Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → Zoro

χαοαχοχαοαχο χαιρομε που σε κανω περιφανo :) btw Πιος περιμενει την δευτερα που θα εχουμε subbed το νεο επισοδιο..... θα κανει διαλειμα και αυτη την εβδομαδα ο y-oda και δε θα εχουμε chapter :(
Apr 11 2009 14:51
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Μπράβο στον νεop fan, με κάνεις περήφανο με τις γνώσεις σου XD ... και ναι, master y-oda ftw! Μόνο να προσθέσω ότι ο sensei εννούσε 10 άτομα πέραν του Luffy απ' όσο είχα ακούσει κι εγώ και νόμιζα ως τώρα, δηλαδή περιμένουμε ακόμη 2 άτομα κατ' εμέ, μέσα στους οποίους ελπίζω σε έναν merman (για να τους σώζει όταν πέφτουν στην θάλασσα, εκτός κι αν μας τον κάνει τόσο άκυρο ώστε να 'χει φάει Devil Fruit και να μην μπορεί να κολυμπάει κι αυτός :hahaha:) και μια γυναίκα ακόμη, 2 πέφτουν λίγες. :P
Apr 11 2009 14:22
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Απο εδω και μπρος ολοι οι χαρακτηρες παιζουν σημαντικο ρολο στην ιστορια.Αλλα στο πληρωμα δε νομιζω να την δουμε.Γενικα απο το χαρακτηρα της και τετοια δε νομιζω να την δουμε με τους strawhats.Πεστο η διαισθηση του otaku. Ο y-oda παντως ειχε πει σε συνεντευξη του οτι οι strawhats συνολο θα ειναι 10, που σημαινει ο επομενος θα ειναι ο τελευταιος, εκτος και αν αλλαξει γνωμη. Το απιστευτο παντως με αυτον τον mangaka ειναι οτι φιαχνει απιστευτους χαρακτηρες χωρις να εχει αναγκη να τους ζωγραφισει cool με κοκινα ματια, ωραια hairstyle και piercing.Για παραδειγμα οι δυο τελευταιοι χαρακτηρες που μου εχουν κανει απιστευτη εντυπωση στο manga ειναι σαν το αναποδο γαμωτο. Και η Boa επισης ειναι μοναδικη σα χαρακτηρας (και σαν εμφανιση ενοειτε) :P
Apr 11 2009 13:43
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Αχα, λεπτομερέστατη η περιγραφή και spoiler-free, domo! Δες [URL="http://www.anime.gr/forums/302400-post102.html"]εδώ[/URL] btw ... ίσως τελικά θα έπρεπε να έβαζα και την [spoiler=one piece manga spoilers]Boa[/spoiler] στο poll, αν γινόταν ... δυστυχώς θα χαθούν όλες οι ψήφοι αν γίνει αυτό και επίσης, όπως είπα, δεν είναι μέλος του πληρώματος, εγώ έβαλα αυτές που έπαιξαν ενεργό ρόλο στην ιστορία. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να την δούμε στο πλήρωμα; Τόσο πολύ ρόλο έπαιξε; :oo: Δεν λεώ Robin fan θα παραμείνω (αν και η εικόνα στο link με δελέασε αρκετά :nbleed:), αλλά αναρωτιέμαι αν μεταξύ [spoiler=one piece manga spoilers]Βοa, Hacchi και Camie[/spoiler] παίζει να μπει έστω ένας στο πλήρωμα, όλοι είναι τέλειοι ... βέβαια οι τελευταίοι 2 πάνε πακέτο, οπότε μάλλον απίθανο να πάρουν 2 μέλη (και fishmen + Pappagg) ταυτόχονα ... δηλαδή παίζει να πάρουν την θεά σου;
Apr 11 2009 13:23
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Το φρουτο του kizaru ειναι το αγαπημενο μου, αλλα ο χαρακτηρας του δε μου πολυαρεσει.Θα τα δεις και εσυ συντομα στο anime.Aokiji ενας ειναι.Τωρα για τον αλλο admiral ξερουμε ελαχιστα. Τον whitebeard, οχι μονο εσυ, αλλα και το 90% των one piece fans τον κοβουν να τα τιναζει.Δεν εχει αποκαλυφτει τιποτα νεο στο manga, αλλα απο ολλο το στυλ του, φαινετε οτι ο θανατος του θα συμαδεψει την αρχη της νεας εποχης κλπ
Apr 11 2009 13:04
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Xεχε, χαίρομαι που σ' αρέσει και σενα :D ... πάντως, WB tribute? :oo: Τον κόβω να τα τινάζει σύντομα ο παππούς δηλαδή ... επίσης, Roger x Rayleigh; (αυτό ακούγεται τόσο yaoi XD) ... αναρωτιέμαι τι έχουν δείξει στο manga ... άστα πάλι έφαγα spoiler γιατί κάτι άκουσα για εμφάνιση Dragon και φτιάχτηκα :if: ... ααα, ας μην το λέμε άλλο και υποκύψω στο manga! :nanana: Άλλα άλλο ρώτησα :P: Τον Κizaru τον θεωρείς κι αυτόν cool σαν τον Ao; Ή είναι άλλη φάση τύπος, καλό φρούτο αλλά όχι τόσο της τιμής όσο ο άλλος;
Apr 11 2009 12:57
Photo

Mad_Hatter → Zoro

εμενα μου αρεσει ο Aokiji επειδη εχει τιμη, σεβαστηκε και τον Saoul σα φιλο του, χαριζωντας τη ζωη στη Robin, και στον Luffy επειδη σταματησε τον Crocodile.Moreover his devil fruit owns :) Στο μεταξυ για whitebeard tribute ετοιμαζομουν, αλλα δεν εβρισκα πολλες Pics στο deviantart, και πηγα στους επομενους θρυλους τις σειρας, τους Marine admirals.Τωρα ψαχνω για RogerxRayleight art
Apr 11 2009 12:51
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Ε ρε, ο Aokiji είναι απλά θεός, λατρεύω το κοιμησμένο και ήρεμο βλέμμα πού έχει, την "μάσκα" των ματιών για να κοιμάται, το φουντωτό μαλλί και φυσικά την δύναμη (είναι η αγαπημένη μου ανάμεσα σε όλες): σου επιτρέπει να παγιδεύεις τον αντίπαλο, να ταξιδεύεις στο νερό και φυσικά ακόμη και να τον ξεκάνεις αν θες. :P Ο Kizaru είναι το ίδιο cool (no spoils plz); Ανυπομονώ να τον δω και στο anime ... αν και ξέρω την δυναμή του, σποϊλεριάστικα. XD
Apr 11 2009 12:42
Photo

Mad_Hatteriristella

χοοαχοχαχοαχα καλα το δικο σου μυαλο κατευθειαν στο πονηρο πηγε :P
Apr 11 2009 00:53
Photo

iristellaMad_Hatter

Πήγαινε στο go advanced και θα το βρεις. Ναι ρε συ και εμένα μου άρεσε απλά δεν μπόρεσε να μην πάει και αλλού το μυαλό μου.......
Apr 11 2009 00:45
Photo

Mad_Hatteriristella

γινεται να βαλεις spoiler tag στα vm?Που σκατα ειναι το εικονιδιο λολ? :P anyway εγω πιστευω οτι απλα λογω της καταληξης της μαχης ηθελε να αγκιξει αυτην που του εμαθε τα συναισθηματα κλπ.Ελα παραδεξου το, ηταν ωραια σκηνη :P
Apr 11 2009 00:41
Photo

iristellaMad_Hatter

oi use the spoiler tag........... και εν πάση περι πτώση σχετικά με αυτό που λες θα συ πω το εξής [spoiler= bleach chapter 353 spoiler]Ξανακοίτα λίγο [URL="http://www.onemanga.com/Bleach/353/20/"]αυτή [/URL]την σελίδα... Είναι ξεκάθαρο ότι με το " i m finally starting to find you guys a bit interesting" απευθύνεται στα boobs...και μετά απλώνει το χέρι (προφανώς για να γραπώσει ασχετο αν η αλλη νόμιζε οτι θέλει να της δώσει το χέρι)... Best dying scene EVER:hahaha::hahaha::hahaha:...[/spoiler] ΕPic scenes are epic.........:hahaha::hahaha::hahaha:
Apr 11 2009 00:24
Photo

Mad_Hatteriristella

aye. και respect στον kubo για [SPOILER= bleach manga spoiler]την σκηνη του θανατου του.Πραγματικα δε θα μπορουσα να σκεφτω καλυτερο τροπο να τον αποχαιρετισουμε.Σε αυτον τον τομεα πρεπει να δωσει μερικα μαθηματα στον Kishimoto.[/SPOILER]
Apr 10 2009 23:35
Photo

Mad_Hatter → °•πίΟu-πίΟu•°™

χρονια πολλα Ελλη :)
Apr 10 2009 23:32
Photo

iristellaMad_Hatter

Loved it!!!!!!!! Και ταιριάζει και στον Ulqui επίσης........ ^^
Apr 10 2009 23:31