Jump to content


Community Status Updates


Photo

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

δεν πρέπει να πας θεωρητική για αυτό;;;;
Sep 30 2009 22:07
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Labrokratis

Αν συμφωνουμε λεει!! @@ Περασα το καλοκαιρι μου. Ευτυχως, 2 βδομαδες και ουτε, πηγα Πορτο Ραφτη στο εξοχικο του χρονια κολλητου μου (και αγοριου μου ^^) και περασα πολυ καλα. Ολο το αλλο καλοκαιρι το θυσιασα στο βωμο της προετοιμασιας για τις Πανελληνιες.. Χεστα. Κοιτα. Οκ, σου επιτρεπω και το καταλαβαινω να θες να ξεκοψεις με τις anime δραστηριοτητες εφοσον ομως το αντισταθμιζεις με μια πληθωρα ωρων παρακολοθησης ανιμε. Οποτε εισαι οκ. Με τι ειδη ασχολεισαι δηλαδη και καιγεσαι τελευταια; Ελα παραδεξου το. Πηρες το θαρρος να δεις το boku no piko!!
Sep 30 2009 00:30
Photo

Labrokratis → °•πίΟu-πίΟu•°™

Καλά, είσαι τρελά γλυκούλα! Συμφωνούμε; Τα πάω ιδιόρρυθμα αλλά μάλλον καλά! Απλά με τις anime δραστηριότητες (party, συγκεντρώσεις, κλπ) δεν έχω μεγάλη συμμετοχή τον τελευταίο καιρό. Θα το ισσοροπίσω ομως στο άμεσο μέλλον! Η πλάκα είναι, ότι τελευταία βλέπω αρκετά anime! Πως το πέρασες εσύ το καλοκαίρι σου; Τρέλα και χαρά;
Sep 28 2009 01:32
Photo

Nozomu → °•πίΟu-πίΟu•°™

Κτα καποιον τροπο it's the same thing... XDDD
Sep 26 2009 17:23
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Nozomu

Me τη δικια σου και με την "jesus christ "γελασα τοσο πολυ...! :D
Sep 26 2009 17:12
Photo

Nozomu → °•πίΟu-πίΟu•°™

Για την εικονα λες? XD Ελεγα να την φτια3ω μετα την εικονα με τον Franky αλλα δν εβρισκα το στιγμιοτυπο που η8ελα... Thnx παντως... ^^
Sep 26 2009 17:04
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Nozomu

Φιλε υπολινομαι... Απλα!!!!!!!!!
Sep 26 2009 13:51
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Labrokratis

ΓΛΥΚΟΥΛΑ ειμαι. Mην τα ξαναλεμε. :Ρ Πως πας;;;
Sep 26 2009 00:46
Photo

Labrokratis → °•πίΟu-πίΟu•°™

Το νέο AVA; Το καλλυντικό γαλάκτωμα του νεροχύτη σας; Νομίζω σε κάτι σουπερμάρκετ πρέπει να το έχουν ακόμα... :-P Καλά είσαι τρελή;;;
Sep 25 2009 20:12
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Hajime_Saito

Τιποτα..
Sep 25 2009 13:04
Photo

Night Wizard Seal → °•πίΟu-πίΟu•°™

Πίου-πίου.Ποτέ δεν βλέπω μέχα.Δεν μου αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ.Δεν μου αρέσει το είδος.Δεν πα να έχει καλή πλοκή,αστα...Τα χειρότερα μου είδη σε μάνγκα και άνιμε είναι sci-fi & mecha.Αυτά δεν τα βλέπω καθόλου και όσα έχω δει...puke :P
Sep 25 2009 12:30
Photo

Hajime_Saito → °•πίΟu-πίΟu•°™

Όχι, γιατί;
Sep 24 2009 22:08
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Hajime_Saito

Ασχετο: Εισαι αριστεροχειρας;
Sep 24 2009 22:04
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → ...xXx...

ola kala alla den brikes tin ip mou. :P
Sep 24 2009 21:39
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Ehhh μεταφραστρια-διερμηνεας-διπλωματης στην Ιονιο. Προχθες το αποφασισα. Μεχρι τωρα ψηνομουν για προγραμματισμο. Μαλλον θα μπει δευτερη επιλογη..
Sep 23 2009 13:07