Community Status Updates
gexion → Mad_Hatter
[B]hey dude,thnx 4 the suppot στο artwork μου![/B]
[B]~~deeply honored :P[/B]
Mar 01 2009 13:08
Mad_Hatter → Zoro
there u go :)
[URL]http://www.anime.gr/forums/anime-polls-contests-trivia/1961-bleach-naruto-one-piece-24.html#post289909[/URL]
Mar 01 2009 02:30
Zoro → Mad_Hatter
Ja,όπως σου πα και irc,στην συγκεκριμένη περίπτωση του OP θεωρώ το anime κατά πολύ ανώτερο του manga και δεν θέλω να ξέρω τι συμβαίνει.
Εφοπλίζομαι με υπομονή και (προσπαθώ να) μένω μακρυά από spoilers.xD
Καλή Συνέχεια επομένως,θα περιμένω ολικές εντυπώσεις συγκριτικά με κάποιο ανταγωνιστικό manga.:orly:
Feb 25 2009 10:30
Zoro → Mad_Hatter
...αφού δεν διαβάζω το μάνγκα,τι μου το λες;για να υποκύψω και να το ξαναπιάσω;:sadist:
ε όχι,δεν θα περάσει!ανιμέ φδγ λέμε!:P
Καλό κάψιμο όπως και να χει.:)
Feb 24 2009 18:37
Hatake Kakashi → Mad_Hatter
Συμφωνω με αυτα που λες για το god realm αλλα και για το 6ο τσακρα type.ελπιζω να μας λυθουν πολλες αποριες στα επομενα τσαπτερ,ειναι κριμα να χαθει ενας χαρακτηρας με τοσο μεγαλο Potential,οσο για το πως κινειται εγραψα την γνωμη μου στο Ναρουτο thread.
Feb 18 2009 13:15
Mad_Hatter → Hatake Kakashi
εντομεταξυ δεν εχει φανει ακομα [COLOR=white]το 6ο chakra type[/COLOR], που μαλλον το ελεγχει το κανονικο του σωμα[COLOR=black], και καποιο ρολο θα παιξει σε ολλο το Manga, αρα μαλλον θα τη γλιτωσει ο nagato, αλλα θα χασει σιγουρα το god realm.[/COLOR]
Feb 18 2009 12:56
Hatake Kakashi → Mad_Hatter
Μπορει να γινει κατι τετοιο,ελπιζω να σηκωθει καποτε απο κει και να τον δουμε σε σε μια μαχη να δινει ολα.
Feb 18 2009 12:49


This status update has reached the maximum number of replies allowed
