Jump to content


Community Status Updates


Photo

AzathothMad_Hatter

well to digimon to ida sta italka ke to protimo sta italika so for me it's gatomon :D
Feb 05 2009 20:13
Photo

Mad_HatterAzathoth

tailmon einai sta yaponezika, gatomon einai to gamodub :P
Feb 05 2009 20:00
Photo

AzathothMad_Hatter

fisika min rotas emena, pes to ston gnisio digimon fan pu mu eftiakse to banner. epipleon nomizo pos apo ta iaponika o kathenas bori na to metafrasi diaforetika :D ke nomizo den elege tailmon ala gatomon :D
Feb 05 2009 19:58
Photo

Mad_HatterAzathoth

man απο καιρο ηθελα να στο πω αλλα παντα το ξεχναγα. Η ατακα του wizardmon ελεγε: "i havent betrayed you, i' ve never sided with anyone but tailmon from the start!" :P
Feb 05 2009 19:56
Photo

Mad_Hatter → Sacrous

Πιστευω οτι ηρθε η ωρα να ξαναποιασεις το manga του bleach.Αν δεις τη τελευταια σελιδα του τελευταιου chapter, Πιστευω θα καταλαβεις (Aυτου που βγενει τη παρασκευη εννοω) :P
Feb 04 2009 17:13
Photo

Mad_Hatter → Hatake Kakashi

Οντως εχεις δικαιο.ο Kishi δε κολωνει να κανει καμια ανατροπη,αν δεν εχουμε ολοκληρωμενη εικονα του chapter δε μπορουμε να μιλησουμε.
Feb 04 2009 16:03
Photo

Hatake Kakashi → Mad_Hatter

Ναι δικιο εχεις απλα τωρα ειναι διαφορετικη περιπτωση Σωστα το hachibi πρεπει να πιαστει πριν απο τον Ναρουτο,ισως να πιαστηκε και επιτηδες ισως και οχι,καλυτερα να συνεχισουμε τηνσ συζητηση οταν βγει το τσαπτερ οπου θα εχουμε μια ολοκληρωμενη εικονα.
Feb 04 2009 15:56
Photo

Mad_Hatter → Hatake Kakashi

Τα ασπρα γραμματακια ειναι spoilers, Μη τα δει κανας anime watcher και παθει καμια ζημια Μερικα γεγονοτα μου δινουν ελπιδες, για παραδειγμα το οτι [COLOR=white]απεδρασε το hachibi, αρα υπαρχει χρονος για διασωση του ναρουτο, αν οντως εχασε,αλλα λογικα παλι κατι θα κανει εδω ο Naruto και θα γλιτωσει[/COLOR] ( ετσι νικησε και τους neji-kakuzu) και στο κατω-κατω, πρεπει να επαληθευσει τον τιτλο του no1 surprising shinobi
Feb 04 2009 15:01
Photo

Mad_Hatter → Hatake Kakashi

Ου καλα εισαι, ηρθα σε οργασμο μολις ειδα το spoiler :P Αλλα με μια ποιο ηρεμη σκεψη καταλαβα οτι στο επομενο chapter θα ερθουν τα πραγματα τουμπα και θα νικησει ο ναρουτο.Δυστυχως για μενα αυτη τη μαχη του τη χρωσταει ο Kishi :(
Feb 04 2009 14:31
Photo

Hatake Kakashi → Mad_Hatter

Hello πιστευω πως το νεο τσαπτερ θα σου αρεσει πολυ :D
Feb 04 2009 14:22
Photo

Mad_Hatteriristella

ναι ρε συ, επιτελους βρηκαμε ενα κωμικο anime που αρεσει και στους δυο μας :P ποτε βγενει το νεο ep? Αμα θες κανε με add στο msn, το εχω γραψει στο profile μου, να τα λεμε και απο εκει :P
Jan 24 2009 22:26
Photo

iristellaMad_Hatter

Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε........ Από εδώ και στο εξής θα γελάμε παρέα! Αντε υπομονή τώρα μέχρι το επόμενο επεισόδιο....
Jan 24 2009 18:07
Photo

Mad_Hatteriristella

καλα ειδα τα 3 επισοδια, απλα τα σπαει η σειρα!! Μαμαει ο/η Mariya, απλα τα λογια ειναι λιγα για αυτον τον χαρακτηρα!
Jan 24 2009 13:23
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

ψηφισε rez τον lelouch στο heal/hurt και Heaven Τον krauser plz :)
Jan 24 2009 11:29
Photo

iristellaMad_Hatter

Σου ήρθε λίγο ξαφνικό ή η ιδέα μου είναι? (yeap you have just been succesfully trolled) :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Actually η πλήρης περιγραφή του χαρακτήρα του στα preview της σειράς είναι "crossdressing sadistic boy".... :hahaha: Aλλά ο τυπάς τα σπάει κυριολεκτικά.... Την μια είναι αθώα περιστερά σε στυλ [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/mariaholic1mariya18vm2.gif[/IMG] και την άλλη μεταμορφώνεται στην προσωποποίηση του κακού σε στυλ.... [IMG]http://i54.photobucket.com/albums/g120/Pilica-photos/mariaholicava2.gif[/IMG] H σειρά πάντως τα σπάει...... Δες την να ρίξεις επικό γέλιο.
Jan 23 2009 22:53