Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → Hatake Kakashi

εγω λεω θα γινει αυτο που πιστευα παλια, δηλαδη θα βρει το Real σωμα ο gai και θα θυσιαστει η Konan για να τον σωσει.[COLOR=white]Γιατι πρεπει να επαληθευτει και αυτο που ειπε στη συνεντευση του ο κισι, για τον Jirayia-pein.[/COLOR]
Feb 18 2009 12:46
Photo

Hatake Kakashi → Mad_Hatter

Aστα να πανε αλλα περιμεναμε τι να πω δεν το περιμενα με τιποτα,μακαρι να κανω λαθος αλλα μου φαινεται οτι το τελος του ειναι κοντα
Feb 18 2009 12:40
Photo

Mad_Hatter → Hatake Kakashi

τι pic ηταν αυτη ρε συ :(
Feb 18 2009 12:33
Photo

kelborn3 → Mad_Hatter

Πολυ καλο ειναι το maresei to avatar
Feb 16 2009 00:53
Photo

Mad_Hatter → Zoro

yup o luffy ειναι κλασσης ανωτερος απο τους naruto-ichigo.Ο ενας ειναι μια αδελφη που κυνηγαει τον sasuke και ο αλλος ειναι παντελως αχρηστος και ανικανος για ολλα(Απο την αρχη της σειρας εχει φαει ξυλο περισσοτερες φορες απο οσσες εχουν φαει naruto+luffy μαζι). O Aokiji ειναι Respect επειδη αφησε την robin και ton luffy και ειναι και τουμπανος. And one more time naruto>one piece>>>>>bleach
Feb 15 2009 21:06
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Τι είδαν τα μάτια μου; Αναγνωρίζεις ότι ο Luffy έιναι ανώτερο είδος πρωταγωνιστή από τους άλλους 2 ε; Χαίρομαι ιδιαίτερα,γιατί κι εγώ το ίδιο πιστεύω,αν μη τι άλλο αναγνωρίζεις κατι που έχει η σειρά καλύτερο από τις άλλες 2 ή τουλάχιστον την μια(ξέρεις ποια λέω). Aokiji επίσης από τους faves μου(όλοι μετά από από Zoro πάντα),πολύ κουλ η ικανοτητά του και αφασία το στυλ του.:P
Feb 15 2009 20:52
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

like my new pein profile?
Feb 15 2009 20:25
Photo

Mad_Hatter → Zoro

thanks man :)
Feb 14 2009 18:55
Photo

Zoro → Mad_Hatter

από το volume 42 και μετά ξεκινάει το chapter 400 και το site έχει μέχρι το volume 52 που περιέχει έως και το chapter 512 και θα τα βρεις [URL="http://www.onepiecegold.it/manga3.htm"]εδώ[/URL]. (το site είναι ιταλικό αλλά έχει πολύ καλές ταχύτητες,μην ανυσηχείς,στα αγγλικά είναι τα volumes) για τα υπόλοιπα volumes,τα οποία φτάνουν έως το chapter 532,είδα δεν έχουν κυκλοφορήσει μαζεμένα και μεταφρασμένα σε .zip file ακόμη(ή εγώ δεν τα βρήκα τουλάχιστον :P),οπότε θα πρέπει να τα διαβάσεις από το onemanga,που είναι για online manga reading,[URL="http://www.onemanga.com/One_Piece/"]εδώ[/URL]...από το chapter 513 και μετά πάντα. Ότι απορίες έχεις ρώτα ελεύθερα,ελπίζω να βοήθησα. Καλό ξεκίνημα με την καλύτερη shounen σειρά. : P
Feb 14 2009 18:48
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Και direct dl καλο ειναι.Απο το chapter 400 και μετα θελω, εκει ειχα αφησει το anime :P
Feb 14 2009 17:59
Photo

Zoro → Mad_Hatter

ριν-κουν δεν ασχολούμαι με τόρρεντς,αλλά τα έχω από μερικά σάητς σε direct download...σε ενδιαφέρουν; επίσης,θες κάποια συγκεκριμένα volumes ή όλα; συγχαρητήρια πάντως που ξεκινάς να διαβάζεις το μάνγκα της καλύτερης σειράς.:tensai:
Feb 14 2009 17:47
Photo

Mad_Hatter → Zoro

κανα torrent για το one piece manga υπαρχει, γιατι εγω τα βρισκω μονο σε raw?Ε φανταστικε zoro?
Feb 14 2009 17:38
Photo

iristellaMad_Hatter

Από όσο ξέρω ο Pain έχει ήδη εμφανιστεί στο anime. Από εκεί και πέρα εφόσον δεν δείχνεις κάτι πιο συγκεκριμένο όπως πχ το περιεχόμενο της Sig σου δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν είναι ότι βγαίνει κάποιο δραματικό συμπέρασμα για την εξέλιξη των γεγονότων στην σειρά.
Feb 12 2009 19:26
Photo

Mad_Hatteriristella

iri, να σε ρωτισω, υπαρχει περιπτωση να μου την πει κανας mod επειδη εχω τον pein avatar?Ξερεις naruto manga spoilers και τετοια.
Feb 12 2009 19:24
Photo

Mad_Hatteriristella

ah, no problems, παω να το αλλαξω :P
Feb 12 2009 18:14