Jump to content


Community Status Updates


Photo

gexion → Mad_Hatter

[B]hey dude,thnx 4 the suppot στο artwork μου![/B] [B]~~deeply honored :P[/B]
Mar 01 2009 13:08
Photo

Mad_Hatter → Zoro

there u go :) [URL]http://www.anime.gr/forums/anime-polls-contests-trivia/1961-bleach-naruto-one-piece-24.html#post289909[/URL]
Mar 01 2009 02:30
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Ja,όπως σου πα και irc,στην συγκεκριμένη περίπτωση του OP θεωρώ το anime κατά πολύ ανώτερο του manga και δεν θέλω να ξέρω τι συμβαίνει. Εφοπλίζομαι με υπομονή και (προσπαθώ να) μένω μακρυά από spoilers.xD Καλή Συνέχεια επομένως,θα περιμένω ολικές εντυπώσεις συγκριτικά με κάποιο ανταγωνιστικό manga.:orly:
Feb 25 2009 10:30
Photo

Mad_Hatter → Zoro

lol δε διαβαζεις το manga?Μονο το anime?
Feb 24 2009 18:58
Photo

Zoro → Mad_Hatter

...αφού δεν διαβάζω το μάνγκα,τι μου το λες;για να υποκύψω και να το ξαναπιάσω;:sadist: ε όχι,δεν θα περάσει!ανιμέ φδγ λέμε!:P Καλό κάψιμο όπως και να χει.:)
Feb 24 2009 18:37
Photo

Mad_Hatter → Zoro

oi oi zoro! 70 chapterakia εμειναν για να σας φτασω στο latest!
Feb 23 2009 21:37
Photo

Emmanouela → Mad_Hatter

στις 3 μαρτιου... :'(
Feb 22 2009 17:38
Photo

Mad_Hatter → Emmanouela

ποτ πας ροδο?
Feb 22 2009 17:19
Photo

Emmanouela → Mad_Hatter

μια χαρα ειμαι και εγω! :)
Feb 22 2009 17:09
Photo

Mad_Hatter → Emmanouela

μια χαρα ειμαι, εσυ?
Feb 22 2009 17:00
Photo

Emmanouela → Mad_Hatter

τπτ ρε Rin! τι κανεις?
Feb 22 2009 16:54
Photo

Mad_Hatter → Emmanouela

thanks Για το request :)
Feb 22 2009 16:13
Photo

Hatake Kakashi → Mad_Hatter

Συμφωνω με αυτα που λες για το god realm αλλα και για το 6ο τσακρα type.ελπιζω να μας λυθουν πολλες αποριες στα επομενα τσαπτερ,ειναι κριμα να χαθει ενας χαρακτηρας με τοσο μεγαλο Potential,οσο για το πως κινειται εγραψα την γνωμη μου στο Ναρουτο thread.
Feb 18 2009 13:15
Photo

Mad_Hatter → Hatake Kakashi

εντομεταξυ δεν εχει φανει ακομα [COLOR=white]το 6ο chakra type[/COLOR], που μαλλον το ελεγχει το κανονικο του σωμα[COLOR=black], και καποιο ρολο θα παιξει σε ολλο το Manga, αρα μαλλον θα τη γλιτωσει ο nagato, αλλα θα χασει σιγουρα το god realm.[/COLOR]
Feb 18 2009 12:56
Photo

Hatake Kakashi → Mad_Hatter

Μπορει να γινει κατι τετοιο,ελπιζω να σηκωθει καποτε απο κει και να τον δουμε σε σε μια μαχη να δινει ολα.
Feb 18 2009 12:49