Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

χαοχαοαχοχαο τελικα τον εσφαξες αυτον τον καποιον? :P παρε και το videaki που με εβαλε στη σειρα [url=http://www.youtube.com/watch?v=hAdtySk9QC4]YouTube - Bakura gets a job at youtube.com[/url]
Μάρ 21 2009 15:57
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Ναι ο Seirios με πέτυχε την κατάλληλη στιγμή (aka ¨οταν ήθελα να σφάξω κάποιον) και μου έδωσε το κατάλληλο videaki (aka villain)..... Είδα και τα videos που ποσταρε ο Adventurer και έλιωσα στο γέλιο. [COLOR=Magenta][B]GUHROOGAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/B][/COLOR] :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
Μάρ 21 2009 15:46
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

αποφασισες επιτελους να δεις τα yugioh abridged? πολυ χαρηκα μπραβο :)
Μάρ 21 2009 15:36
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

ε δεν ειπα και τιποτα (σε σχεση με αυτα που ελεγα παλια δηλαδη) :P τωρα ηταν απο το shok μια μικρη εκρηξη :P εκει που ειχα πιστη οτι θα τη γλιτωσει ο θεος, η θα παει απο το kuybi ( που ειναι καπως πιο respect θανατος) μου ξαναμπενει σε sage mode το βατραχοπαιδο, και μενω εγω να ετοιμαζω farewell tribute για το thread με τις naruto pics για οταν ερθει η μοιραια παρασκευη (η οποια θα ειναι αρκετα συντομα) :P εντομεταξυ με τα error 500 εκανα 5 ωρες να αφησω αυτο το vm :(
Μάρ 19 2009 23:01
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Μy little pain fanboy........ Χαλάρωσε βρε συ... Σε βλέπω στα thread και μπαίνεις σαν αφηνιασμένο γατί που του πήρανε το παιχνίδι.. XDDDDDDDDDDD We all like pain.... calm down *gives a cookie a hug a pain poster and a chocolate to rin*
Μάρ 19 2009 22:31
Φωτογραφία

AzathothMad_Hatter

gd gd. πάει καλά αλλα και πολύ κουράστηκα XD σήμερα δεν πήγα σχόλιο και τώρα πάω για διάβασμα :P αύριο έχουμε exam simulation :| 3 ώρες 5 μαθήματα στην τύχη από όλα όσα έχουμε και 2-3 ερώτησης από το καθένα
Μάρ 18 2009 11:15
Φωτογραφία

Mad_HatterAzathoth

ε δεν εμπενα για λιγο καιρο irc και msn, τρεχαματα στα πανεπιστημιο :( εσυ πως παει? την κοπαναω λιγο γιατι εχω αργησει, τα λεμε αργοτερα :P
Μάρ 18 2009 11:13
Φωτογραφία

AzathothMad_Hatter

που εξής χαθεί φιλε μου? ούτε irc σε πετυχαίνω ούτε msn wtf :S
Μάρ 18 2009 11:06
Φωτογραφία

Seirios → Mad_Hatter

look again NOOB
Μάρ 16 2009 08:51
Φωτογραφία

Seirios → Mad_Hatter

noob :P
Μάρ 16 2009 08:47
Φωτογραφία

DevilMayCry → Mad_Hatter

Kai pio einai to top agapimeno anima ???????????/
Μάρ 15 2009 23:11
Φωτογραφία

Mad_Hatter → DevilMayCry

καλα ειμαι, u? εχω πολλα αγαπημενα, nge, code geass, gundam seed destiny, gundam seed
Μάρ 15 2009 22:41
Φωτογραφία

Mad_Hatter → kelborn3

ευχαριστω ρε man :)
Μάρ 15 2009 18:21
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

Συγχαρητηρια για το 1000 ποστ σου ευχομαι να γινεις αξιος συνεχιστεις στο σπαμ
Μάρ 15 2009 18:19
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → Mad_Hatter

Uchihaha madona :D hahahha Nα εισαι καλα!!!
Μάρ 13 2009 17:34