Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

[IMG]http://i45.tinypic.com/2hpukoz.jpg[/IMG] τα ιαπωνικα που φωναζει δεν εχω ιδεα τι σημαινουν xd
Ιούν 24 2010 21:43
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

[IMG]http://img199.imageshack.us/img199/3692/53888bede730b7df3bffc42.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 21:40
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

[IMG]http://i45.tinypic.com/jfevzb.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 21:20
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

I never decline a challenge! [IMG]http://img441.imageshack.us/img441/161/928ef203fc13276f1391bfc.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 21:03
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

θες να το παμε μεχρι τελικης πτωσεως?I will take that challenge! [IMG]http://i46.tinypic.com/2rnift1.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 20:55
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

[IMG]http://img691.imageshack.us/img691/4374/67d1cac3e4cd5602707ac07.jpg[/IMG] I like where this is going
Ιούν 24 2010 20:44
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

terra <3 ανταποδιδω με [IMG]http://i47.tinypic.com/2ewehpc.jpg[/IMG] [IMG]http://i48.tinypic.com/15hk06.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 19:22
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

Κι όχι μόνο... [IMG]http://img30.imageshack.us/img30/5465/19e81ec141fa73001761d05.jpg[/IMG] [IMG]http://img695.imageshack.us/img695/9361/ba70532359d1932626105fa.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 19:02
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

Φυσικα και δεν ειναι gay:hahaha:. Bartz was a lucky bastard [IMG]http://i50.tinypic.com/34nl1lh.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 18:16
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

Βλέπεις πόσο ακαταμάχητος είναι; Κι όμως όλοι gay τον ανεβάζουν gay τον κατεβάζουν. Όχι σε παρακαλώ τώρα. Υπήρχε άλλο παιχνίδι FF που ο κύριος πρωταγωνιστής να περιτρυγιρίζεται από χαρέμι; Όλα τα είχε! P.S: Galuf is not a matter cause he was an old hag
Ιούν 24 2010 17:45
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

[IMG]http://i47.tinypic.com/2vug4g5.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 15:58
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

[IMG]http://img823.imageshack.us/img823/6946/d289a8969c12c67c5519ec9.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 15:50
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i46.tinypic.com/2a9431l.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 12:35
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Zoro

Οι μαχες αποδιδοντε τελεια.Και ο Togashi ξερει πολυ καλα να φιαχνει power system/levels και να περιγραφει μαχες. Το σχεδιο του απλα ειναι αφελες και πολυ απλο, δε θα εχεις προβλημμα να το διαβασεις do it now xd
Ιούν 23 2010 22:30
Φωτογραφία

Zoro → Mad_Hatter

lol, έλα ρε δεν το ήξερα αυτό. Στο πρώτο υπήρχαν αρκετά επεισόδια που φυσικά δεν χρειάζονταν, αλλά τα υπόλοιπα τα βρήκα τρομερά για filler, αν και ακόμη δεν είμαι 100% σίγουρος για το τι είναι και τι δεν είναι filler, τα ανακαλύπτω atm στο B, αν και έχω μια μέση ιδέα. Ειδικά οι τελευταίες δεκάδες επεισοδίων του πρώτου ήταν φοβερές πάντως (εκεί φαντάζομαι θα ήταν όλες filler), αν και η ταινία με ξενέρωσε τρομερά (με αυτήν τελειώνει κανονικά το πρώτο fma). Αααννν ποτέ βρεις χρόνο θα σου έλεγα δες το και μόνο για να έχεις μια ιδέα του τι εστί καλό filler. Γιατί μέχρι να φτάσω up to date, με τις εξετάσεις που είμαι παίζει και να έχουν περάσει 3 βδομάδες XD, αν και απ' όσο έχω δει στο 62/64 είναι τώρα, άρα 2 βδομάδες πρέπει να λείπουν νομίζω (απλώς δεν το έχουν βγάλει οι eclipse ακόμα). Επίσης έχω να δω και τα 3 OVA και ακόμη και να τα έχω τελειώσει όλα μέσα σε 2 βδομάδες, πιάνω manga για να δω την συνέχεια. :P Το σχέδιο του HxH παλεύεται btw; Είχα ακούσει και ρίξει και μερικές ματιές και μου φάνηκε ακόμα πιο weird από του OP, αναρωτιέμαι πως αποδίδονται οι μάχες.
Ιούν 23 2010 22:19