Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → Zoro

Το παλιο fma το ειχα droparei πριν χρονια νωρις.Μολις τελιωσα το καινουργιο μου ειπαν τι γινετε στο παλιο και δε μου αρεσε :( Καλα γιατι δε περιμενεις 3 βδομαδες να τελιωσει να το δεις ολλο μαζι? [SIZE=1]also HxH is smaller in size xd[/SIZE]
Jun 23 2010 21:45
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Στο 9, αν και επαναλήψεις αυτών που έγιναν στα πρώτα 25κάτι επεισόδια του πρώτου είναι, δεν βλέπω την ώρα να περάσω στα διαφορετικά. Πάντως αν και είναι αξιοθαύμαστο πως χώρεσαν τόσο πράμα σε 10κάτι επεισόδια, ο τρόπος που κυλούσε η ιστορία γι' αυτά τα γεγονότα μου άρεσε πιο πολύ στο προηγούμενο, το βρήκα λίγο rushed στο B, αν και γενικά δεν έχω παράπονο (ίσα ίσα από το να ξαναβλέπω τα ίδια προτιμώ να είναι σε λιγότερα eps). Επίσης για κάποιον παράξενο λόγο το σχέδιο μου άρεσε πιο πολύ στο πρώτο, αλλά φυσικά χρώματα και ποιότητα εικόνας είναι άπαιχτα στο B, να 'ναι καλά το budget τους! (άντε με έψησες, μετά το FMA θα ρίξω μια ματιά και στο HxH, άλλωστε είμαι σε shonen phase αυτή την περίοδο και πρέπει να ξεφορτωθώ κάποια πριν περάσω στα seinen που θέλω xd)
Jun 23 2010 21:21
Photo

Mad_Hatter → Zoro

ε αυτα ειναι μικροομοιοτητες xd Που εισαι στο FMAB? Και επιμενω να αρχισεις το manga του HXH παραυτα :)
Jun 23 2010 21:06
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Καλά σίγουρα, ο Griff σκέψου είναι αγαπημένος κακός στην ιστορία (I just happen to prefer Guts) και τον πάω γενικά, απλώς είπα ότι έχουν κάτι μικρά κοινά του στύλ κόμπλεξ ανωτερότητας, traitors, rivalry με main, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και τα σχετικά, σε όλα τα υπόλοιπα οι λέξεις seinen και shonen κάνουν την διαφορά φυσικά. Και απλώς απ' αυτά και μόνο υπέθεσα ότι δεν θα τον πας όσο τον πρωταγωνιστή, όταν το διαβάσεις. :rolleyes: Όχι, αν και έχω κατεβάσει τις σειρές και ακούσει για το(ν) laughing man, δεν τις έχω δει. Είναι στην λίστα αναμονής μαζί με άλλα τόσα. :( Έχω δει τις 2 ταινίες gits πάντως.
Jun 23 2010 21:02
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Να σου πω την αληθεια ουτε ο griffith μου φαινετε πως φερνει προς sasuke. ty για το set, απο ghost in the shell stand alone complex ειναι το εχεις δει?
Jun 23 2010 20:34
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Χεχ, ότι αν ο ένας φέρνει λίγο προς Sasuboy δεν σημαίνει ότι ο άλλος φέρνει προς Ναρούτιον (yup, I can find a comparison out of everything xd). Btw ξέχασα να το αναφέρω αλλά rly great set, ειδικά το avatar. Παίζει να είναι το καλύτερο που έχεις βάλει ως τώρα (animated + transparent και μέσα στα όρια = win!). Whitebeard approves. [IMG]http://i41.tinypic.com/2dipvnb.jpg[/IMG]
Jun 23 2010 19:43
Photo

Night Wizard SealMad_Hatter

Yes sir. You must continue Noblesse :P Προχώρα το και θα δείς για που αλλού είναι οι βρυκόλακες. Εσένα πιστεύω θα σου αρέσει. Έχει μέσα στοιχεία... Continue and you will see :P
Jun 23 2010 00:52
Photo

Strange Loop → Mad_Hatter

Dicks Blue. Καλυτερα γιατι δεν την παλευω αν εχω και αλλο εβδομαδιαιο manga να διαβαζω. Δεν ειμαι πολυ του διαβασματος σε pc. Το ανιμε το απολαυσα περισσοτερο και ειδικα τα OVA που ειχαν και βελτιωμενο animation. Aντε να τελειωσει αυτο το arc και να δουμε καμια ανακοινωση για την συνεχεια των OVA και τιποτα αλλο
Jun 23 2010 00:35
Photo

Mad_Hatter → Strange Loop

Ετσι, hisoka/HxH :respect: Το γκαστρωμα με τα hiatus να μην ειχε ο Togashi μονο......
Jun 23 2010 00:02
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Λολ τι σχεση εχει ο Guts με τον Naruto? Και φυσικα ειμαι fan του Guts xd
Jun 22 2010 23:34
Photo

Strange Loop → Mad_Hatter

Ηisoka FTW ρε. To ΗxH το ειχα αρχισει πριν το naruto και oταν ειδα και naruto λεω τι καραντιγραφη ειναι ..που ειναι μεταξυ μας. τουλαχιστον πηρε ιδεες ο Kishimoto Πριν 4 5 χρονια θυμαμαι επικα flame wars σε φορουμς για hisoka vs οrochimaru
Jun 22 2010 18:41
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Ναι πιάστο κι εσύ όποτε μπορείς, να πέσει καμιά καψοσυζήτηση Guts vs Griffith (btw μιας και ο Griffith μια πολύ καλύτερη version του Sasuke είναι απλά, σε βλέπω για fan του πρώτου, hope so δλδ[SIZE=1] guts is no naruto btw[/SIZE])! :P Msn, τιν' τούτο, τρώγεται; XD Είχα σχεδιάσει να μπω περισσότερο αυτή την περίοδο, αλλά μια οι εξετάσεις, μια το FMA, [SIZE=1][S]μια τα σεντόνια στο forum[/S] [SIZE=2]και ξεχάστηκα. Άντε καλά, τώρα που μου το θύμησες με βλέπω να μπαίνω λίγο πιο συχνά τουλ.[/SIZE] [/SIZE]
Jun 22 2010 17:45
Photo

Mad_Hatter → Zoro

To σκεφτομε εδω και καιρο το berserk, μαλλον για μετα την εξεταστικη. Btw σε κανα msn θα σε δουμε εσενα?
Jun 22 2010 17:37
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Heh, you got the right man για συζητήσεις (soon)! Πέτυχα και το τελευταίο post σου και είδα για Sasuke done right, για να το λες και συ πρέπει να είναι όντως imba ο τύπος. XD Πάντως μιας και λέμε για σκοτεινό, σφαξίματα με παιδιά και μη και κυρίως πυκνά hiatus, το Berserk manga πότε λες να το πιάσεις; Έχει όλα αυτά που είπες + είναι seinen και με τέλειο σχέδιο. :P
Jun 22 2010 17:27
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Ναι, ειδικα στο τελευταιο arc σφαζουν παιδια με μπαλταδες. Το μονο αρνητικο περα απο το σχεδιο ειναι πως ο mangaka κανει συχνα πυκνα hiatus. Read it asap, προσφατα το τελιωσα και θελω κοσμο να το συζηταω :P
Jun 22 2010 17:21