP, FMA ή πιο κάτω; :P
Ιούν 22 2010 17:01
Φωτογραφία

Strange Loop → Mad_Hatter

Μη βαζεις ασχετα stuff στο guess who ,οταν εχει μπαλα.. ετσι εχουμε καταντησει.. [spoiler][youtube]MrtPxpkFxEs[/youtube][/spoiler]
Ιούν 22 2010 16:59
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Zoro

σταματηστε να γραφετε σεντονια για το fairy tail Κυριε Zoro και τρεχτε να διαβασετε το [URL="http://www.mangatraders.com/manga/series/42"]HunterxHunter[/URL] Very strongly recommended.
Ιούν 22 2010 16:45
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Δεν ειμαι πολυ των fps, για μετα την εξεταστικη το συζηταμε :)
Ιούν 21 2010 16:54
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Εσένα πότε θα σε υποδεχτούμε online στο tf2?
Ιούν 21 2010 16:45
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Strange Loop

hahahahahahaha epic gif is epic.
Ιούν 21 2010 13:15
Φωτογραφία

Strange Loop → Mad_Hatter

[IMG]http://freddos.yooblog.gr/files/2010/06/zizou.gif[/IMG] i loled
Ιούν 21 2010 13:13
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

[IMG]http://img714.imageshack.us/img714/5002/05eefd8ca5e6e4c394a7e3d.jpg[/IMG]
Ιούν 20 2010 23:42
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

νασαι καλα, boy! ^^
Ιούν 20 2010 23:12
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

οπ, χρονια πολλα ρε
Ιούν 20 2010 23:11
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

[IMG]http://i45.tinypic.com/33a7zok.jpg[/IMG]
Ιούν 20 2010 20:42
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

Ενταξει, το awesomeness σε καινουργιο επικο επιπεδο. Πρεπει να βρω τις picπου χρησιμοποιησε ο τυπος
Ιούν 20 2010 11:16