Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Keiki → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ναι, θεωρητικά αυτό κάνεις.
Νοέ 10 2009 13:14
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Keiki

Δηλαδη βρισκω το raw, το κατεβαζω, κατεβαζω και αυτο που μου δωσες εσυ και ειμαι οκ;
Νοέ 10 2009 13:12
Φωτογραφία

Keiki → °•πίΟu-πίΟu•°™

Hello, το Clannad που έπαιξα ειναι ολοκληρωμένο, μαζί με το after story. Για μεταγλωτιση δες [URL=http://clannad.thewafflehouse.net/index.php]εδώ[/URL] αλλά link για download δεν έχω πρόχειρο, πάει πάνω απο ένας χρόνος που ασχολήθηκα, σε κάποιο ξένο forum το είχα βρει απο rapidshare.
Νοέ 09 2009 09:34
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Keiki

Hello συγγνωμη για την ενοχληση, αλλα ειδα στο Thread "visual novels" οτι επαιξες του Clannad.. Για το pc υποθετω ετσι; Θα ηθελα να σε ρωτησω, αφορα μονο την πρωτη σεζον η παει και ως το after story? Επισης εχει μεταγλωτιστει; Kαι κατι τελευταιο, ξερω οτι ζηταω πολλα αλλα μηπως θα μπορουσες να μου δωσεις το λινκ να το κατεβασω; Χεχε και παλι συγγνωμη αλλα το ηθελα παρα πολυ καιρο!
Νοέ 08 2009 03:52
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

Ναι... απο τη στιγμη που εγκατασταθηκε η Νατσουκι σπιτι του (σε συνδυασμο με τα υπολοιπα υπεροχα [S]βρακακια[/S] κοριτσακια που παρελαυνουν απο μπροστα του) θα ηταν ηρωας αν δεν το ειχε ηδη δοκιμασει!:hahaha:
Νοέ 08 2009 03:08
Φωτογραφία

Kenny → °•πίΟu-πίΟu•°™

[QUOTE]Ατιμουτσικο το παιζει και αθωο![/QUOTE]Εγώ τα λέω αλλά δεν μ' ακούνε! Μη σου πω ότι έχει ήδη δοκιμάσει και αυνανισμό. :hahaha:
Νοέ 08 2009 02:25
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

Ναι κατι τετοιο φανταζομουν αλλα δεν ημουν σιγουρη γιατι ειχε περιεργη συνταξη αυτη η προταση :P Thx a lot. Και δεν του φαινοταν οτι ασχολειται με τετοια... Ατιμουτσικο το παιζει και αθωο!
Νοέ 08 2009 02:02
Φωτογραφία

Kenny → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ε τι άλλο να εννοούσε βρε °•πίΟu-πίΟu•°™; Να κάνει πραγματικότητα κάτι από αυτά που διάβασε σε h-manga... :hahaha:
Νοέ 07 2009 19:24
Φωτογραφία

...xXx... → °•πίΟu-πίΟu•°™

ευχαριστω πολυ
Οκτ 08 2009 23:23
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → ...xXx...

done
Οκτ 08 2009 23:17
Φωτογραφία

...xXx... → °•πίΟu-πίΟu•°™

Hi άμα θέλεις βοήθησε με σε έναν διαγωνισμό που συμμετέχω Μπες εδώ [URL]http://www.pspgo.gr/govote.php?page=top10[/URL] και ψήφισε αυτες της 2 φωτογραφίες [spoiler][IMG]http://www.pspgo.gr/savedImages/19_TueOct6235434GMT03002009.jpg[/IMG][/spoiler][spoiler][IMG]http://www.pspgo.gr/savedImages/19_WedOct7104035GMT03002009.jpg[/IMG][/spoiler] με 5 αστερία ώστε να ανέβη η βαθμολογία τους ΄[COLOR=DarkOrange](επίσης σημαντικό είναι να μην ψήφισης καμία άλλοι φωτογραφία )[/COLOR] [COLOR=Red][B]Tnx a lot:nanana:[/B][/COLOR]
Οκτ 08 2009 21:59
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → 0pr0phet

edo einai h stolh tous sto hana kimi [url]http://img510.imageshack.us/img510/7878/a08b337312cfc8168701b0esi0.jpg[/url] na des kai do mpas kai pareis idees (kane scroll pio kato gia na deis po htan sto hanazakari no kimitachi e h allios hana kimi =) [url]http://burndvdburn.blogspot.com/2007/09/ikuta-toma-gallery.html[/url] Min protimiseis pos htan sto hana yori dango.. Htan kapos florakos :P
Οκτ 05 2009 16:36
Φωτογραφία

0pr0phet → °•πίΟu-πίΟu•°™

wraia to apofasisa 8a ntu8w ikuka toma xD ti les na balw omws? xD
Οκτ 05 2009 16:08
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ρε συ από το ένα άκρο στο άλλο πας...... Στο μαθηματικό όλα αυτά τα μαθήματα είναι κατ' επιλογήν.
Οκτ 01 2009 11:04
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Yep. Eχω παρει ιστορια. Αλλα τελικα, εκανα 2 συνεδριες σεπ και κατεληξα αλλου. Το μαθηματικο εχει ολα οσα θελω. Μαλλον θα στοχευσω εκει. Συνδυαζει τη διδακτικη, με την πληροφορικη και τα μαθηματικα και την ψυχολογια. Και εχει και τμηματα ξενων γλωσσων. Εκει λοιπον καταληγω. Τα χει ολα οσα ηθελα απο μικρη!
Σεπ 30 2009 23:45