Jump to content


Community Status Updates


Photo

avaton → ZeLiGa

Θέλω κάτι σε τούτο εδώ [url]http://sargas08.deviantart.com/art/Six-Paths-of-Pain-Collage-141948525[/url] χωρίς τα πρόσωπα πάνω-κάτω που έχει όμως και σε ασπρομαυρό εκτός απ'τα κόκκινα συννεφάκια που έχουν στα ρούχα τους. ζητάω πολλά; A,και γράψε κάπου Quantum Personality . Ζητάω ακόμα περισσότερα; xD
Feb 20 2010 22:50
Photo

ZeLiGa → avaton

Gimme a pic και πες πως τη θες. Αρκεί να μπορώ να την κάνω. :P
Feb 20 2010 22:46
Photo

avaton → ZeLiGa

Κάνε μου κανένα signature καλύτερα xD
Feb 20 2010 22:27
Photo

ZeLiGa → avaton

Ναι, έχω δει. Το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω. Ο tsutomu nihei ΤΑ ΣΠΑΕΙ!
Feb 20 2010 22:26
Photo

ZeLiGa → avaton

LoL? Πρέπει να πάω να κάνω κανα τάμα για σένα.... Τι να πω.... [B][SIZE=5]RESPECT!!!!!![/SIZE][/B]
Feb 20 2010 22:25
Photo

avaton → ZeLiGa

Δές artwork [img]http://img73.imageshack.us/img73/761/wolverine03thsu8.jpg[/img]
Feb 20 2010 22:25
Photo

avaton → ZeLiGa

Ορίστε: Wolverine SNIKT! #1: [url]http://www.mediafire.com/download.php?ztckz31000f[/url] Wolverine SNIKT! #2: [url]http://www.mediafire.com/download.php?vqzyttdgoj5[/url] Wolverine SNIKT! #3: [url]http://www.mediafire.com/download.php?qnmdnzmdtyb[/url] Wolverine SNIKT! #4: [url]http://www.mediafire.com/download.php?yna1tfjnjjd[/url] Wolverine SNIKT! #5: [url]http://www.mediafire.com/download.php?5zynhitlycy[/url] Όλοι οι τόμοι σε μέγιστη ποιότητα.
Feb 20 2010 22:24
Photo

Zoro → ZeLiGa

Ναι, πιο κει να δεις και τι ικανότητες έχει. Δεν υπάρχει ο τύπος. :P (ο seiyuu του έκανε και απίθανη δουλειά με την φωνή του, πέτυχε να τον κάνει παρανοϊκό και baka ταυτοχρόνως)
Feb 20 2010 22:22
Photo

ZeLiGa → avaton

Xo-xo! Cool! Ανυπομονώ!! :D:D
Feb 20 2010 22:22
Photo

avaton → ZeLiGa

Του χρόνου θα έχεις μάθημα κατευθυνσης προγραμματισμό. Είναι μια μεταφρασμένη εκδοχή της απλής pascal.Με λιγότερες συναρτήσεις! Πιστεύω πως θα φάς κόλλημα με ετούτο το μάθημα!
Feb 20 2010 22:20
Photo

ZeLiGa → avaton

Α! Να σε ρωτήσω. Τυγχάνει μήπως να έχεις βρει πουθενά το comic Snikt!, από τον Tsutomu Nihei; Το είχε δημιουργήσει για λογαριασμό της marvel.
Feb 20 2010 22:19
Photo

ZeLiGa → avaton

Yeap.
Feb 20 2010 22:18
Photo

avaton → ZeLiGa

τώρα είσαι δευτέρα λυκείου;
Feb 20 2010 22:18
Photo

ZeLiGa → avaton

Δυστυχώς μέχρι τώρα δεν έχω ασχοληθεί. Αν και σε γενικές γραμμές ξέρω τη λογική του. Ευτυχώς που ο καθηγητής που μου έκανε πληροφορική στη 3η γυμνασίου ήξερε κάτι, σε αντίθεση με τις συνήθεις περιπτώσεις, και μας έβαλε να καταλάβουμε τι εστί. ^^
Feb 20 2010 22:14
Photo

ZeLiGa → Zoro

Α, κατάλαβα ποιον εννοείς. Έναν που έλεγε I'll kill that bitch. Ή κάτι τέτοιο...
Feb 20 2010 22:14